Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2017/7(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богайчук В. Ж. Гібридна війна як елемент реалізації імперської національної геополітики Російської Федерації. - C. 6-11.
  4. Будагьянц Л. М., Осьодло В. І. Національна освіта проти гібридного зброї: боротьба за історію. - C. 11-26.
  5. Бутенко Л. Л. Коли реальність складніша за підручника: проблеми оновлення змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів в умовах сучасних соціокультурних викликів. - C. 27-36.
  6. Вінтоняк В. Ф. Гендерні аспекти військової освіти в умовах гібридної війни. - C. 36-44.
  7. Докучаєва В. В. Трансформація соціально-педагогічної ситуації як чинник створення інноваційних педагогічних систем. - C. 44-52.
  8. Караман О. Л. Чинники абераційної соціалізації особистості в умовах гібридної війни на сході України. - C. 52-66.
  9. Костіна В. В. Особливості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до профілактики дезадаптації учнів із сімей вимушених переселенців із зони АТО. - C. 67-74.
  10. Краснова Н. П. Особливості Інтернету як агента політичної соціалізації молоді на сучасному етапі розвитку українського суспільства. - C. 74-88.
  11. Манич Н. Є. Деякі особливості дистанційного викладання рекламознавчих дисциплін в умовах гібридної війни на сході України. - C. 88-98.
  12. Мацай Н. Ю. Екологічна освіта в контексті регіональної Стратегії розвитку в умовах збройного конфлікту. - C. 98-103.
  13. Савченко С. В. Гібридна війна: сутність поняття та основні сучасні прояви. - C. 103-112.
  14. Семенов М. А. Система забезпечення якості дистанційного навчання в умовах відкритої освіти. - C. 113-122.
  15. Сергєєва В. Є. Проблема формування загальнолюдських цінностей у майбутніх вчителів в умовах сучасної гібридної війни. - C. 122-129.
  16. Бабічев О. І., Котєнєва І. С. З досвіду національно-патріотичного виховання студентів у ЛНУ імені Тараса Шевченка. - C. 130-139.
  17. Єпіхіна М. А., Коваленко Т. В. Ефективність традицій української етнопедагогіки у трудовому вихованні молодших школярів. - C. 139-145.
  18. Зажарська Г. П. Національно-патріотичне виховання учнів початкових класів у взаємодії сім’ї та школи. - C. 146-154.
  19. Отрощенко Н. Л. Соціально-педагогічний аспект у профорієнтаційній роботі загальноосвітньої школи. - C. 154-162.
  20. Цибульська С. М. Технологія, методика патріотичного виховання молодших школярів. - C. 163-172.
  21. Беляева Э. Ф., Бондарь С. Н., Зубкова Л. Н. Гармонизация личности как условие формирования целостного мышления. - C. 173-179.
  22. Григор’єва І. О. Особливості та етапи формування моральної самосвідомості підлітків у психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 179-185.
  23. Звонок О. С. До питання співвідношення понять дорослість і зрілість у віковій психології. - C. 185-192.
  24. Канішевська Л. В. Виховання гуманності у молодших школярів у позаурочній діяльності. - C. 192-199.
  25. Дьоміна В. В., Пантелеєва О. Я. Білінгвальна культура майбутнього вчителя іноземної мови: взаємодія мови і культури. - C. 200-206.
  26. Королецька Л. В. Формування екологічної культури майбутніх бакалаврів лісового і садово-паркового господарства. - C. 207-214.
  27. Мокляк В. М. Основні передумови становлення та розвитку автономії в університетах України (ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. 215-223.
  28. Онищенко C. С. Понятійно-термінологічна система теорії фізичного виховання: сутнісні характеристики та особливості. - C. 223-233.
  29. Поліщук О. А. До проблеми трудової реабілітації осіб з обмеженими можливостями здоров’я в Україні. - C. 233-243.
  30. Ставкова С. Г. Становлення супервізії як сфери професійної діяльності у соціальній роботі: зарубіжний досвід. - C. 243-253.
  31. Цибулько Л. Г., Пелих Т. В. Й. А. Зіккінер та його внесок у розвиток шкільної педагогіки Німеччини. - C. 253-259.
  32. Чала О. В. Сучасний погляд на історію становлення та розвитку краєзнавства в Україні. - C. 259-270.
  33. Шевчук О. Б. До специфіки професійної підготовки фахівців фінансово-економічного напряму. - C. 270-279.
  34. Юрків Я. І. Підготовка фахівців соціальної сфери до роботи з дітьми, які зазнали насильства у сім’ї. - C. 279-284.
2017
№ 7(1) (312)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського