Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2016/6(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Vasylenko O. V. Innovative Forms and Metods in Adult Education: Foreigh Experience. - C. 6-15.
  4. Довгань Н. Ю. Інноваційні педагогічні технології формування фізичної культури студентської молоді ВНЗ у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи. - C. 15-25.
  5. Дудник О. М. Впровадження контекстного навчання в професійну підготовку майбутнього вчителя початкових класів. - C. 25-31.
  6. Ігнатович О. Г. Використання метафоричних моделей педагогічного дискурсу в процесі викладання педагогічних дисциплін в університеті. - C. 31-39.
  7. Кисельова О. Б. Трансформація самоосвітньої діяльності майбутніх фахівців в умовах сьогодення. - C. 39-46.
  8. Кочерга Є. В. Критерії та показники сформованості здоров'язбережувальної компетентності майбутнього вчителя хімії. - C. 47-52.
  9. Лебедик Л. В. Модульний підхід у підготовці викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури. - C. 52-60.
  10. Литвиненко О. Г. Структура соціальної активності молодшого школяра. - C. 60-65.
  11. Матліна О. В., Чурілова В. Є. Організація діяльності Центру молодіжних ініціатив в умовах функціонування органів студентського самоврядування у Відокремленому підрозділі "Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені ТарасаШевченка". - C. 65-70.
  12. Міщенко С. Г. Орієнтованість науково-методичної роботи коледжу на формування у педагогів мотивації до безперервного професійного самовдосконалення. - C. 70-77.
  13. Мороз В. П. Оcoбенности формирования лидерских качеств студентов в процессе деятельности органов студенческого самоуправления: экспертный опрос. - C. 77-84.
  14. Пономарьова О. Ю. Особливості толерантності взаємин дітей і батьків. - C. 84-89.
  15. Роман С. В. Системний підхід як методологія вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів хімії до формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів. - C. 90-100.
  16. Сбітнєва Л. М. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-естетичної роботи в сучасній школі. - C. 100-107.
  17. Тадаєва А. В. Особливості впливу нових медіа на дитину в різні етапи її розвитку. - C. 107-114.
  18. Трубавіна І. М. Вища освіта в контексті андрогогічної моделі навчання. - C. 114-124.
  19. Босенко М. В. Реформування системи вищої освіти у контексті болонського процесу: проміжні результати та виклики. - C. 125-132.
  20. Бровко К. А. Сутнісні характеристики феномену корпоративна культура особистості. - C. 132-139.
  21. Гришак С. М. Критика традиційної системи освіти пострадянських країн: гендерний аспект. - C. 139-147.
  22. Doctorovich M., Kazakova M. Foreign Language and Informative Competence of Specialists of Social Sphere. - C. 147-153.
  23. Дячок Н. В. Формування професійно мобільного фахівця як базис модернізації вищої освіти. - C. 154-162.
  24. Зеленський Б. Р. Проблема формування професійної мобільності студентів вищих фармацевтичних навчальних закладів у контексті реалізації компетентнісного підходу до підготовки фахівця фармацевтичної галузі. - C. 163-170.
  25. Кравченко О. І. Аналіз стратегій розвитку зарубіжних університетів за спрямованістю діяльності. - C. 170-177.
  26. Мінєнко Г. М., Сергієнко Л. В., Осіпов І. В. Інтеграція діяльності ВНЗ як засіб інтенсифікації інноваційного розвитку. - C. 177-184.
  27. Пісоцька М. Е. Тлумачення індивідуальності людини та процесу індивідуалізації в психоаналітичному напрямі зарубіжної психології. - C. 185-192.
  28. Савченко С. В. Конкурентоспроможність педагогів як новий якісний стан професіонала. - C. 192-199.
  29. Самовілова Н. О. Контент-аналіз центрів кар’єри провідних українських ВНЗ. - C. 199-208.
  30. Царьова І. В. Комунікативна компетентність майбутніх поліцейських як складник інтегративного підходу навчання. - C. 208-214.
  31. Чіжова Н. В. Роль методу проектів у розвитку особистісної мобільності студентів вузів. - C. 214-219.
  32. Босак О. С. Педагогічні умови корекції поведінки агресивних підлітків у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. - C. 220-227.
  33. Верченко Л. С. Тренінги у процесі формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх викладачів вищої школи. - C. 228-234.
  34. Гліченко О. О. Сучасні освітні технології в системі професійної підготовки практичних психологів. - C. 235-242.
  35. Горобей М. П. Дотримання режиму дня як фактор самозбережувальної поведінки студентів. - C. 243-249.
  36. Загородня А. А. Підготовка фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України: форми і методи. - C. 250-254.
  37. Ішутіна О. Є. Педагогічні аспекти моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови. - C. 255-261.
  38. Краснова Н. П. Активні методи навчання у ВНЗ в контексті сучасних освітніх технологій. - C. 261-274.
  39. Переяславська С. О., Смагіна О. О. Інтерактивні підходи до дистанційного навчання студентів інженерних спеціальностей галузі "Інформаційні технології". - C. 274-281.
  40. Рускуліс Л. В. Особливості реалізації системи вправ у процесі підготовки майбутнього вчителя української мови (на прикладі дисциплін циклу фахових компетентностей). - C. 281-289.
  41. Стрельніков М. В. Технології навчання і розвитку підприємницької компетентності магістрантів з бізнес-адміністрування. - C. 289-296.
2016
№ 6(2) (303)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського