Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2018/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Григор'єва І. О., Макаренко І. В., Махукова Т. В. Принципи й методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 6-14.
  4. Григор'єва І. О., Макаренко І. В., Махукова Т. В. Сутність проблеми кризового стану сімей, які мають дітей з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 14-20.
  5. Григор'єва І. О., Макаренко І. В., Махукова Т. В. Теоретико-психологічний аспект проблеми формування мовленнєвого спілкування у дітей з розладами аутистичного спектру. - C. 21-27.
  6. Крутій К. Л. Формування граматичної правильності мовлення в дошкільників у контексті комунікативного розвитку: термінологічне поле. - C. 28-35.
  7. Маркотенко Т. С., Масловська І. С. Використання ляльки-персони під час проведення занять у дошкільних закладах освіти. - C. 35-42.
  8. Поволоцька О. О., Лазарєва І. А. Особливості проявів артикуляторної диспраксії у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 42-49.
  9. Зажарська Г. П. Навчання мовлення дітей молодшого шкільного віку на уроках читання. - C. 49-59.
  10. Мордовцева Н. В. Реалізація формування ключових компетентностей учнів початкової школи на уроках рідної мови. - C. 59-65.
  11. Правова Н. В. Знання про текст – основа умінь комунікативного мовлення молодших школярів. - C. 65-71.
  12. Пушко В. Ф. До проблеми організації освітнього простору Нової української школи. - C. 72-74.
  13. Рудь С. М. Работа над изобразительными средствами языка на уроках литературного чтения в 3–4 классах. - C. 75-81.
  14. Щербак Г. О. Розвиток мови та мовлення учнів 1–2 класів в умовах реформування освітньої системи в Україні. - C. 81-87.
  15. Кизилова В. В. Пріоритетні засади формування контенту українських творів для дітей та юнацтва національно-патріотичної спрямованості. - C. 87-94.
  16. Олійник А. М. Використання інтерактивних методів у процесі навчання морфології української мови на профільному рівні в 10 класах закладів загальної середньої освіти. - C. 94-101.
  17. Паламар С. П., Назаренко Л. А. Компетентнісний підхід до викладання літератури з використанням хмарних технологій. - C. 102-109.
  18. Попова Л. О. Перспективи навчання української мови учнів на засадах міжпредметної інтеграції. - C. 109-115.
  19. Трубавіна І. М. Формування толерантності та культури миру в учнів закладів середньої освіти: соціально-педагогічний аспект. - C. 115-124.
  20. Цалапова О. М. Десакралізація образу Баби Яги в тексті літературної казки В. Рутківського. - C. 124-130.
  21. Цінько С. В. Добір навчальних текстів як лінгводидактична проблема. - C. 130-138.
  22. Бадер С. О. Сутнісна характеристика категорії "професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти". - C. 139-144.
  23. Бірюк Л. Я. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової освіти: реальний шанс змінити школу, змінити країну. - C. 144-151.
  24. Веретейченко І. А. Тестологія як складова документо-знавства. - C. 151-158.
  25. Горошкін І. О. Перекладацька компетентність як індикатор сформованості мовної особистості майбутнього перекладача. - C. 158-168.
  26. Кабиш М. Ю. Вивчення какофонії та ономатопеї як засобів творення поетичних образів у віршах Миколи Вороного. - C. 168-174.
  27. Каліш В. А. Лінгвометодичні умови застосування естетичного підходу до вивчення мови у процесі професійного становлення майбутніх філологів. - C. 174-181.
  28. Корчова О. М. Модель формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей. - C. 181-188.
  29. Кравчук О. М. Лінгводидактичні засади застосування лінгвістичного аналізу тексту у фаховій підготовці студентів-філологів. - C. 188-197.
  30. Кузнецова Г. П. Електронний підручник із фоностилістики української мови: теоретичний аспект. - C. 197-205.
  31. Мельник Л. В. Зміст і причини конфліктів у педагогічній діяльності. - C. 205-215.
  32. Пінчук І. О. Використання хмарних технологій у процесі вивчення англійської мови у вищих навчальних педагогічних закладах. - C. 215-221.
  33. Починкова М. М. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи на заняттях з "Української мови (за професійним спрямуванням". - C. 221-227.
  34. Привалова С. П. Вивчення роману "Солодка Даруся" Марії Матіос. - C. 227-234.
  35. Родюк Н. Ю. Формування україномовної соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 234-240.
  36. Руда Г. С. Фоностилістика як самостійна лінгвістична наука: проблеми і перспективи. - C. 240-249.
  37. Рускуліс Л. В. Рівень сформованості лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя української мови: констатувальний експеримент. - C. 249-256.
  38. Семеног О. М. Формування академічної культури майбутніх документознавців на основі інноваційних підходів. - C. 256-265.
  39. Солодюк Н. В. Дидактичний потенціал навчальних текстів на заняттях української мови (за професійним спрямуванням) для студентів вищих закладів освіти медичного профілю. - C. 265-270.
2018
№ 3 (137)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського