Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2018/1(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аніщенко А. П. Анімаційні технології в туризмі як чинник продуктивної соціалізації студентської молоді. - C. 6-14.
  4. Бартків О. С. Структурно-функційний аналіз виховної системи закладу вищої освіти. - C. 14-21.
  5. Безбородих С. М. Ігрові технології як засіб формування конкурентоспроможності майбутніх педагогів. - C. 21-28.
  6. Бочарова О. А., Ваховський Л. Ц. Феномен популярності репетиторства в Польщі: причини і наслідки. - C. 28-38.
  7. Гадючко О. С. Особливості формування професійного зростання майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в умовах магістратури. - C. 38-43.
  8. Головко С. О. Зміст і структура управлінської культури менеджера. - C. 44-52.
  9. Гончаренко М. М. Теоретичні засади підготовки кіно- та телеоператорів в умовах сучасного університету. - C. 52-59.
  10. Данило Л. І. Феномен інновації та інноваційної діяльності в освіті як наукова проблема. - C. 59-66.
  11. Дрель В. Ф., Сєногонова Л. І., Володавчик В. С. Дуальна освіта як інтеграція науково-теоретичної та професійно-практичної підготовки фахівців у закладі вищої освіти. - C. 66-73.
  12. Дьоміна В. В. Становлення білінгвокультурної особистості майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 74-81.
  13. Євтушенко Ю. О. Професійна культура майбутніх лікарів: етико-деонтологічний аспект. - C. 81-87.
  14. Жукович-Дородних Н. М. Формування іншомовних професійно-комунікативних умінь як ключ до якісної фахової підготовки студентів в сучасних умовах глобалізації. - C. 87-98.
  15. Калініна І. М. Акмеологічний підхід в дослідженні педагогічної підтримки адаптації державних службовців до управлінської діяльності. - C. 98-105.
  16. Колосов А. М., Касянова А. В. Засади формування адаптаційних механізмів відновлення функціонування тимчасово переміщених навчальних закладів. - C. 105-117.
  17. Ливацький О. В. Фізичне виховання студентської молоді в контексті гуманітарної політики держави. - C. 117-122.
  18. Маслова Т. М. Відображення об’єктивної та суб’єктивної реальності в кіномистецтві. - C. 123-131.
  19. Мигович І. В. Теоретичні засади дослідження систем вищої освіти країн Східної Європи кінця XX – початку XXI століття. - C. 131-138.
  20. Морозова М. М. Технології проектного навчання у процесі формування економічної компетентності студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 139-146.
  21. Назмієв А. О. Нормативно-правова база формування соціальної компетентності у студентів вищих навчальних закладів. - C. 147-151.
  22. Онипченко О. І. Жіночий рух, побут, трансформація інституту шлюбу і сім’ї, пронаталістська політика держави (20-30-ті рр. ХХ століття). - C. 151-157.
  23. Пікон К. С. Післядипломна освіта фахівців сестринської справи у вищих навчальних закладах США. - C. 157-163.
  24. Плотнікова К. Р. Актуальність питання підготовки тренерів-викладачів з водних видів спорту в закладах вищої освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 163-168.
  25. Проскурняк О. І. Формування особистісної готовності студентів до роботи з дітьми з порушеннями емоційно-вольової сфери. - C. 168-173.
  26. Решетило Є. К. Використання інноваційних здоров’язберігаючих технологій у процесі фізичного виховання студентської молоді. - C. 174-179.
  27. Чепіга В. Т., Чепіга І. В., Кривохвостов В. Б. Визначення категоріального статусу поняття "освіта": сучасні наукові підходи. - C. 179-189.
  28. Чернецька Ю. І. Підготовка працівників соціальної і освітньої сфер у педагогічному ВНЗ до роботи у позашкільних закладах. - C. 189-195.
  29. Шевирьова І. Г. "Медіа-середовище" як фактор формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 195-203.
  30. Шелест Н. А. Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності: методика констатувального етапу експерименту. - C. 204-210.
  31. Варяниця Л. О. Розвиток критичного мислення в умовах нової української школи. - C. 211-219.
  32. Гончарук О. В. Суб’єктність молодшого школяра у дозвіллєвій діяльності. - C. 219-228.
  33. Грицюк С. А. Вивчення рухових уподобань молодших школярів як умова оптимізації позакласної ігрової діяльності. - C. 228-236.
  34. Пєчка Л. Є. Обґрунтування методики формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя. - C. 236-244.
  35. Федотова Т. В. Умови розвитку професійної компетенції майбутнього вчителя початкової школи. - C. 244-249.
  36. Kocor M. The Need and the Specifics of the Work of a Psychologist in Polish Schools. - C. 250-260.
  37. Гунько С. О. Діагностика стану та особливостей шкільної мотивації учнів. - C. 261-268.
  38. Костенко Г. Ю. Аналіз навчальної програми "Основи здоров’я" в контексті профілактики раннього материнства та батьківства. - C. 268-273.
  39. Павлюк О. М. Соціально-економічні та педагогічні передумови розвитку шкільної освіти в Україні в другій половині ХХ століття. - C. 273-277.
  40. Попова Л. О. Шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови. - C. 278-284.
2018
№ 1(2) (315)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського