Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2018/8(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Васьківська Г.О. Дидактичні аспекти соціалізації старшокласників в умовах профільного навчання. - C. 5-11.
  4. Добровіцька О. О. Визначення толерантної освіченості у майбутніх соціальних працівників. - C. 12-21.
  5. Іхаб Макхулі Технологічний підхід у формуванні готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до роботи в умовах поліетнічного освітнього простору. - C. 21-32.
  6. Кабацька О. В., Ковальова П. О. Виявлення здоров’язбережувальної спрямованості професійної підготовки студентів різних університетів на основі вивчення та порівняння їх навчальних планів. - C. 32-40.
  7. Калініна І. М. Зміст системи педагогічної підтримки особи-стісно-професійного становлення молодих держслужбовців. - C. 40-47.
  8. Коваленко В. Є. Підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. - C. 47-55.
  9. Котєнєва І. С., Батуленко В. І. Про актуальність підготовки майбутніх викладачів до використання інформаційно-комунікативних технологій в професійній діяльності. - C. 55-62.
  10. Крохмаль І. М. Аналіз сучасної системи професійної підготовки майбутнього фахівця-документознавця в закладах вищої освіти України. - C. 63-74.
  11. Міронов Р. А. Філософські засади підготовки майбутніх психологів до психотерапевтичної діяльності в закладах загальної середньої освіти. - C. 75-89.
  12. Павлик Н. П. Логіко-структурна матриця організації неформальної освіти у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 89-96.
  13. Паславська І. С. Ризик-менеджмент як новітня технологія в системі управління вищим навчальним закладом. - C. 96-103.
  14. Пашко Т. А. Індивідуально-психологічні детермінанти професійного становлення психолога. - C. 104-109.
  15. Савченко О. С., Колосов А. М. Методологічні принципи виокремлення управлінських дисциплін при підготовці фахівців за спеціальністю 073 "Менеджмент". - C. 109-122.
  16. Слижук О. А. Сучасна українська література для підлітків: вивчення та викладання в школі. - C. 122-129.
  17. Сомова О. О. Переваги стратегічного менеджменту в системі управління сучасного освітнього закладу. - C. 129-136.
  18. Спіріна Т. П., Піхур Г. А. Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з ВІЛ-інфікованими людьми. - C. 136-142.
  19. Товстуха О. М. Психолого-педагогічні особливості організації навчального процесу для студентів-прикордонників у ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - C. 142-150.
  20. Шароватова О. П. Про гендерні аспекти у змісті навчально-виховного процесу при підготовці майбутніх фахівців з охорони праці. - C. 150-160.
  21. Бадер С. О. Соціально-педагогічна профілактика дезадаптації студентів першого року навчання. - C. 161-167.
  22. Богайчук В. Ж. Соціальна ідентичність в умовах гібрідної війни. - C. 167-175.
  23. Гнатюк Р. О., Попова А. О. Система соціального супроводу ВІЛ-інфікованих в місцевих громадах Естонії. - C. 175-182.
  24. Грабовенко Н. В., Марчук Н. Г. Досвід соціальної роботи з дітьми та молоддю з інвалідністю у Німеччині та шляхи його імплементації в українських реаліях. - C. 182-191.
  25. Ігнатенко К. В. Ознаки та наслідки посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців та шляхи його подолання. - C. 191-203.
  26. Кабусь Н. Д. Стратегічні напрями соціально-педагогічної інноватики. - C. 203-210.
  27. Караман О. Л., Курило В. С., Савченко С. В. Досвід діяльності Науково-дослідного центру з проблем соціальної педагогіки і соціальної роботи НАПН України (на базі ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка") в умовах гібридної війни на сході України. - C. 211-219.
  28. Коротаєва А. А., Сапіга С. В. Стан соціально-педагогічної підтримки вагітних жінок в Україні та закордоном. - C. 219-227.
  29. Краснова Н. П. Девіантна поведінка підлітків як форма прояву дефіциту морального розвитку особистості. - C. 227-239.
  30. Литвинова Н. А. Соціально-педагогічна підтримка молоді у недержавних організаціях. - C. 239-246.
  31. Отрощенко Н. Л., Стародуб Т. О. Соціально-педагогічна робота щодо розвитку соціальної активності молоді у закладах освіти міста. - C. 247-256.
  32. Суліцький В. В., Пелешенко М. Л. Ефективність проведення соціально-педагогічної профілактики суїцидальної та аутодеструктивної поведінки серед студентської молоді. - C. 256-264.
  33. Юрків Я. І. Медіація як спосіб вирішення конфліктів. - C. 264-271.
2018
№ 8(2) (322)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського