Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2017/7(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Безбородих С. М. Професійна придатність як передумова фахової підготовки майбутніх педагогів. - C. 5-11.
  4. Бондаренко Л. І. Діагностика сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів. - C. 11-17.
  5. Бочарова О. А. Соціальні функції університетів: вчора і сьогодні. - C. 18-27.
  6. Брославська Г. М. Реалізація сформованих інструментальних компетентностей майбутніх учителів математики та фізики у процесі фахової підготовки. - C. 28-35.
  7. Вдовиченко О. М. Педагогічні умови формування соціально-комунікативної культури студентів медичних навчальних закладів у позанавчальній діяльності. - C. 35-42.
  8. Данило Л. І. Дефініційний аналіз поняття готовності. - C. 42-47.
  9. Желанова В. В. Культуротворчі аспекти професійної компетентності майбутнього педагога. - C. 48-55.
  10. Кременчук А. С. Духовно-моральне обличчя майбутнього лікаря та фактори впливу на нього. - C. 55-63.
  11. Лаппо В. В. Діагностика сформованості духовних цінностей студентів, які здобувають педагогічну освіту. - C. 63-76.
  12. Морквян І. В. Аналіз результатів експериментальної роботи з формування інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін. - C. 76-83 .
  13. Прошкін В. В. Графічна підготовка майбутніх інженерів як сучасна педагогічна проблема. - C. 84-91.
  14. Роман С. В. Корекція мети професійної підготовки майбутніх учителів хімії в контексті формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів. - C. 91-98.
  15. Росул В. В., Кобаль В. І. Соціалізація як умова формування інформаційно-комунікативної компетенції студентів в сучасному ВНЗ. - C. 99-108.
  16. Соколюк О. В. Оздоровчо-рухова активність як складова фахової підготовки майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 109-116.
  17. Трубавіна І. М. Формування вмінь самостійної роботи у студентів методами проблемного навчання в сучасному ВНЗ. - C. 116-125.
  18. Ульянова В. С. Якість художньо-естетичного виховання як проблема педагогічної науки і практики. - C. 125-133.
  19. Харківська А. А. Мотивація майбутніх учителів фізичного виховання до професійної діяльності та саморозвитку. - C. 133-140.
  20. Харківський В. С. Сучасний стан розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі у післядипломній освіті. - C. 140-146.
  21. Шевирьова І. Г. Змістовні характеристики медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 146-152.
  22. Яценко В. В. Дидактична доцільність використання засобів наочності в процесі вивчення економіки. - C. 152-159.
  23. Кобаль М. В. Технології дистанційного навчання в освітньому процесі України: проблеми та перспективи. - C. 160-174.
  24. Коношенко Н. А. Культурно-дозвіллєва діяльність як засіб соціалізації підлітків в умовах оздоровчого закладу. - C. 174-179.
  25. Коношенко С. В. Організація благодійної діяльності майбутніх соціальних педагогів в умовах реабілітаційного центру. - C. 180-185.
  26. Коргун Л. М., Матата С. Г. Робота з родиною в умовах інклюзії. - C. 185-193.
  27. Куцевська О. С., Литвиненко Є. М. Впровадження електронних підручників у школах України. - C. 193-203.
  28. Лещинський О. П. Інтерактивні технології у побудові змісту навчальних дисциплін. - C. 203-212.
  29. Макхулі Іхаб Сутнісні характеристики готовності майбутніх учителів до роботи в школах національних меншин. - C. 212-222.
  30. Мальцева О. І. Місце медіаосвіти в системі соціального виховання. - C. 222-228.
  31. Муромець В. Г. Методи розвитку загальних компетентностей здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти на засадах дослідницького лидерства. - C. 228-235.
  32. Сав’юк Л. О., Драчук Ю. З., Снітко Є. О. Синтез алгоритмів оцінки якості роботи професорського-викладацького складу вищого навчального закладу. - C. 235-246.
  33. Скорік Х. Є. Міжнародні організації як суб’єкти соціальної, психологічної та правової підтримки сімей, що опинились в зоні конфлікту. - C. 246-252.
  34. Чепіга В. Т., Чепіга І. В. Організація навчально-виховного процесу у контексті філософії захисту здоров’я молодшого школяра. - C. 252-258.
  35. Шелест Н. А. Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї у студентської молоді: теоретичні аспекти. - C. 259-264.
  36. Школьна М. С. Виховання соціальної зрілості у студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності: методика констатувального етапу експерименту. - C. 265-273.
2017
№ 7(2) (312)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського