Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2022/1(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті
- Гузенко В. А., Тодорцева Ю. В. Компетентнісний підхід у викладанні психологічної діагностики психологам та фахівцям соціальної роботи. - C. 5-14.
- Дубасенюк О. А. Партнерська взаємодія як базова складова комунікативної компетентності майбутніх педагогів в умовах магістратури. - C. 15-25.
- Караман О. Л. Інформаційно-цифрова компетентність як засіб комунікації учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 26-33.
- Кожушко С. П. Кейс-технологія як ефективний засіб формування професійної компетентності у майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. - C. 34-45.
- Коченко І. П. Розробка цифрової компетентності майбутнього правоохоронця як сучасного педагогічного феномену. - C. 46-58.
- Краснова Н. П. Інтерактивні методи підготовки майбутнього соціального працівника до професійної діяльності у контексті компетентнісного підходу при вивченні освітнього компоненту "Технології соціальної роботи". - C. 59-74.
- Стєганцева В. В. Основні напрями дослідження формування інформаційно-цифрової компетентності молодших школярів. - C. 75-86.
- Харченко Л. Г. Особливості формування рефлексивної компетентності в процесі фахової підготовки соціального працівника. - C. 87-95.
- Чайковський М. Є., Добровіцька О. О., Осторовська Н. О. Формування інклюзивної компетентності у майбутніх соціальних працівників. - C. 96-105.
Теорія і технології соціальної роботи / соціальної педагогіки
- Голова Н. І. Медіація як соціальна технологія в роботі соціального працівника: принципи реалізації та технологічні умови. - C. 106-116.
- Данильчук Л. О. Результати дослідження "Ставлення батьків до іграшок в житті дитини: соціально-педагогічний аспект": до проблеми відповідального батьківства. - C. 117-128.
- Лазуткін М. І., Журавель С. М., Журавель М. О., Каплуновська А. М. Оцінки екосистеми в найбільш забруднених регіонах України та прогнозування стану довкілля. - C. 129-139.
- Мальцева О. І. Формування позитивного іміджу соціальної служби. - C. 140-149.
- Пліско Є. Ю., Кузнецов О. В. Сучасний напрям державної системи соціального забезпечення та соціальної роботи з дітьми сиротами. - C. 150-159.
- Степаненко В. І., Степаненко В. В. Онлайн-сервіси і програмне забезпечення для обробки даних педагогічних і соціальних досліджень. - C. 160-168.
- Черниш О. О. Молодь як об'єкт медіасоціалізації у закладі вищої освіти. - C. 169-177.
- Юрків Я. І. Надання соціальних послуг вразливим категоріям населення як вид професійної діяльності соціального працівника. - C. 178-191.
Розвиток інклюзії в закладах освіти
- Бровченко А. К., Кондратенко В. О., Пєхарєва А. С. Проблема професійного самовизначення підлітків з інтелектуальними порушеннями. - C. 192-201.
- Кулешова В. В., Мальована В. В., Самойлова І. В. Професійна підготовка асистента вчителя до роботи в умовах інклюзивної освіти. - C. 202-211.
- Потамошнєва О. М. Робота з формування словникового запасу у дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІ рівня в умовах дослідницької діяльності. - C. 212-220.
- Проскурняк О. І., Ільченко О. В., Кондратенко В. О. Пісочна терапія як засіб корекції невпевненої поведінки молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 221-229.
- Синьов В. М., Коваленко В. Є. Біля витоків Харківської олігофренопедагогіки: "Школа біля воріт лікарні" П. Бутковського. - C. 230-239.
- Тарасова В. В. Особливості формування сприйняття почасових уявлень у дітей із порушенням інтелектуального розвитку. - C. 240-249.
- Товстуха О. М. Психолого-педагогічні умови організації інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти. - C. 250-259.
- Утьосова О. І. Дослідження соціальної свідомості у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. - C. 260-269.
| 2022 | | № 1(2) (349)
|
|
|
|