Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2021/6(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Актуальні проблеми професійної освіти

  4. Бабакіна О. О., Литвин В. А. Формування управлінської культури майбутніх педагогів в освітньому середовищі закладу вищої освіти. - C. 5-18.
  5. Бадер С. О. Нейрографіка як засіб розвитку креативного мислення майбутніх педагогів. - C. 19-29.
  6. Бойко Т. В. Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов. - C. 30-39.
  7. Дубовой О. В., Бабич В. І., Дубовой В. В., Зайцев В. О., Галюза С. С., Гордієнко П. Ю., Малькова Я. П. Проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту в умовах дистанційного навчання в університетах. - C. 40-48.
  8. Корінська О. О. Структура фахової компетентності майбутнього перекладача. - C. 49-57.
  9. Корнієць Н. Г., Слєпічко Ю. М., Тертична-Телюк С. В., Кравцова Ю. А. Змішане навчання як ефективна форма підготовки майбутніх лікарів в умовах COVID-19. - C. 58-65.
  10. Ляшенко К. І. Методологічні підходи до формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. - C. 66-74.
  11. Сіненко К. О. Підготовка майбутніх учителів до формування інформаційно-цифрової компетентності молодших школярів крізь призму компетентнісного підходу. - C. 75-83.
  12. Цибулько Л. Г., Глоба Г. В. Особливості дистанційного навчання студентів факультету фізичного виховання в умовах карантину. - C. 84-97.
  13. Черненко Н. І. Педагогічні умови використання андрагогічних принципів у професійній підготовці викладачів економічних дисциплін. - C. 98-108.
  14. Чжоу С. Структура професійної підготовки майбутніх менеджерів з персоналу до використання технологій корпоративного навчання. - C. 109-118.
  15. Швардак М. В. SWOT-аналіз системи підготовки майбутніх керівників (менеджерів у системі освіти). - C. 119-133.
  16. Шехавцов М. О. Формування професійної компетентності майбутнього викладача фізичного виховання. - C. 134-140.
  17. Шмирко В. І., Коробко О. В., Троян Ю. І., Якімцов Ю. В. Педагогічні аспекти підвищення психофізіологічної безпеки майбутніх фахівців. - C. 141-149.
  18. Актуальні проблеми університетської освіти

  19. Заячук Ю. Д. Аналіз національного рівня інтернаціоналізації вищої освіти: приклад України. - C. 150-161.
  20. Кузьменко А. О. Культура академічної доброчесності PhD-здобувачів: досвід Латинської Америки. - C. 162-171.
  21. Ларіонова Н. Б. Ранкові зустрічі: актуальність і функції в початковій школі. - C. 172-181.
  22. Морозова М. В. Поняття "інтерактивність" крізь призму педагогічної освіти. - C. 182-192.
  23. Павлюк О. М. Організація науково-дослідної роботи здобувачів другого рівня вищої освіти спеціальності "017 Фізична культура і спорт". - C. 193-201.
  24. Швирка В. М. Технологія сторітелінгу в практиці викладання педагогічних дисциплін. - C. 202-208.
  25. Шинкарьова О. Д. Рухова активність як засіб фізичного самовдосконалення здобувачів вищої освіти. - C. 209-219.
  26. Яцула Т. В. Теоретичні засади створення суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між викладачем та студентами як основа творчої співпраці. - C. 220-228.
2021
№ 6(2) (344)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського