Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2021/1(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бривко М. В. Політичне цькування освітян у 1920–1930-х роках як частина політичного репресування. - C. 5-21.
  4. Бабич Л. М. Проблема формування громадянських та соціальних компетентностей підлітків в процесі соціально-педагогічної комунікації. - C. 22-30.
  5. Варнавська І. В. Культурна компетентність як фактор успішної професійної діяльності. - C. 31-41.
  6. Бабич В. І., Караман О. Л. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування соціального здоров’я учнів початкової школи. - C. 42-51.
  7. Бадер С. О. Проблема формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО у педагогічній теорії і практиці. - C. 52-69.
  8. Бондаренко Н. Б., Ляшова Н. М. Домінантні параметри професійної підготовки здобувачів вишу з методико-математичного спрямування в умовах наступності дошкільного закладу і нової української школи. - C. 70-82.
  9. Борисенко К. Ю. Сутність поняття "емоційний інтелект" у психолого-педагогічній літературі. - C. 83-90.
  10. Гончар В. В. Визначення сутності готовності офіцерів до здійснення мовної підготовки у військових частинах Національної гвардії України. - C. 91-104.
  11. Гончарова І. С. Зміст професійно зорієнтованого навчання іноземним мовам студентів немовних спеціальностей ЗВО в умовах глобалізації. - C. 105-114.
  12. Дехтярьова О. О., Літвінова А. М. Дослідження показників здоров’я в системі змішаного навчання. - C. 115-126.
  13. Дудник О. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до реалізації технології "Щоденні 3". - C. 127-133.
  14. Зуб О. В., Таймасов Ю. С., Турчинов А. В., Алфімова Л. Д., Пальчик О. О. Бінарні заняття з дисциплін природничого циклу як інтеграційна форма підготовки майбутніх офіцерів. - C. 134-145.
  15. Коношенко С. В., Коношенко Н. А., Гордієнко К. Є. Освітнє середовище університету як чинник формування управлінської культури майбутнього фахівця соціального забезпечення. - C. 146-156.
  16. Котєнєва І. С., Карлова Н. М. Сучасні ролі викладача закладу вищої освіти. - C. 157-166.
  17. Кравченко О. І., Хриков Є. М., Васиньова Н. С. Форми взаємодії закладу вищої освіти з територіальними громадами. - C. 167-176.
  18. Краснова Н. П. Педагогічна етика як складова професійної етики фахівця з соціальної роботи. - C. 177-190.
  19. Овчаренко О. А. Формування професійної суб’єктності майбутніх фахівців східних мов як психолого-педагогічна проблема. - C. 191-198.
  20. Пшеничний М. В., Цибулько Г. Я., Мушкет Ю. В. Роль навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти в підвищенні конкурентноспроможності майбутніх вчителів. - C. 199-208.
  21. Ревуцька С. М., Пархоменкo К. Ю., Молчанюк О. В., Пальчик О. О. Напрями дослідження комунікації у професійному вимірі. - C. 209-220.
  22. Трубавіна І. М., Мартинюк А. Ю. Обґрунтування змісту регіональної освітньої програми підвищення кваліфікації освітян "Ефективні методики навчання". - C. 221-232.
  23. Трубник І. В. Соціально-психологічний тренінг як засіб розвитку комунікативних здібностей майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 233-239.
  24. Цибулько Г. Я., Пшеничний М. В., Боженко І. Д. Організація самостійної роботи студентів в контексті інноваційних процесів. - C. 240-249.
  25. Швардак М. В. Зміст та структура готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування технологій педагогічного менеджменту. - C. 250-264.
  26. Юрків Я. І. Змішане навчання як форма ефективної організації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників / соціальних педагогів. - C. 265-279.
2021
№ 1(1) (339)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського