Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2020/2(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Domina V., Gutareva N., Sedova N. Сonditions of Formation of Professional Competence in Future Teachers of Physical Education. - C. 5-12.
  4. Горошкін І. О. Мовленнєві ситуації як засіб формування ключових компетентностей учнів 5-6 класів гімназії у процесі навчання іноземних мов. - C. 13-21.
  5. Горошкіна О. М. Урок у компетентнісній парадигмі сучасного освітнього процесу. - C. 22-33.
  6. Котєнєва І. С., Вовк С. В. Методична компетентність як мета та результат професійної підготовки майбутнього вчителя біології. - C. 34-45.
  7. Назмієв А. О. Сутність індивідуально-психологічного компоненту соціальної компетентності особистості. - C. 46-53.
  8. Попова Л. О. Засоби навчання української мови в компетентнісній парадигмі сучасної освіти. - C. 54-61.
  9. Попова О. В. Реалізація педагогічних умов формування лінгвокультурної компетентності майбутніх менеджерів. - C. 62-71.
  10. Шехавцова C. О. Лінгвокультурна компетентність майбутніх фахівців як ключова в сучасному освітньому просторі. - C. 72-79.
  11. Solodiuk N., Kuzmenko A., Kashyrina I. Teaching English to Pre-Schoolers Using Tongue Twisters. - C. 80-91.
  12. Голуб Н. Б. Мовленнєвий вчинок на уроках української мови в ліцеї. - C. 92-100.
  13. Григор’єва І. О., Макаренко І. В., Махукова Т. В. Особливості лексико-граматичного структурування мовленнєвих висловлювань у дітей дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). - C. 101-113.
  14. Єпіхіна М. А., Келаріу О. В. Народна педагогіка як засіб національно-патріотичного виховання молодших школярів у Новій українській школі. - C. 114-122.
  15. Коваленко В. Є. Особливості емоційних переживань учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-пізнавальній діяльності. - C. 123-129.
  16. Ковальова Т. О. Робота в команді як педагогічна проблема. - C. 130-138.
  17. Мухіна А. Ю., Сєромаха Н. Є. Особливості застосування метода заміщувального онтогенезу в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру. - C. 139-145.
  18. Domina I. Students’ Gender Socialization: to the Problem of Defining a Notion. - C. 146-156.
  19. Караман О. Л. Методологічні засади проблеми соціалізації особистості в умовах гібридної війни на сході України: філософський рівень. - C. 157-166.
  20. Краснова Н. П. Взаємозв’язок та взаємозалежність самостійної роботи студентів і потенціалу соціуму. - C. 167-180.
  21. Курило В. С., Савченко С. В. Організація супротиву інформаційному впливу Росії на Україну як нова задача сучасної соціальної педагогіки. - C. 181-189.
  22. Мальцева О. І. Кіберсоціалізація як особливий вид соціалізації особистості. - C. 190-199.
  23. Мороз В. П. Сучасний погляд на проблему лідерства. - C. 200-207.
  24. Черниш О. О. Автокомунікація у блогосфері як чинник соціалізації особистості. - C. 208-216.
  25. Шепелєва Н. В. Специфіка формування соціальної активності студентської молоді у дозвіллєвій діяльності. - C. 217-229.
  26. Otroshchenko N. Some Actual Forms and Methods in the Work of a Social Teacher of a General Secondary Education Institution. - C. 230-237.
  27. Литвинова Н. А. Методи соціально-педагогічної роботи щодо підготовки дитини до повернення в біологічну сім’ю після тривалого перебування в інтернатному закладі. - C. 238-247.
  28. Мартинюк Т. А. Стратегія і тактика дослідження стану соціальної інтеграції молоді з інвалідністю. - C. 248-259.
  29. Остролуцька Л. І. Концепції реабілітації в контексті системних, інституційних та історичних змін. - C. 260-273.
  30. Степаненко В. І. Креатизація середовища у профілактиці поведінкових девіацій обдарованих учнів. - C. 274-281.
  31. Трубавіна І. М., Негачевська З. І., Мартинюк А. Ю. Методика організації роботи груп підтримки осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах. - C. 282-293.
  32. Юрків Я. І. Соціальна вулична робота як засіб формування здорового способу життя підлітків у громаді. - C. 294-304.
2020
№ 2(2) (333)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського