Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2018/8(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Головатюк І. Г. Застосування інноваційних педагогічних технологій у підготовці майбутніх акторів у контексті підвищенні якості освіти в закладах вищої освіти. - C. 5-11.
  4. Дітковська Л. А., Семигіна Т. В., Буяшенко В. В. Студенто-орієнтований підхід у формуванні академічної доброчесності в сучасному університеті. - C. 12-19.
  5. Отравенко О. В. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури як складова частина цілісної системи якості освіти. - C. 20-28.
  6. Птахіна О. М. Професійна мобільність сучасного фахівця як індикатор якості вищої освіти. - C. 28-35.
  7. Швирка В. М. Сучасні освітні тренди як інструмент підвищення якості освіти в університеті. - C. 36-43.
  8. Безбородих С. М. Особливості демократичного стилю управління менеджерів освіти. - C. 44-51.
  9. Зажарська Г. П. Формування мовленнєвої культури молодших школярів на уроках української мови та літературного читання. - C. 51-57.
  10. Ларіонова Н. Б. Модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи. - C. 57-66.
  11. Правова Н. В. Емпатійно-образний аспект формування читацької компетентності молодших школярів. - C. 66-73.
  12. Рудь С. М. Организация самостоятельной работы с детской книгой в 4 классе. - C. 73-80.
  13. Гліченко О. О. Професійна компетентність – освітній критерій професіоналізації майбутнього психолога. - C. 81-88.
  14. Джоу Юнь Професійна компетентність майбутніх учителів співу як педагогічна категорія. - C. 88-93.
  15. Ду Цзінсюй До питання формування підприємницької компетентності студентів в університетах КНР. - C. 94-99.
  16. Желанова В. В. Контекстне навчання як умова формування соціокультурної компетентності студентів коледжу. - C. 100-107.
  17. Зубкова Л. М., Бєляєва Е. Ф. собливості студентського віку у контексті формування життєвої компетентності майбутнього вчителя. - C. 108-114.
  18. Ковальова Т. О. Нормативно-правова база формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 114-121.
  19. Назмієв А. О. Філософський погляд на формування соціальної компетентності. - C. 121-126.
  20. Рябовол Л. Т. Компетентнісно орієнтована методика навчання юридичних дисциплін. - C. 127-136.
  21. Семенов M. А. Система формування професійної цифрової компетентності майбутнього вчителя. - C. 136-144.
  22. Сіненко К. О. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 144-151.
  23. Стрельченко Д. В. Теоретичне обґрунтування моделі формування самоосвітньої компетентності студентів гуманітарних спеціальностей на основі технологій медіаосвіти. - C. 151-158.
  24. Федотова Т. В. Резільєнтність як одна із метакомпетенцій розвитку професійної ідентичності майбутнього фахівця початкових класів. - C. 159-164.
  25. Чжан Ювень Особливості формування полікультурної компетентності студентів в освітньому середовищі китайського університету. - C. 165-170.
  26. Шевирьова І. Г. Відеопродукт як засіб формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 170-178.
  27. Білозерова М. В. Поняття "поліпрофесійна мобільність" майбутнього соціального працівника в наукових дослідженнях. - C. 179-186.
  28. Лаппо В. В. Історико-педагогічна ретроспектива проблеми духовного становлення особистості. - C. 186-196.
  29. Мигович І. В. Інституційний рівень інтернаціоналізації системи вищої освіти в Польській Республіці (на матеріалі аналізу роботи Варшавського університету). - C. 197-207.
  30. Тєтєрєв В. О. Організація самостійної роботи студентів в умовах трансформації освіти. - C. 207-214.
  31. Чернецька Ю. І., Куліненко А. М. Стан розробленості проблеми співзалежності в наукових дослідженнях. - C. 214-220.
  32. Шевчук О. Б. Аналіз і формалізація понятійного апарату дидактичних систем: інформаційний підхід. - C. 221-228.
2018
№ 8(1) (322)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського