Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2017/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Гаврилін В. О., Мердов С. П., Миронов Ю. О. Формування мотивації на здоровий спосіб життя студентів - головне завдання викладача фізичного виховання. - C. 6-13.
- Гайдук Н. О., Подибайло О. Ю. Педагогічні аспекти та умови формування професійного іміджу майбутніх учителів фізичної культури у вищих навчальних закладах. - C. 13-21.
- Довгань Н. Ю. Виховні інваріанти розвитку особистості у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи. - C. 21-29.
- Зубченко Л. В. Педагогічна творчість студентів через організацію науково-дослідної роботи. - C. 29-36.
- Леонтьєва І. В. Леонтьєв О. В. Контроль успішності студентів інституту фізичного виховання і спорту в процесі вивчення дисципліни "Рухливі ігри з методикою викладання". - C. 36-42.
- Ливацький О. В. Гуманістичні засади фізичного виховання у вищому навчальному закладі. - C. 42-48.
- Омельченко А. О. Спортивно-патріотичне виховання як один із пріоритетних напрямків виховання сучасної молоді. - C. 49-55.
- Отравенко О. В. Інноваційні технології як засіб модернізації якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 55-62.
- Отравенко О. В., Шинкарьова О. Д. Підвищення мотивації студенток ВНЗ до занять фізичною культурою та установки на здоровий спосіб життя. - C. 62-70.
- Соколенко О. І. Творчі педагогічні уміння як професійна компетентність майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 70-78.
- Фоменко О. В., Фоменко В. Х. Методичні особливості навчання вправам фітнес-аеробіки студенток вищих навчальних закладів на позааудиторних заняттях з нетрадиційних видів гімнастики. - C. 78-85.
- Чалий В. Ю. Шляхи формування мотивації до занять фізичною культурою у студентів педагогічного ВНЗ засобами квест-гри. - C. 85-90.
- Ярошенко П. В., Гайдук Н. О. Особливості формування здорового способу життя студентів в умовах вищого навчального закладу. - C. 91-100.
- Гордієнко П. Ю. Розвиток рухових якостей учнів ліцею у процесі фізичного виховання засобами настільного тенісу. - C. 101-107.
- Каміл О. О., Бурла О. М. Використання ігор у процесі удосконалення фізичних якостей школярів. - C. 108-114.
- Крошка С. А., Борисенко Л. Л. Здоров’язберігаючий освітній простір – важливий сегмент роботи Лисичанського педагогічного коледжу. - C. 114-122.
- Полулященко Т. Л. Психолого-педагогічні проблеми фізичного виховання учнів основної школи у сучасних умовах навчання. - C. 122-129.
- Слюсарев В. Ф., Кисіль М. С. Методика навчання вправ з волейболу студентів 1 та 2 курсів на заняттях з фізичного виховання. - C. 129-134.
- Школа Е. Н., Бойченко А. В., Шалепа А. Г. Игровые виды двигательной активности как способ повышения мотивации ученической и студенческой молодежи на занятиях по физическому воспитанию. - C. 134-138.
- Щурова Н. В. Показники фізичного здоров’я учнів сучасної старшої школи. - C. 139-144.
- Ярошенко П. В., Подибайло О. Ю. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей дітей шкільного віку. - C. 144-151.
- Божков П. М., Шинкарьов С. І. Значення морфо-фізіологічних показників у відборі підлітків для занять циклічними видами спорту. - C. 152-159.
- Бурла A. О., Бурла О. М. Удосконалення підготовки юних лижників-гонщиків та біатлоністів. - C. 160-165.
- Галій С. М., Семененко Д. В. Чвертьсторічна історія пауерліфтингу Луганщини: підсумки та перспективи розвитку. - C. 166-173.
- Гончаренко В. І. Побудова тренувального процесу висококваліфікованих спортсменів у хокеї на траві у першому підготовчому періоді річного тренувального циклу. - C. 174-181.
- Лапицький В. О., Скрипка І. М. Вплив занять бодіфітнесом на стан фізичної підготовки жінок першого зрілого віку. - C. 182-187.
- Солоненко Є. В., Січенікова Л. Ю., Ратов А.М. Ефективність використання спеціальної розминки та психорегулюючих засобів у стрільбі з лука. - C. 187-194.
- Шинкарьов C. І. Основи відбору й спортивної орієнтації борців в системі багаторічної підготовки. - C. 194-202.
- Бабич В. І. Пошук інноваційних підходів щодо оцінювання знань майбутніх учителів в контексті формування соціального здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 203-210.
- Карпенко М. І. Мета та зміст формування культури здоров’я учнів у школі В. О. Сухомлинського. - C. 210-217.
- Ліцоєва Н. В., Колчина О. Ю., Дрожжин В. Ю., Гуржий О. В. Показники процесу фізичної рекреації, як фактор збереження здоров’я студентської молоді. - C. 218-225.
- Мороз Ю. М. Становлення рекреаційної сфери. - C. 225-232.
- Очкалов А. Ф. Методика проведения растяжек с помощью партнеров. - C. 233-238.
- Шинкарьова О. Д., Отравенко О. В. Теоретичні основи методики використання оздоровчого аквафітнесу. - C. 239-246.
- Бурка О. М. Постановка проблеми підготовки реабілітологів до використання фізкультурно-оздоровчих технологій. - C. 247-254.
- Мішура К. В., Савенко В. О. Фізична реабілітація лордотичної постави при сколiозі. - C. 254-261.
- Несчетна Л. М. Порушення постави, як наслідок недостатнього споживання вітамінів та мікроелементів населенням України. - C. 261-266.
- Рибалко Л. М. Основи підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації на засадах компетентнісного підходу. - C. 267-273.
- Вихідні дані.
| 2017 | | № 3 (308)
|
|
|
|