Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2017/8(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вітченко А. О. Впровадження системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти як інституційна проблема. - C. 6-16.
  4. Головатюк І. Г. Потенціал арт-терапевтичних технологій у підвищенні якості освіти у вищих навчальних закладах. - C. 16-23.
  5. Доннік М. С. Контроль якості знань студентів під час виконання індивідуального завдання як вимога системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти. - C. 23-30.
  6. Крошка С. А., Ляшенко В. В. Ефективність забезпечення якості спортивно-масової роботи. - C. 30-38.
  7. Петрушкова А. М. Система внутрішнього забезпечення якості освіти в університеті Словаччини. - C. 38-45.
  8. Бочарова Е. А. Современная школа и творчество в оценке зарубежных исследователей. - C. 46-56.
  9. Дьоміна В. В. Компоненти білінгвальної культури майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 56-64.
  10. Єпіхіна М. А. Методичний супровід краєзнавчої роботи на уроках природознавства в початковій школі. - C. 64-70.
  11. Кавецький В. Є. Урахування особливостей розвитку соціально-професійних орієнтирів учнів при забезпеченні готовності оптантів до професійного самовизначення. - C. 70-77.
  12. Чепіга В. Т., Чепіга І. В., Чугай С. М. Передбачувана та очікувана в педагогічній науці та на педагогічному полі подія об’єктивно здійснилася. - C. 78-83.
  13. Григоренко В. Л. Становлення iнклюзивної освiти в країнах пострадянського простору: передумови та мiжнародне нормативно-правове підґрунтя. - C. 84-97.
  14. Коваленко В. Є. До проблеми застосування диференційованого викладання в інклюзивному освітньому середовищі вищого навчального закладу. - C. 97-103.
  15. Павленко Л. С., Коваленко В. Є. Особливості впровадження інклюзивної освіти в Україні. - C. 104-110.
  16. Головко С. О. Сучасні тренди фахової підготовки майбутніх магістрів з менеджменту. - C. 111-117.
  17. Докучаєва В. В. Моніторинг проектувальної діяльності майбутніх педагогів у процесі розв’язання професійно-педагогічних задач. - C. 118-124.
  18. Калініна І. М. Адаптація державних службовців до управлінської діяльності: етапи та зміст. - C. 125-132.
  19. Королецька Л. В. Науково-педагогічні підходи дослідження екологічної культури майбутніх бакалаврів лісового і садово-паркового господарства. - C. 132-138.
  20. Кучер А. В. Концептуальні засади наскрізної системи професійної підготовки студентів агроекономічного профілю. - C. 139-149.
  21. Ліннік О. О. Модель системи підготовки майбутнього вчителя до організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями початкової школи. - C. 150-158.
  22. Максимовський М. І. Технологія розвитку соціальної культури студентської молоді засобами анімаційної діяльності в інформаційному суспільстві. - C. 158-168.
  23. Мосейчук Ю. Ю. Обґрунтування потреби моніторингового дослідження стану сформованості культури здоров’я у майбутніх учителів фізичної культури. - C. 168-176.
  24. Проскурняк О. І. Організація комунікативної діяльності як засіб формування професійної готовності студентів спеціальної освіти. - C. 176-181.
  25. Рацул О. А. Педагогічні питання системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. - C. 181-189.
  26. Сергєєва В. Є. Проблема формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів іноземних мов у контексті нового Закону України "Про освіту". - C. 189-196.
  27. Шароватова О. П. Особливості підготовки майбутніх фахівців з охорони праці в умовах сучасних тенденцій вищої освіти. - C. 196-205.
  28. Білецький О. А., Сарнацький С. В. Історико-генетичний підхід до проблеми норми і патології (найдавніший період: Олександрійська наука, Давній Рим). - C. 206-211.
  29. Ваховський Л. Ц. Епістемологічні основи порівняльно-педагогічних досліджень К. Ушинського. - C. 211-220.
  30. Мальцева О. І. Теорія та практика громадянського виховання в епоху Античності. - C. 220-228.
  31. Мокляк В. М. Особливості розвитку автономії Київського університету Св. Володимира упродовж дії перших статутів. - C. 228-237.
  32. Онипченко О. І. Формування наукових підходів у вирішенні питання статеворольвої соціалізації дітей і підлітків (початок ХХ століття). - C. 237-243.
  33. Онищенко С. С. Г. Дюперрон про основні категорії теорії фізичного виховання. - C. 243-251.
  34. Роганова М. В. Виховання духовної культури у дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії мистецтв. - C. 251-260.
  35. Смеречак Л. І., Зубрицький І. Я. Висвітлення проблеми антинаркотичного та антиалкогольного виховання неповнолітніх на сторінках журналу "Українська школа" (1925-1944 рр.). - C. 260-271.
  36. Ларіонова Н. Б. Зміст сексуального виховання дитини в умовах дошкільного навчального закладу. - C. 272-279.
  37. Савченко С. В., Караман О. Л. Соціально-педагогічні аспекти інформаційної війни на Донбасі. - C. 279-288.
  38. Сомова О. О. Провідні концепції ризику та менеджменту ризиків у соціальних науках. - C. 288-295.
  39. Сорока О. В. Сутнісні характеристики інноваційних PR-технологій у соціальній сфері. - C. 295-303.
  40. Тадаєва А. В. Вдосконалення підготовки фахівців соціальної сфери до гармонізації процесу медіасоціалізації. - C. 303-310.
2017
№ 8(2) (813)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського