Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2021/2(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Коношенко С. В., Коношенко Н. А., Цокало В. Ф. Теоретичні основи формування управлінської культури майбутнього фахівця соціального забезпечення в освітньому середовищі закладу вищої освіти. - C. 5-14.
- Курило В. С., Караман О. Л. Конфліктність соціального середовища як предмет дослідження. - C. 15-26.
- Стєганцева В. В. Зміст технології формування інформаційно-цифрової компетентності молодших школярів у процесі соціально-педагогічної комунікації. - C. 27-37.
- Толчєва Г. В., Саєнко В. Г., Śliwa S. Управління процесами педагогічної соціалізації особистості на засадах фізичної культури. - C. 38-54.
- Гордієнко П. Ю. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання. - C. 55-64.
- Соколенко О. І. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи в умовах інклюзивної освіти. - C. 65-73.
- Глоба Г. В., Цибулько Л. Г., Щелкунов А. О. Фізичне виховання у світі в умовах гібридного навчання: takeaways для України. - C. 74-83.
- Глоба Т. А. Аналіз проведення занять з фізичної культури з використанням дистанційного навчання та його вплив на спосіб життя студентської молоді, спричинений COVID-19. - C. 84-97.
- Головко М. Б., Коротяєва І. Б. Професійна духовність педагога у контексті викликів сучасності. - C. 98-109.
- Ливацький О. В. Виховання фізичних якостей здобувачів вищої освіти в умовах пандемії. - C. 110-118.
- Омельченко А. О. Рівень патріотичної вихованості майбутніх тренерів у закладах вищої освіти. - C. 119-126.
- Пелипась Д. С. Готовність майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-патріотичної діяльності. - C. 127-138.
- Бабич В. І., Пристинский В. М., Дубовой О. В., Зайцев В. О., Дубовой В. В. Аналіз навчальних програм щодо вмотивованості молодших підлітків до занять фізичною культурою в контексті реформування системи загальної середньої освіти. - C. 139-155.
- Борисенко Л. Л., Крошка С. А. Рухова культура та антистресова пластична гімнастика на сучасному етапі. - C. 156-167.
- Гвоздецька С. В., Рибалко П. Ф., Прокопова Л. І., Дубинська О. Я., Красілов А. Д. Особливості розвитку спритності у дітей молодшого шкільного віку в групах продовженого дня. - C. 168-178.
- Карпенко М. І. Проблема професійного вигорання викладачів вищої школи та методи його профілактики. - C. 179-191.
- Лоза Т. О. Хатха-йога в процесі фізичного виховання різних груп населення. - C. 192-201.
- Шинкарьова О. Д. Мотиви студентів для занять фітнес-технологіями. - C. 202-210.
- Отравенко О. В., Шехавцова С. О., Довгань Н. Ю. Академічна грамотність як засіб міжкультурної комунікації та невід’ємна частина якості вищої освіти. - C. 211-222.
- Прошкін В. В., Шаравара В. В. Упровадження педагогічної технології формування прогностичної компетентності майбутніх бакалаврів комп’ютерних наук у практику університетської освіти. - C. 223-234.
- Сопотницька О. В., Котова О. В. Самостійна робота майбутніх учителів фізичної культури в опануванні ігрових видів спорту на основі особистісно орієнтованого навчання. - C. 235-243.
- Тельна О. А. Практичний компонент у професійній підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти. - C. 244-251.
- Школа О. М. Інтерактивні технології навчання в процесі професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. - C. 252-260.
| 2021 | | № 2(1) (340)
|
|
|
|