Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2022/1(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Компетентнісний підхід у сучасній освіті

  4. Гузенко В. А., Тодорцева Ю. В. Компетентнісний підхід у викладанні психологічної діагностики психологам та фахівцям соціальної роботи. - C. 5-14.
  5. Дубасенюк О. А. Партнерська взаємодія як базова складова комунікативної компетентності майбутніх педагогів в умовах магістратури. - C. 15-25.
  6. Караман О. Л. Інформаційно-цифрова компетентність як засіб комунікації учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 26-33.
  7. Кожушко С. П. Кейс-технологія як ефективний засіб формування професійної компетентності у майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. - C. 34-45.
  8. Коченко І. П. Розробка цифрової компетентності майбутнього правоохоронця як сучасного педагогічного феномену. - C. 46-58.
  9. Краснова Н. П. Інтерактивні методи підготовки майбутнього соціального працівника до професійної діяльності у контексті компетентнісного підходу при вивченні освітнього компоненту "Технології соціальної роботи". - C. 59-74.
  10. Стєганцева В. В. Основні напрями дослідження формування інформаційно-цифрової компетентності молодших школярів. - C. 75-86.
  11. Харченко Л. Г. Особливості формування рефлексивної компетентності в процесі фахової підготовки соціального працівника. - C. 87-95.
  12. Чайковський М. Є., Добровіцька О. О., Осторовська Н. О. Формування інклюзивної компетентності у майбутніх соціальних працівників. - C. 96-105.
  13. Теорія і технології соціальної роботи / соціальної педагогіки

  14. Голова Н. І. Медіація як соціальна технологія в роботі соціального працівника: принципи реалізації та технологічні умови. - C. 106-116.
  15. Данильчук Л. О. Результати дослідження "Ставлення батьків до іграшок в житті дитини: соціально-педагогічний аспект": до проблеми відповідального батьківства. - C. 117-128.
  16. Лазуткін М. І., Журавель С. М., Журавель М. О., Каплуновська А. М. Оцінки екосистеми в найбільш забруднених регіонах України та прогнозування стану довкілля. - C. 129-139.
  17. Мальцева О. І. Формування позитивного іміджу соціальної служби. - C. 140-149.
  18. Пліско Є. Ю., Кузнецов О. В. Сучасний напрям державної системи соціального забезпечення та соціальної роботи з дітьми сиротами. - C. 150-159.
  19. Степаненко В. І., Степаненко В. В. Онлайн-сервіси і програмне забезпечення для обробки даних педагогічних і соціальних досліджень. - C. 160-168.
  20. Черниш О. О. Молодь як об'єкт медіасоціалізації у закладі вищої освіти. - C. 169-177.
  21. Юрків Я. І. Надання соціальних послуг вразливим категоріям населення як вид професійної діяльності соціального працівника. - C. 178-191.
  22. Розвиток інклюзії в закладах освіти

  23. Бровченко А. К., Кондратенко В. О., Пєхарєва А. С. Проблема професійного самовизначення підлітків з інтелектуальними порушеннями. - C. 192-201.
  24. Кулешова В. В., Мальована В. В., Самойлова І. В. Професійна підготовка асистента вчителя до роботи в умовах інклюзивної освіти. - C. 202-211.
  25. Потамошнєва О. М. Робота з формування словникового запасу у дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІ рівня в умовах дослідницької діяльності. - C. 212-220.
  26. Проскурняк О. І., Ільченко О. В., Кондратенко В. О. Пісочна терапія як засіб корекції невпевненої поведінки молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 221-229.
  27. Синьов В. М., Коваленко В. Є. Біля витоків Харківської олігофренопедагогіки: "Школа біля воріт лікарні" П. Бутковського. - C. 230-239.
  28. Тарасова В. В. Особливості формування сприйняття почасових уявлень у дітей із порушенням інтелектуального розвитку. - C. 240-249.
  29. Товстуха О. М. Психолого-педагогічні умови організації інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти. - C. 250-259.
  30. Утьосова О. І. Дослідження соціальної свідомості у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. - C. 260-269.
2022
№ 1(2) (349)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського