Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2017/2(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сбітнєва Л. М. Розвиток музично-естетичного виховання в позашкільних закладах у другій половині ХХ століття. - C. 5-11.
  4. Палій К. С. Розуміння сучасного концепту автентичності у філософській антропології через поняття ідентичності: компромісні методології. - C. 12-19.
  5. Свідовська В. А. Сутнісні характеристики й структурні компоненти професійної компетентності: основні наукові позиції. - C. 19-29.
  6. Душний А. І., Шафета В. В. Фольклорно-естрадна типологія ансамблевого музикування за участю баяна-акордеона в Україні (остання чверть XX століття - теперішній час). - C. 30-43.
  7. Олексюк А. В. Мандоліна в системі народно-музичного мистецтва України першої половини ХХ століття. - C. 43-54.
  8. Charova N. Ways to overcome the stress of the individual in the process of mastering choreography. - C. 55-61.
  9. Аніщенко Г. В. Майстерність - систематизуюча основа виконавської діяльності майбутнього педагога-музиканта. - C. 62-69.
  10. Касаткіна О. М. Тональність як засіб виразності (емоційно- колористична складова). - C. 69-80.
  11. Кузніченко О. В. До питання професійного самовизначення майбутніх викладачів-музикантів. - C. 80-86.
  12. Черевата О. В. Практичний досвід упровадження новітніх мистецько-педагогічних технологій у навчально-виховний процес. Погляд педагога-практика. - C. 86-92.
  13. Калашник О. П. Монтаж як один з технологічних аспектів створення документального кіно. - C. 93-97.
  14. Тарасенко О. К. Навчальний потенціал пленерної практики з живопису у фаховій підготовці студентів мистецьких ВНЗ. - C. 98-104.
  15. Шаров О. В. Методика викладання хореографії учням з особливими потребами (з досвіду "string theory charter schools", м. Філадельфія, США). - C. 104-110.
  16. Михайлова А. О. Формування музично-інтонаційної культури майбутнього музиканта: термінологічний аспект. - C. 110-117.
  17. Мадравски Е. Авторское учебное пособие по обучению игре на баяне "Пенал первоклассницы Майи А.". - C. 117-122.
  18. Сташевський А. Я. Фольклоризм і неофольклоризм у баянній творчості сучасних українських композиторів (на прикладі творів малих форм). - C. 123-128.
  19. Ященко І. А. Фахова термінологія аплікатурної дисципліни в баянному виконавстві. - C. 128-135.
  20. Гнидіна О. В. Сутність поняття "художньо-педагогічна культура майбутнього вчителя образотворчого мистецтва". - C. 135-141.
  21. Сташевська І. О., Дігтяр Н. М. Українське декоративно- прикладне мистецтва як засіб формування художнього досвіду студентів. - C. 141-147.
  22. Метель Т. В. Дуальність понять "форма" та "контрформа" в мистецтві. - C. 147-152.
  23. Коваль І. С. Культурологічний аспект формування професійно орієнтованої особистості майбутнього дизайнера-стиліста. - C. 152-160.
  24. Химченко О. М. Професійна культура стилістів як психолого-педагогічна проблема. - C. 160-167.
  25. Димидовська М. В. Казковість і грація декоративних порцелянових композицій Віри Сіробаби-Климко. - C. 167-172.
2017
№ 2(2) (307)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського