Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2018/1(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дуля А. В. Основні етапи надання соціальної підтримки сім’ям учасників АТО. - C. 6-11.
  4. Краснова Н. П. Соціально-педагогічна діяльність з корекції агресивної поведінки дітей внутрішньо переміщених осіб, що постраждали внаслідок військового конфлікту на сході України. - C. 11-24.
  5. Караман О. Л., Юрків Я. І. Використання платформи Moodle під час організації освітнього процесу зі студентами-військовослужбовцями у ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - C. 24-32.
  6. Маркова Н. В. Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб як актуальна проблема соціальної роботи в Україні. - C. 32-39.
  7. Отрощенко Н. Л., Черниш О. О. Діяльність соціального педагога щодо формування ціннісних орієнтацій учнів у закладах загальної середньої освіти прифронтової зони. - C. 40-47.
  8. Савченко С. В., Курило В. С. Молодь як жертва несприятливих чинників соціалізації в умовах гібридної війни на сході України. - C. 47-54.
  9. Доннік М. С. Соціально-педагогічна профілактика делінквентної поведінки підлітків в умовах соціального гуртожитку для сиріт. - C. 55-61.
  10. Дудко Н. В. Визначення поняття "соціальна творчість студентської молоді": соціально-педагогічний аспект. - C. 62-70.
  11. Канішевська Л. В. Теоретичні аспекти проблеми формування педагогічної культури батьків. - C. 70-77.
  12. Малков Д. Ю. Становлення особистості в умовах дозвіллєвої діяльності. - C. 77-84.
  13. Мальцева О. І. Фактори соціалізації сучасних підлітків. - C. 85-92.
  14. Міронов Р. А. Психотерапевтична діяльність у галузі освіти: загальна характеристика. - C. 92-101.
  15. Печериця Н. М. Корекція ейджизму молоді як соціально-педагогічна проблема. - C. 101-109.
  16. Попова А. О., Щеголь М. В. Досвід використання просвітницько-профілактичних настільних ігор фахівцями із соціальної роботи в місцевих громадах. - C. 109-114.
  17. Приймак Г. Ю. Дослідження феномену здорового способу життя: історико-логічний аспект. - C. 115-122.
  18. Рижанова А. О. Актуалізація соціального виховання як умова прискорення суспільного розвитку України. - C. 123-132.
  19. Сорока О. В. Технологічний аспект самоменеджменту. - C. 132-140.
  20. Степаненко В. І. Наукові підходи до трактування сутності і змісту девіантної поведінки на базі гіперздібностей. - C. 140-147.
  21. Тадаєва А. В. Вплив нових медіа на процес комунікації особистості. - C. 147-154.
  22. Трубавіна І. М. Теоретичні основи соціальної профілактики торгівлі людьми в закладах середньої освіти. - C. 154-162.
  23. Чечко Т. М. Аналіз функціонально-рольового репертуару соціального педагога у контексті соціально-педагогічної підтримки батьків дітей з особливостями психофізичного розвитку в дошкільних навчальних закладах. - C. 163-172.
  24. Шабаєва Н. С. Ключові проблеми гендерної соціалізації студентської молоді. - C. 172-178.
  25. Ягоднікова В. В. Аксіологічний підхід до виховання соціальної зрілості студентів. - C. 179-186.
  26. Яцинік А. В. Організаційна культура педагога як складова успішності корекційно-реабілітаційної діяльності. - C. 186-192.
  27. Бистрова Ю. О., Коваленко В. Є. Формування в учнів з особливими освітніми потребами ключової компетентності "уміння вчитися впродовж життя". - C. 193-200.
  28. Григор’єва І. О., Макаренко І. В., Махукова Т. В. Зміст комплексного соціально-педагогічного впливу в абілітації дітей раннього віку з органічними ураженнями центральної нервової системи (ЦНС). - C. 201-209.
  29. Ільченко О. В., Потамошнєва О. М. Особливості формування комунікативного компоненту мовленнєвої діяльності учнів з легким ступенем розумової відсталості. - C. 209-215.
  30. Коваленко В. Є., Бойко О. О. Педагогічні умови формування художньо-естетичних інтересів розумово відсталих молодших школярів. - C. 215-222.
  31. Мирян А. М. Роль педагога-тьютора у вирішенні питань соціалізації дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзивного навчання. - C. 223-228.
  32. Мухіна А. Ю. Особливості використання прикладного аналізу поведінки в роботі з дітьми, які мають аутистичний спектр порушень. - C. 228-235.
  33. Самойлова І. В. Етапи корекційного впливу при порушеннях звуко-складової структури слова у дітей із загальним недорозвитком мовлення III рівня. - C. 236-244.
  34. Тарасова В. В. Основні аспекти процесу формування лексичної сторони мовлення у розумово відсталих дітей. - C. 244-251.
  35. Кондур О. С. Формування національно-культурної ідентичності молоді у сучасній освітньо-виховній парадигмі. - C. 252-257.
  36. Терник А. В. Національно-патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 258-266.
2018
№ 1(1) (315)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського