Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2021/1(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Черниш О. О. Соціалізація особистості як наукова проблема. - C. 5-17.
  4. Шабаєва Н. С. Соціально-педагогічний аспект соціалізації дітей з особливими потребами в умовах освітнього середовища. - C. 18-25.
  5. Бєлоліпцева О. В. Перспективи формування гендерної культури фахівців соціальної сфери у неформальній освіті дорослих. - C. 26-35.
  6. Литвинова Н. А. Формування прив’язаності та її роль як вітальної потреби. - C. 36-44.
  7. Луканов Д. В., Сьомкіна І. С. Перспективи діяльності державних органів щодо соціальної адаптації вимушених переселенців. - C. 45-52.
  8. Маковецька А. С. Cтановлення та розвиток системи взаємодії сім’ї і школи у вихованні гіперактивних учнів. - C. 53-61.
  9. Мальцева О. І. Наукові підходи до визначення вразливості та виокремлення вразливих груп населення. - C. 62-71.
  10. Пліско Є. Ю., Цокало В. Ф. Політика соціального забезпечення та діяльності соціальних служб України. - C. 72-79.
  11. Степаненко В. І. Використання інформаційно-комунікативних технологій у профілактичній соціальній роботі. - C. 80-93.
  12. Товстуха О. М. Педагогічна сутність проблеми соціального сирітства. - C. 94-100.
  13. Трубавіна І. М., Каліна К. Є. Соціальна профілактика алкоголізму серед молоді в Україні: перспективи та реалії сьогодення. - C. 101-111.
  14. Білецький О. А., Золотарьова В. В., Біленець А. В. Проблема організації дозвілля дітей і підлітків в позашкільній роботі. - C. 112-119.
  15. Варяниця Л. О. Синергетичний підхід до дослідження феномену дизайн-мислення. - C. 120-129.
  16. Єпіхіна М. А. Сутність феномену фасилітації у контексті реалізації ідей педагогіки партнерства в початковій школі. - C. 130-139.
  17. Отрощенко Н. Л. Розробка програми діяльності соціального педагога щодо підтримки неповних сімей в умовах закладу загальної середньої освіти. - C. 140-147.
  18. Савченко С. В. Патріотичне виховання молоді в умовах інформаційної війни: досвід організації соціально-педагогічної роботи у переміщеному ЗВО. - C. 148-158.
  19. Щупко С. О. Сучасний підхід до навчання синтаксису складного речення в основній школі. - C. 159-169.
  20. Бєлова О. Б. Детермінація когнітивного та емоційного компонентів мовлення у дітей старшого дошкільного віку. - C. 170-182.
  21. Биков І. В. Наукові інтерпретації навчання рухових дій дітей дошкільного віку. - C. 183-190.
  22. Іванчук С. А. Особливості формування екологічно доцільної поведінки у дітей дошкільного віку. - C. 191-199.
  23. Коваленко В. Є. Теоретичні засади практики позашкільної освіти дітей з інтелектуальними порушеннями в Україні. - C. 200-207.
  24. Проскурняк О. І. Вивчення розвитку діалогічного мовлення у дошкільників з розладами аутистичного спектру. - C. 208-218.
  25. Цибулько Л. Г., Віцько С. М. Оптимізація рухової активності школярів як умова формування фізично здорової особистості. - C. 219-233.
  26. Шкарупа Є. О. Організація гурткової роботи в умовах ЗДО: теоретичний аспект. - C. 234-242.
2021
№ 1(2) (339)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського