Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2017/8(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гордійчук С. В. Концептуальні основи якості вищої освіти в Європейському та національному просторі. - C. 6-16.
  4. Муромець В. Г. Механізми управління розвитком загальних компетентностей здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти: досвід Сполученого Королівства та Північної Ірландії. - C. 17-22.
  5. Птахіна О. М. Міжнародний досвід щодо забезпечення якості вищої освіти. - C. 22-28.
  6. Арістархова М. С. Забезпечення якості іншомовної підготовки викладачів ВВНЗ у системі військово-педагогічного співробітництва. - C. 29-34.
  7. Бадер С. О. Медіа-компетентність учителя початкових класів: сутність і зміст. - C. 35-42.
  8. Безбородих С. М. Професійна підготовка майбутніх педагогів на основі компетентнісного підходу. - C. 42-49.
  9. Боса В. П. Зміст педагогічних умов формування мовленнєвої компетенстності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 49-58.
  10. Галущак І. Є. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх економістів. - C. 58-65.
  11. Гладун Т. О. Критеріально-діагностичний інструментарій вивчення соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку з аутизмом в умовах інклюзивної освіти. - C. 65-73.
  12. Зозуляк-Случик Р. В. Компетентнісний підхід у процесі формування професійної етики майбутніх соціальних працівників в умовах модернізації вищої освіти. - C. 73-80.
  13. Мороз В. П. Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей студентів вищих навчальних закладів у процесі діяльності органів студентського самоврядування. - C. 80-90.
  14. Морозова М. М. Зміст фахової підготовки студентів гуманітарних спеціальностей у процесі формування їх економічної компетентності. - C. 90-98.
  15. Павлюк Р. О., Лях Т. Л., Клішевич Н. А. Підходи до розроблення стандарту ІКТ-компететності у системі підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери на дослідницькій основі в Україні. - C. 98-114.
  16. Регейло І. Ю. Ціннісні компетентності науково-педагогічних працівників: зарубіжний досвід. - C. 114-122.
  17. Рибчук О. О. Використання дистанційної технології навчання у процесі розвитку фахової компетентності викладачів спеціальних дисциплін ВВНЗ. - C. 123-130.
  18. Чуркіна В. Г., Косенко К. О. Самоорганізація та самостійна робота управлінця як складники професійної компетентності. - C. 130-139.
  19. Шевирьова І. Г. Обґрунтування педагогічних умов формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 139-147.
  20. Балендр А. В. Основи побудови методики розробки галузевої рамки кваліфікацій сфери охорони кордону країн Європейського Союзу. - C. 148-156.
  21. Дячок Н. В. Професійна мобільність як індикатор якості освіти. - C. 157-164.
  22. Отравенко О. В. Моніторинг як педагогічна категорія оцінювання якості знань майбутніх учителів фізичної культури. - C. 164-173.
  23. Кондур О. С. Роль міжнародного співробітництва вищого навчального закладу в системі забезпечення якості освіти. - C. 174-179.
  24. Мигович І. В. Інтернаціоналізація як фактор впливу щодо трансформації систем вищої освіти країн Східної Європи. - C. 179-186.
  25. Білецький О. А. Місце педагогічного цілепокладання у системі освіти. - C. 187-193.
  26. Заредінова Е. Р. Дефініційний аналіз поняття "освітнє середовище ВНЗ". - C. 193-200.
  27. Літвякова Н. В. Маркетинг у сфері освітніх послуг як управлінський і соціальний процес. - C. 200-208.
  28. Паславська І. С. Ризик-менеджмент в Україні: стан дослідження проблеми та перспективи розвитку. - C. 208-215.
  29. Рижанова А. О. Медіаосвіта як складова вищої освіти для інноваційного розвитку України. - C. 215-223.
  30. Старокожко О. М. Стратегії поліпарадигмальності освітнього простору. - C. 223-230.
  31. Топольник Я. В. Сучасні медіаосвітні технології як засіб модернізації вищої школи. - C. 231-237.
  32. Фіголь Н. А. Педагогічна культура як фактор розвитку особистості учителя. - C. 237-243.
  33. Архипова С. П., Смеречак Л. І. Самореалізація людей похилого віку: проблеми та пошуки. - C. 244-252.
  34. Бриндіков Ю. Л. Технологія здійснення реабілітаційної діяльності з військовослужбовцями, учасниками бойових дій. - C. 252-260.
  35. Клімчук В. А. Дозвілля як сфера соціального виховання дітей та молоді. - C. 260-266.
  36. Отрощенко Н. Л., Сенецький В. А. Соціально-психологічний портрет неповнолітнього засудженого. - C. 267-277.
  37. Поліщук О. А. Стан трудової реабілітації осіб з обмеженими можливостями здоров’я в Україні. - C. 277-288.
  38. Сапіга С. В. Роль дорослих лідерів-скаутів у розвитку особистісного потенціалу підлітків-членів скаутських громадських об?єднань. - C. 288-295.
  39. Спіріна Т. П., Тимошенко Л. О. Профілактика вживання алкоголю у підлітковому середовищі. - C. 295-301.
  40. Тунтуєва С. В. Супервізія як метод професійної підтримки батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу та прийомних батьків. - C. 301-308.
  41. Циган Н. В. Професійний розвиток соціальних працівниців системі неперервної освіти. - C. 308-314.
2017
№ 8(1) (313)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського