Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2021/8(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філологічна освіта й наука в університетах: виклики сучасності

  4. Власова В. П. Використання мультимедійних технологій у професійній діяльності вчителя-філолога. - C. 5-13.
  5. Давидченко І. Д. Формування лінгвокультурологічної компетентності здобувачів вищої освіти у епоху цифрового розвитку. - C. 14-22.
  6. Дмітренко Н. Є., Будас Ю. О. Застосування зворотного зв’язку в автономному навчанні іншомовного спілкування. - C. 23-33.
  7. Каліш В. А. Вивчення складного речення здобувачами вищої філологічної освіти як засобу синтаксичної організації епістолярного тексту (на матеріалі епістолярію О. Довженка). - C. 34-45.
  8. Карлова Т. Є., Гришина О. С. Інтегративно-компаративний підхід у методичному забезпеченні вивчення термінолексики спеціальності. - C. 46-57.
  9. Катречко А. С. Навчально-пізнавальна компетентність як складова саморозвитку студентів педагогічних ЗВО. - C. 58-66.
  10. Кизилова В. В. Упровадження освітніх компонентів "Мовленнєва комунікація в професійній діяльності вчителя початкової школи", "Мовленнєва комунікація в професійній діяльності вихователя закладу дошкільної освіти" в навчальний процес закладів вищої освіти: з досвіду роботи. - C. 67-79.
  11. Коваленко К. М. Формування культури академічної доброчесності майбутніх учителів початкової школи на заняттях філологічного циклу. - C. 80-88.
  12. Кузнецова О. В., Одарченко В. І., Пішоха М. О. До проблеми формування культури спілкування майбутніх педагогів: історія та сучасність. - C. 89-97.
  13. Маркотенко Т. С., Мельник Л. В. Вивчення акцентуаційних норм сучасної української мови в мовно-мовленнєвій підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 98-109.
  14. Мордовцева Н. В. Особливості педагогічного спілкування в контексті мовленнєвих жанрів. - C. 110-118.
  15. Петришина О. І. Методика навчання мовознавчих дисциплін у закладах вищої освіти як наука й навчальна дисципліна. - C. 119-129.
  16. Починкова М. М. Практичні аспекти використання методів критичного мислення у філологічній підготовці майбутніх учителів початкової школи. - C. 130-137.
  17. Пушко В. Ф., Пушко Р. О. Формування мовної особистості здобувача вищої освіти в контексті професійної підготовки. - C. 138-145.
  18. Слободян О. В. Місце неформальної освіти у процесі філологічної підготовки майбутніх вихователів. - C. 146-156.
  19. Cобченко Т. М. Сучасні вимоги до підготовки майбутніх філологів у закладах вищої освіти в умовах цифровізації. - C. 157-166.
  20. Цалапова О. М. Освітній компонент "Сімейне читання" як чинник формування літературно-комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти. - C. 167-176.
  21. Шишенко В. О., Вельможна Я. Є. Підготовка майбутніх учителів до адаптації першокласників НУШ. - C. 177-184.
  22. Аспекти професійної комунікації в освіті

  23. Агаркова Н. О., Васильєва С. О. Практичний досвід формування soft skills у студентів педагогічного ЗВО. - C. 185-194.
  24. Акімова О. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до профілактики проявів булінгу серед школярів. - C. 195-204.
  25. Бабакіна О. О. Принципи управління розвитком системи підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників (2000 – 2014 рр.). - C. 205-212.
  26. Блудова Ю. О., Потапова Н. В. Особливості суб'єкт-суб'єктної взаємодії учасників освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 213-223.
  27. Варяниця Л. О. Комунікативна компетентність як складова дизайн-мислення. - C. 224-232.
  28. Григор'єва І. О. Причини та особливості професійного вигорання фахівців інклюзивно-ресурсних центрів. - C. 233-243.
  29. Докучаєва В. В. Контролінг проєктувальної діяльності майбутніх педагогів на основі зворотного зв'язку. - C. 244-254.
  30. Єрьоменко О. А. Діджиталізація процесу підготовки вчителів початкової школи. - C. 255-264.
  31. Капустіна О. І., Бакуменко Т. К. Сучасні аспекти практичної підготовки у закладі вищої освіти. - C. 265-272.
  32. Іванов Є. В., Гош В. Є. Дистанційна освіта сьогодення: сутність та виклики. - C. 273-282.
  33. Місяк Ю. В. Відсутність дискримінації як одна з умов безпечного освітнього середовища сучасного закладу освіти. - C. 283-292.
  34. Павлова О. Г. Розвиток аксіосфери майбутнього педагога в діалоговому просторі сучасної освіти. - C. 293-301.
  35. Прокопенко А. О. Основні аспекти розвитку діджиталізації освіти в теорії та практиці педагогіки. - C. 302-311.
  36. Репко І. П., Одарченко В. І., Задорожня Я. І. Конкуренто-спроможність особистості: генезис та еволюція поняття. - C. 312-320.
  37. Ткачов А. С., Махновський С. С. Моделі змішаного навчання та підходи до їх відбору в освітньому процесі вищої школи. - C. 321-332.
  38. Харківська А. І. Особливості функціонування цифрового освітнього середовища закладу вищої освіти. - C. 333-341.
  39. Шапаренко Х. А., Зозуля О. В. Складові готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки. - C. 342-356.
2021
№ 8(2) (346)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського