Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2020/2(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Domina V., Gutareva N., Sedova N. Сonditions of Formation of Professional Competence in Future Teachers of Physical Education. - C. 5-12.
- Горошкін І. О. Мовленнєві ситуації як засіб формування ключових компетентностей учнів 5-6 класів гімназії у процесі навчання іноземних мов. - C. 13-21.
- Горошкіна О. М. Урок у компетентнісній парадигмі сучасного освітнього процесу. - C. 22-33.
- Котєнєва І. С., Вовк С. В. Методична компетентність як мета та результат професійної підготовки майбутнього вчителя біології. - C. 34-45.
- Назмієв А. О. Сутність індивідуально-психологічного компоненту соціальної компетентності особистості. - C. 46-53.
- Попова Л. О. Засоби навчання української мови в компетентнісній парадигмі сучасної освіти. - C. 54-61.
- Попова О. В. Реалізація педагогічних умов формування лінгвокультурної компетентності майбутніх менеджерів. - C. 62-71.
- Шехавцова C. О. Лінгвокультурна компетентність майбутніх фахівців як ключова в сучасному освітньому просторі. - C. 72-79.
- Solodiuk N., Kuzmenko A., Kashyrina I. Teaching English to Pre-Schoolers Using Tongue Twisters. - C. 80-91.
- Голуб Н. Б. Мовленнєвий вчинок на уроках української мови в ліцеї. - C. 92-100.
- Григор’єва І. О., Макаренко І. В., Махукова Т. В. Особливості лексико-граматичного структурування мовленнєвих висловлювань у дітей дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). - C. 101-113.
- Єпіхіна М. А., Келаріу О. В. Народна педагогіка як засіб національно-патріотичного виховання молодших школярів у Новій українській школі. - C. 114-122.
- Коваленко В. Є. Особливості емоційних переживань учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-пізнавальній діяльності. - C. 123-129.
- Ковальова Т. О. Робота в команді як педагогічна проблема. - C. 130-138.
- Мухіна А. Ю., Сєромаха Н. Є. Особливості застосування метода заміщувального онтогенезу в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру. - C. 139-145.
- Domina I. Students’ Gender Socialization: to the Problem of Defining a Notion. - C. 146-156.
- Караман О. Л. Методологічні засади проблеми соціалізації особистості в умовах гібридної війни на сході України: філософський рівень. - C. 157-166.
- Краснова Н. П. Взаємозв’язок та взаємозалежність самостійної роботи студентів і потенціалу соціуму. - C. 167-180.
- Курило В. С., Савченко С. В. Організація супротиву інформаційному впливу Росії на Україну як нова задача сучасної соціальної педагогіки. - C. 181-189.
- Мальцева О. І. Кіберсоціалізація як особливий вид соціалізації особистості. - C. 190-199.
- Мороз В. П. Сучасний погляд на проблему лідерства. - C. 200-207.
- Черниш О. О. Автокомунікація у блогосфері як чинник соціалізації особистості. - C. 208-216.
- Шепелєва Н. В. Специфіка формування соціальної активності студентської молоді у дозвіллєвій діяльності. - C. 217-229.
- Otroshchenko N. Some Actual Forms and Methods in the Work of a Social Teacher of a General Secondary Education Institution. - C. 230-237.
- Литвинова Н. А. Методи соціально-педагогічної роботи щодо підготовки дитини до повернення в біологічну сім’ю після тривалого перебування в інтернатному закладі. - C. 238-247.
- Мартинюк Т. А. Стратегія і тактика дослідження стану соціальної інтеграції молоді з інвалідністю. - C. 248-259.
- Остролуцька Л. І. Концепції реабілітації в контексті системних, інституційних та історичних змін. - C. 260-273.
- Степаненко В. І. Креатизація середовища у профілактиці поведінкових девіацій обдарованих учнів. - C. 274-281.
- Трубавіна І. М., Негачевська З. І., Мартинюк А. Ю. Методика організації роботи груп підтримки осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах. - C. 282-293.
- Юрків Я. І. Соціальна вулична робота як засіб формування здорового способу життя підлітків у громаді. - C. 294-304.
| 2020 | | № 2(2) (333)
|
|
|
|