Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2019/6(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Волошинов С. А. Аналіз сучасних моделей професійної підготовки майбутніх морських фахівців в Україні. - C. 5-13.
  4. Грицай Я. О. Ліцензування та акредитація приватних університетів – досвід Німеччини. - C. 14-25.
  5. Жучок Ю. В. Студентські олімпіади з алгебри в умовах дистанційного навчання. - C. 26-35.
  6. Заредінова Е. Р. Критерії, показники та рівні сформованості соціокультурних цінностей студентів ЗВО. - C. 36-45.
  7. Коваленко О. В. Основні принципи формування змісту професійної підготовки фахівців туристичного супроводу (гідів-екскурсоводів) в Білорусі та Україні. - C. 46-53.
  8. Лащівська Я. В. Професійна культура майбутнього магістра музичного мистецтва: сутність поняття. - C. 54-61.
  9. Махновська І. Р., Круковська І. М. Суспільно-гуманітарна підготовка студентів-медиків – запорука успішного формування та якісного зростання показників їхньої професійної підготовки. - C. 62-72.
  10. Мигович І. В. Стратегічні домінанти інституційного менеджменту в контексті освітньої інтернаціоналізації (аналітичне дослідження інституційної політики інтернаціоналізації Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д Ушинського). - C. 73-90.
  11. Міронов Р. А. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутніх психологів до психотерапевтичної діяльності в закладах загальної середньої освіти. - C. 91-99.
  12. Сорока О. В., Калаур С. М. Конкурентоспроможність менеджерів соціокультурної діяльності. - C. 100-108.
  13. Таргоній І. В. Готовність кураторів студентських груп до виховання толерантності у студентів педагогічних коледжів. - C. 109-117.
  14. Тєтєрєв В. О. Основні підґрунтя використання технологій e-leaning в парадигмі сучасної освіти. - C. 118-124.
  15. Чернецька Ю. І. Педагогічна підтримка студентів – майбутніх соціальних працівників у процесі їх підготовки до роботи з наркозалежними. - C. 125-134.
  16. Швирка В. М. Квест як сучасна технологія навчання у вищій школі. - C. 135-141.
  17. Шмир М. Ф. Саморозвиток як чинник організації і здійснення науково-дослідної діяльності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 142-150.
  18. Безбородих С. М. Управління якістю сучасної дошкільної освіти. - C. 151-157.
  19. Ваховський Л. Ц. Постнекласична наука й перспективи розвитку університетської освіти. - C. 158-165.
  20. Мороз Я. Е., Мороз В. П. Педагогічна творчість як підґрунтя освітнього процесу в творах українського вченого Бориса Коротяєва. - C. 166-170.
  21. Ступак О. Ю. Історико-педагогічні засади формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства. - C. 171-192.
  22. Лі Вейхуа Лінгвокультурна компетентність фахівця в умовах глобалізації як сучасна педагогічна проблема: зміст та структура поняття. - C. 193-204.
  23. Лі Сяося Зміст та структура художньо-естетичної компетентності майбутніх фахівців у галузі дизайну та декоративно-ужиткового мистецтва. - C. 205-218.
  24. Назмієв А. О. Мотиваційно-ціннісний компонент соціальної компетентності студентів закладів вищої освіти. - C. 219-227.
  25. Пришляк О. Ю. Міжкультурна компетентність у контексті діалогу культур. - C. 228-238.
  26. Прошкін В. В. Соціально-комунікативна компетентність майбутніх викладачів вищої школи: стан та очікування. - C. 239-247.
  27. Степаненко В. В. Сутність і зміст абстрактного мислення як загальної компетентності у підготовці студентів спеціальності "Технології медичної діагностики та лікування". - C. 248-254.
  28. Чорнобай К. Г., Бондаренко Л. І. Використання графічного способу розв'язання задач при формування практичної компетентності майбутніх учителів фізики. - C. 255-265.
  29. Янь Лі Музика як полілог культур у сучасному глобальному світі у контексті формування полікультурної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 266-276.
2019
№ 6(2) (329)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського