Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2019/1(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богомолова М. Охорона дитинства в системі соціального виховання дітей у 20-30 рр. ХХ ст. в Україні. - C. 5-16.
  4. Ковпак О. С. Особливості організації самостійної роботи студентів-заочників педагогічних закладів освіти в Україні (50-70-ті рр. ХХ ст.). - C. 17-29.
  5. Максимовська Н. О. Еволюція студентського дозвілля в Україні: історико-педагогічний аспект. - C. 30-43.
  6. Мальцева О. І. Питання про значення сімейного виховання у творах українських педагогів початку ХХ століття. - C. 44-53.
  7. Могильова Н. М. Психолого-педагогічні особливості соціалізації дітей з порушеннями мовлення в умовах сучасного дошкільного закладу. - C. 54-61.
  8. Мухіна А. Ю., Сєромаха Н. Є. Особливості застосування методу прикладного аналізу поведінки дітей з розладами аутистичного спектру. - C. 62-69.
  9. Кокнова Т. А. Специфіка формування лінгвометодичної компетентності в розвинутих країнах світу у розрізі профільно-орієнтованих дисциплін. - C. 70-78.
  10. Кременчук А. С. Поняття "полікультурна компетентність майбутнього медика". - C. 79-89.
  11. Мороз Я. Е. Нормативно-правова база як основа проектування змісту і технологій формування фахових компетентностей у майбутніх фахівців сфери туризму. - C. 90-95.
  12. Назмієв А. О. Формування соціальної компетентності крізь призму психологічних наук. - C. 96-101.
  13. Пришляк О. Ю. Проблема визначення сутності полікультурної компетенції і полікультурної компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій у контексті компетентнісного підходу. - C. 102-111.
  14. Головко М. Б., Ракітянська С. С. Досвід педагогічного упроводу дошкільного дитинства в сучасних Монтессорі-закладах України. - C. 112-122.
  15. Греб М. М. Особливості використання дидактичного потенціалу проблемного підходу на уроках української мови у профільній школі. - C. 123-132.
  16. Гречишкіна І. А. Вимоги до наочності у навчанні мовлення молодших дошкільників. - C. 133-139.
  17. Ковальова Т. О. Нормативно-правова база роботи в команді в професійній діяльності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 140-146.
  18. Кравчишина О. О. Використання технологій когнітивно-контекстного навчання в процесі медіаосвіти майбутніх вихователів. - C. 147-157.
  19. Ларіонова Н. Б. Модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи умовах Нової української школи закладами післядипломної педагогічної освіти. - C. 158-165.
  20. Бадер С. О. Проблема формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості у психологічній науці. - C. 166-177.
  21. Безбородих С. М. Використання рефлексивних технологій в професійній підготовці майбутніх педагогів. - C. 178-185.
  22. Вертугіна В. М., Пугач А. Ю. Підготовка майбутніх вихователів до формування гендерної самоідентичності дитини засобом ІКТ. - C. 186-194.
  23. Гаращенко Л. В. Шляхи вдосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здоров’язбережувальної діяльності. - C. 195-201.
  24. Докучаєва В. В. Проектувальна компетентність як цільова домінанта розвитку концепції Нової української школи. - C. 202-214.
  25. Дудник О. М. Впровадження системи педагогічних задач контекстної спрямованості у професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи. - C. 215-225.
  26. Єпіхіна М. А. Педагогіка партнерства: аналіз зарубіжного досвіду. - C. 226-234.
  27. Зажарська Г. П. Основні напрямки з розвитку мовлення молодших школярів відповідно до засад Нової української школи. - C. 235-241.
  28. Козак Л. В., Козлітін Д. О. Місце і роль медіа-технологій у підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти. - C. 242-248.
  29. Кондратюк С. Г. Шляхи використання літератури напрямку нон-фікшн у закладах дошкільної освіти: інтегрований підхід. - C. 249-259.
  30. Починкова М. М. Критичне мислення в контексті вимог Нової української школи. - C. 260-267.
  31. Стаєнна О. О. Використання квестів у професійній підготовці майбутніх педагогів. - C. 268-275.
  32. Толмачова І. Г. Роль медіа-засобів у формуванні медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 276-286.
  33. Черв’якова Н. І. Педагогіка партнерства як основа формування інноваційного освітнього середовища нової української школи. - C. 287-294.
  34. Яворська С. Т., Порядченко Л. А. Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на засадах психолінгвістики. - C. 295-301.
  35. Коваленко В. Є. Профілактика віктимної поведінки дітей з легкими інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивної форми навчання. - C. 302-310.
  36. Коваленко В. Є., Введенська В. Л. Використання елементів каністерапії в логокорекційній роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями. - C. 311-320.
  37. Проскурняк О. І. Визначення стану сформованості екологічної культури в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту. - C. 321-328.
  38. Тельна О. А. Універсальний дизайн у навчанні як фактор інтенсифікації інклюзивної освіти. - C. 329-337.
2019
№ 1(2) (324)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського