Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2016/6(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Григоренко В. Л., Рассказова О. І., Рассказова П. І. Професійна підготовка соціальних вихователів до здійснення медико-соціальної допомоги дітям в умовах інклюзивної освіти. - C. 6-17.
  4. Заблоцький А. Р. Діяльність працівників соціальної сфери щодо встановлення альтернативних форм державної опіки над дітьми. - C. 17-23.
  5. Ігнатенко К. В. Сучасні виклики у фаховій підготовці соціальних працівників. - C. 23-31.
  6. Калаур С. М. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до розв'язання професійних конфліктів в умовах освітнього процесу ВНЗ. - C. 32-39.
  7. Олексюк Н. С. Професійна підготовка фахівців соціальної реабілітації в Україні як вимога часу. - C. 40-47.
  8. Отрощенко Н. Л. Деякі теоретико-практичні орієнтири щодо профорієнтаційної роботи майбутніх соціальних педагогів в новій школі. - C. 47-55.
  9. Рассказова О. І., ЧернецькаЮ. І. Розробка концепції підготовки соціальних працівників у педагогічному ВНЗ на засадах регіонального підходу. - C. 56-63.
  10. Сорока О. В. Інноваційні методи підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери у процесі викладання дисциплін управлінського циклу. - C. 63-71.
  11. Степаненко В. І. Проблеми підготовки соціальних працівників до професійної діяльності у галузі охорони здоров'я. - C. 71-80.
  12. Циган Н. В. Теоретичні аспекти управління підготовкою соціальних працівників у вищих навчальних закладах. - C. 80-87.
  13. Юрків Я. І. Особливості формування психологічної готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у вищому навчальному закладі. - C. 87-94.
  14. Вдовиченко О. М. Теоретичні основи формування соціально-комунікативної культури студентів вищих медичних навчальних закладів. - C. 95-99.
  15. Гордійчук С. В. Якість як пріоритетний напрям освітньої діяльності медичного навчального закладу. - C. 100-107.
  16. Греб М. М. До питання формування лексичної і фразеологічної компетентностей майбутніх учителів початкових класів: генезис явища. - C. 108-114.
  17. ДрачукЮ. З., Сав'юк Л. О., Снітко Є. О. Якість вищої освіти і економічна конкурентоспроможність держави. - C. 114-125.
  18. Заїка А. Ю. Зміст, принципи, підходи та умови моделювання процесу підготовки майбутніх учителів-філологів до дослідницької діяльності з учнями старшої школи. - C. 126-132.
  19. Коваленко В. Є. Психологічні умови підвищення якості дистанційного навчання студентів з особливими освітніми потребами. - C. 133-140.
  20. Кравчишина О. О. Формування медіа-грамотності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: практичний аспект. - C. 140-147.
  21. Муромець В. Г. Методологічні основи дослідження розвитку загальних компетентностей студентів магістратури: у закладах вищої освіти. - C. 147-152.
  22. Мхитарян О. Д. Технологізація підготовки фахівців-філологів до корегованого навчання літератури. - C. 152-160.
  23. Плахотський О. В. Роль і значення теорії педагогічної філософії у практиці освіти сучасної України. - C. 160-166.
  24. Починкова М. М. Моніторинг якості засвоєння знань з філологічних дисциплін під час навчання майбутніх учителів початкових класів (традиційна та дистанційна форма). - C. 167-172.
  25. Степаненко В. В. Проблеми стандартизації вищої освіти у галузі охорони здоров'я. - C. 173-179.
  26. Федотова Т. В. Розвиток мотиваційно-смислових характеристик майбутнього вчителя початкових класів. - C. 179-185.
  27. Чепіга І. В., Чепіга В. Т. Багатоваріантний характер і використання гнучких педагогічних технологій навчання в сучасній практиці вищої освіти. - C. 185-193.
  28. Черв'якова Н. І. Реалізація задачного підходу у процесі формування професійної мобільності майбутнього педагога. - C. 193-202.
  29. Чуркіна В. Г., Мельник С. А. Науково-методичний супровід технології формування ціннісних орієнтацій особистості у ХХІ ст.. - C. 202-211.
  30. Шехавцова С. О., Вєрємєєва М. В. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія в освітньому процесі як умова організації навчально-дослідної діяльності учнів. - C. 212-219.
  31. Докучаєва В. В. Технологія проектування інноваційних педагогічних систем як стратегія впливу на майбутній стан системи та її оточення. - C. 220-228.
  32. Желанова В. В. Здоров'язбережувальне середовище дошкільного навчального закладу як чинник формування здорової особистості дитини. - C. 228-234.
  33. Литвинова Н. А., Тунтуєва С. В. Соціально-педагогічна допомога дітям та їх сім’ям в умовах суспільної кризи та збройного конфлікту в країні. - C. 234-243.
  34. Акименко О. А. Самоопределение личности: социально-психологический аспект. - C. 244-255.
  35. Горбаль І. С. Порівняльний аналіз уявлень молоді та літніх людей про суб'єктивне благополуччя у старості. - C. 256-263.
  36. Коробка Л. М. Самовизначення особи та спільноти щодо здоров'я в контексті проблеми адаптації до умов і наслідків воєнного конфлікту. - C. 263-271.
  37. Лісойван О. В. Концептуальні підходи до побудови теоретичної моделі дослідження реконструкції особистісної системи символів. - C. 272-282.
  38. Макаров В. И. Психологические особенности взаимосвязи социальных и индивидуальных факторов. - C. 282-290.
  39. Репкина Н. В. Психологические предпосылки становления студента как субъекта учебно-профессиональной деятельности. - C. 290-298.
2016
№ 6(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського