Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2019/4(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Ливацький О. В. Методика виховання фізичних якостей здобувачів середньої освіти в умовах допрофільної підготовки. - C. 5-14.
- Полулященко Т. Л. Сучасні вимоги до навчально-виховного процесу з фізичного виховання учнів основної школи. - C. 15-22.
- Крошка С. А., Клименко О. В. Симбіоз інноваційної фізкультурно-оздоровчої діяльності закладів вищої та дошкільної освіти. - C. 23-32.
- Бабич В. І., Дубовой О. В., Полулященко Ю. М. Методика викладання теоретичної складової фізичного виховання в контексті формування соціального здоров’я студентів спеціальної медичної групи. - C. 33-43.
- Довгань Н. Ю. Виховання фізичної культури студентів закладів вищої освіти у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи (теоретико-методичний аспект). - C. 44-53.
- Жалій Р. В. Формування готовності майбутніх фахівців з комп’ютерної інженерії до застосування здоров’язбережувальної компетентності в умовах технічного ЗВО. - C. 54-61.
- Мартинова Н. П. Самостійні заняття в системі фізичного виховання студентів закладів вищої освіти. - C. 62-70.
- Полулященко Ю. М., Саєнко В. Г., Толчєва Г. В., Blaszczyszyn M. Феноменологічна редукція ідеї підготовки учителя фізичної культури для виховання патріотичних цінностей. - C. 71-83.
- Фоменко О. В., Фоменко В. Х. Особливості методики занять фізичними вправами засобами "алтимат" фризбі на позааудиторних заняттях зі студентами I-II курсів закладів вищої освіти. - C. 84-90.
- Леонтьєва І. В., Леонтьєв О. В. Форми обліку успішності студентів навчально-наукового інститута фізичного виховання і спорта в процесі вивчення дисципліни "Футбол з методикою викладання". - C. 92-99.
- Отравенко О. В. Здоров’язбережувальна компетентність як складова якісної професійної підготовки здобувачів вищої освіти. - C. 100-107.
- Гадючко О. С. Сутність управління інноваційно-педагогічною діяльністю здобувачів вищої освіти спеціальності "Фізична культура і спорт". - C. 108-117.
- Рикун К. А., Мазін В. М. До проблеми управління роботою з батьками у дитячо-юнацьких спортивних школах. - C. 118-125.
- Афтимичук О. Е. Особенности занятий силовым фитнессом с детьми и подростками. - C. 126-133.
- Ворона В. В., Ратов А. М. Вплив занять з лижної підготовки на рівень фізичної підготовленості і фізичного здоров’я учнів 5–6 класів. - C. 134-142.
- Гончаренко В. І. Фізична та функціональна підготовленість висококваліфікованих спортсменок різних ігрових амплуа в хокеї на траві. - C. 143-155.
- Гордієнко П. Ю. Спортивно-технічна підготовка юних футболістів. - C. 156-165.
- Омельченко А. О. Методика вдосконалення координаційної підготовки як дієвого засобу підвищення технічної майстерності гімнасток 8-10 років. - C. 166-175.
- Чумак С. В., Шинкарьов С. І. Особливості техніко-тактичної та психологічної підготовки юних спортсменів-більярдистів. - C. 176-186.
- Рибалко Л. М. Застосування адаптивної фізичної культури у відновленні компенсаторних функцій хребта при остеохондрозі у осіб другого зрілого віку. - C. 187-195.
- Татарченко Л. І., Дудник М. В. Лікувальна фізична культура як профілактика та терапія захворювань нервової та серцево-судинної системи серед студентів. - C. 196-205.
- Хотієнко С. В., Татарченко Л. І. Корекція і профілатика порушення постави у студентів на заняттях з фізичної культури. - C. 206-216.
| 2019 | | № 4(1) (327)
|
|
|
|