Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2019/1(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вегеріна А. В. Інтернет як платформа для прояву соціальної активності молоді. - C. 5-13.
  4. Караман О. Л., Юрків Я. І. Соціальні характеристики дітей і молоді-жертв гібридної війни на сході України. - C. 14-23.
  5. Кононович Д. О. Технологія соціальної роботи з формування критичного мислення учнівської молоді як засіб запобігання медіа-маніпуляціям. - C. 24-29.
  6. Краснова Н. П. Соціально-педагогічний вплив на процес соціалізації особистості в умовах деструктивного середовища засобами ігрових технологій. - C. 30-42.
  7. Литвинова Н. А. Соціально-педагогічна та психологічна допомога сім’ям з дітьми в період військового конфлікту на Донбасі. - C. 43-51.
  8. Отрощенко Н. Л. Соціально-педагогічна технологія формування життєвих компетентностей здобувачів загальної середньої освіти у контексті Нової української школи. - C. 52-63.
  9. Потьомкіна Н. З. Інтернет-залежність у юнацтва як об’єкт соціально-педагогічної профілактики. - C. 64-74.
  10. Рижанова А. О. Методологічні проблеми соціальної педагогіки в умовах інформаційного суспільства. - C. 75-82.
  11. Савченко С. В., Курило В. С. Медіасоціалізація як складник соціалізації особистості в інформаційному суспільстві. - C. 83-89.
  12. Коношенко С. В., Коношенко Н. А., Кіс І. О. Соціально-педагогічна робота з дезадаптованими підлітками по зменшенню поведінкових девіацій. - C. 90-98.
  13. Мороз В. П. Лідерство як наукова проблема. - C. 99-110.
  14. Степаненко В. І. Медико-психологічний аспект профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів. - C. 111-116.
  15. Трубавіна І. М. Теоретичні основи і сутність школи, дружньої до дитини, як засіб протидії жорстокості і буллінгу в закладах середньої освіти. - C. 117-131.
  16. Федотова Т. В. Психологічний супровід дитини у прийомній сім’ї. - C. 132-137.
  17. Цибулько Л. Г., Ахтирська К. В. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківської опіки, у Бельгії. - C. 138-144.
  18. Алексєєва О. Р. Сучасні підходи до розв’язання проблеми формування уявлень про успішне професійне майбутнє в студентів ЗВО. - C. 145-157.
  19. Віщенко О. В. Особливості експериментальної роботи з формування художньо-образного мислення майбутніх модельєрів-перукарів. - C. 158-168.
  20. Гутарєва Н. В., Анушкевич І. К. Формування здорового способу життя у студентської молоді як медико-педагогічна проблема. - C. 169-174.
  21. Золочевська М. В., Назаренко Л. М. Мотиваційний аспект використання технології цифрового сторітелінгу. - C. 175-183.
  22. Калініна І. М. Система педагогічної підтримки особистісно-професійного становлення держслужбовців у контексті суб’єктного та об’єктного компонентів. - C. 184-193.
  23. Котєнєва І. С., Вовк С. В. Методичні задачі у фаховій підготовці майбутнього вчителя. - C. 194-203.
  24. Маркова Н. В. Сучасні тенденції розвитку гендерної освіти в Україні. - C. 204-214.
  25. Мигович І. В. Мобільність як основа національної політики інтернаціоналізації систем вищої освіти країн Східної Європи. - C. 215-231.
  26. Павленко І. Г. Творча активність у формуванні екологічної культури студентів ЗВО. - C. 232-238.
  27. Павлик Н. П. Дослідження афективно-чуттєвого компоненту професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 239-245.
  28. Птахіна О. М. Розвиток професійної мобільності фахівця в системі післядипломної освіти. - C. 246-253.
  29. Савченко О. С. Формування актуальних кластерів знань у навчальному процесі з підготовки менеджерів. - C. 254-264.
  30. Смагіна О. О., Переяславська С. О. Педагогічні можливості та специфіка застосування інформаційно-комунікаційних технологій в науково-педагогічній діяльності кафедри університету. - C. 265-277.
  31. Степаненко В. В. Формування готовності майбутніх фахівців з технологій медичної діагностики та лікування до безперервного професійного розвитку. - C. 278-284.
  32. Тєтєрєв В. О. Переосмислення поняття самостійної роботи студентів в умовах використання технологій дистанційної освіти. - C. 285-290.
  33. Цалапова О. М. Особливості образного аналізу української літературної казки кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 291-301.
  34. Шевчук О. Б. До проблеми дидактичної взаємодії: інформаційний підхід. - C. 302-320.
2019
№ 1(1) (324)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського