Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2021/6(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
Актуальні проблеми професійної освіти
- Бабакіна О. О., Литвин В. А. Формування управлінської культури майбутніх педагогів в освітньому середовищі закладу вищої освіти. - C. 5-18.
- Бадер С. О. Нейрографіка як засіб розвитку креативного мислення майбутніх педагогів. - C. 19-29.
- Бойко Т. В. Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов. - C. 30-39.
- Дубовой О. В., Бабич В. І., Дубовой В. В., Зайцев В. О., Галюза С. С., Гордієнко П. Ю., Малькова Я. П. Проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту в умовах дистанційного навчання в університетах. - C. 40-48.
- Корінська О. О. Структура фахової компетентності майбутнього перекладача. - C. 49-57.
- Корнієць Н. Г., Слєпічко Ю. М., Тертична-Телюк С. В., Кравцова Ю. А. Змішане навчання як ефективна форма підготовки майбутніх лікарів в умовах COVID-19. - C. 58-65.
- Ляшенко К. І. Методологічні підходи до формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. - C. 66-74.
- Сіненко К. О. Підготовка майбутніх учителів до формування інформаційно-цифрової компетентності молодших школярів крізь призму компетентнісного підходу. - C. 75-83.
- Цибулько Л. Г., Глоба Г. В. Особливості дистанційного навчання студентів факультету фізичного виховання в умовах карантину. - C. 84-97.
- Черненко Н. І. Педагогічні умови використання андрагогічних принципів у професійній підготовці викладачів економічних дисциплін. - C. 98-108.
- Чжоу С. Структура професійної підготовки майбутніх менеджерів з персоналу до використання технологій корпоративного навчання. - C. 109-118.
- Швардак М. В. SWOT-аналіз системи підготовки майбутніх керівників (менеджерів у системі освіти). - C. 119-133.
- Шехавцов М. О. Формування професійної компетентності майбутнього викладача фізичного виховання. - C. 134-140.
- Шмирко В. І., Коробко О. В., Троян Ю. І., Якімцов Ю. В. Педагогічні аспекти підвищення психофізіологічної безпеки майбутніх фахівців. - C. 141-149.
Актуальні проблеми університетської освіти
- Заячук Ю. Д. Аналіз національного рівня інтернаціоналізації вищої освіти: приклад України. - C. 150-161.
- Кузьменко А. О. Культура академічної доброчесності PhD-здобувачів: досвід Латинської Америки. - C. 162-171.
- Ларіонова Н. Б. Ранкові зустрічі: актуальність і функції в початковій школі. - C. 172-181.
- Морозова М. В. Поняття "інтерактивність" крізь призму педагогічної освіти. - C. 182-192.
- Павлюк О. М. Організація науково-дослідної роботи здобувачів другого рівня вищої освіти спеціальності "017 Фізична культура і спорт". - C. 193-201.
- Швирка В. М. Технологія сторітелінгу в практиці викладання педагогічних дисциплін. - C. 202-208.
- Шинкарьова О. Д. Рухова активність як засіб фізичного самовдосконалення здобувачів вищої освіти. - C. 209-219.
- Яцула Т. В. Теоретичні засади створення суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між викладачем та студентами як основа творчої співпраці. - C. 220-228.
| 2021 | | № 6(2) (344)
|
|
|
|