Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2018/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бадер С. О. Особливості соціального розвитку дітей третього року життя. - C. 6-11.
  4. Богайчук В. Ж. Досвід іноземних держав по створенню системи демократичного цивільного контролю. - C. 11-19.
  5. Будагьянц Л. М., Осьодло В. І. Стратегічні комунікації як модель забезпечення згоди в постсучасних демократіях. - C. 19-26.
  6. Єпіхіна М. А. Позакласні виховні заходи з національно-патріотичного виховання як засіб соціалізації молодших школярів. - C. 26-32.
  7. Кононович Д. О. Засоби масової інформації як агент соціалізації молоді в умовах сучасних викликів. - C. 32-39.
  8. Краснова Н. П. Соціальні аномалії як негативний результат сімейної соціалізації дитини в умовах сьогодення. - C. 39-50.
  9. Малиш В. І. Економічна соціалізація підлітків з багатодітних сімей як соціально-педагогічна проблема. - C. 50-59.
  10. Маркова Н. В. Особливості адаптації дітей вимушених переселенців. - C. 59-65.
  11. Мухіна А. Ю. Вплив складу сім’ї на гендерну соціалізацію дівчат підлітків з нормальним і порушеним інтелектуальним розвитком. - C. 65-73.
  12. Починкова М. М. Методи і прийоми критичного мислення у процесі професійної підготовки як засіб соціалізації майбутніх учителів початкової школи. - C. 73-79.
  13. Розлуцька Г. М. Формування національної єдності українського суспільства церквою в умовах сучасних викликів. - C. 79-89.
  14. Стрепко М. Б. Волонтерська діяльність як шлях формування нової культури громадянського суспільства. - C. 89-97.
  15. Безбородих С. М. Діалогова взаємодія як основа співробітництва учасників педагогічного процесу. - C. 98-102.
  16. Гордійчук С. В. Обґрунтування внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти у КВНЗ "Житомирський медичний інститут" в умовах європейської вищої школи. - C. 103-109.
  17. Дудник О. М. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 110-116.
  18. Іванова Т. В. Формування конкурентоздатності майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки. - C. 116-121.
  19. Караман О. Л. Підготовка соціального педагога до соціально-профілактичної діяльності в ЗВО. - C. 122-130.
  20. Колосов А. М., Савченко О. С. Зміна дидактичних акцентів при підготовці менеджерів в умовах невизначеного ринкового середовища. - C. 131-143.
  21. Кофанова О. В. Розвиток хімічних компетентностей майбутніх екологів при вивченні професійно-орієнтованих і фахових дисциплін у вищому технічному закладі освіти. - C. 143-149.
  22. Круковська І. М., Махновська І. Р. Обґрунтування освітньої програми підготовки магістрів з громадського здоров’я на основі компетентнісного підходу. - C. 150-158.
  23. Кучерук І. В. Мотивація навчальної діяльності та механізми її формування у студентів КВНЗ "Житомирський медичний інститут" Житомирської обласної ради на заняттях при вивченні дисципліни "Клінічна фармакологія з токсикологією". - C. 158-165.
  24. Мальцева О. І. Історія запровадження медіаосвіти в країнах Європи та Північної Америки. - C. 165-172.
  25. Мацай Н. Ю., Губська О. П. Особивості екологічної освіти для сталого розвитку в закладах вищої освіти. - C. 173-178.
  26. Мокляк В. М. Автономія вітчизняних університетів у законодавчих актах Міністерства народної освіти ХІХ ст. - C. 178-190.
  27. Мороз В. П. Роль студентського самоврядування в процесі формування лідерських якостей студентів закладів вищої освіти. - C. 190-202.
  28. Птахіна О. М. Соціально-професійна мобільність фахівця як фактор професійної успішності. - C. 202-208.
  29. Самборська Н. М. Визначення стану сформованості соціально-комунікативної компетентності майбутніх фахівців зі спеціальності "Медсестринство". - C. 208-215.
  30. Тєтєрєв В. О. Структура професійної компетентності майбутніх вчителів інформатики. - C. 216-221.
  31. Шевчук О. Б. Проблеми створення та використання високоефективних інформаційних технологій навчання у професійної підготовки фахівців фінансово-економічного напряму. - C. 222-230.
  32. Шигонська Н. В. Засади підготовки медичних фахівців у закладах вищої освіти. - C. 231-239.
  33. Поплавська С. Д. Методологічні підходи до формування комунікативної компетентності майбутніх медичних сестер. - C. 240-249.
  34. Степаненко В. В., Івченко А. В. Основні аспекти професійного спілкування лікаря-лаборанта. - C. 249-254.
  35. Веретенко І. М. Когнітивно-інформаційна парадигма соціально-педагогічної роботи в закладах загальної середньої освіти. - C. 255-260.
  36. Докучаєва В. В. Сингулярна траєкторія розвитку особистості як сфера соціально-педагогічного інжинірингу. - C. 261-267.
  37. Драченко А. А. Вплив насильства на життєдіяльність сім’ї та на розвиток особистості дитини. - C. 267-273.
  38. Отрощенко Н. Л. Соціально-педагогічна підтримка підлітків закладів середньої освіти у контексті Нової української школи. - C. 273-281.
  39. Степаненко В. І. Девіантна віктимність обдарованих учнів. - C. 281-289.
  40. Трубавіна І. М. Система соціальної профілактики торгівлі людьми в закладах середньої освіти. - C. 289-296.
  41. Чечко Т. М. Комплексна програма соціально-педагогічної підтримки батьків дітей з особливостями психофізичного розвитку в дошкільних навчальних закладах. - C. 296-307.
  42. Яріко М. О. Тиша як атрибут екзистенційного, культурного та релігійного туризму. - C. 307-317.
  43. Атрощенко Т. О. До питання освіти дітей національних меншин Закарпаття. - C. 318-324.
  44. Дрозд Л. В. Сформованість життєвого цілепокладання у підлітків з порушеннями психофізичного розвитку як передумова їх готовності до професійного самовизначення. - C. 324-332.
  45. Зажарська Г. П. Роль і місце художньої словесності в процесі навчання учнів початкових класів. - C. 332-338.
  46. Котєнєва І. С. Історичні засади естетико-екологічного виховання особистості. - C. 338-347.
  47. Швирка В. М. Педагогічний підхід до визначення поняття "толерантність". - C. 347-353.
  48. Шевирьова І. Г. Медіа-продукт як результат практичної діяльності майбутніх учителів початкових класів. - C. 353-360.
2018
№ 6 (320)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського