Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2022/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Інновації в освіті

  4. Отравенко О. В., Довгань Н. Ю., Ганчева В. І., Гончаренко В. І. Новітні технології навчання фізичній культурі учнівської молоді в умовах глобальних змін і викликів. - C. 6-20.
  5. Полякова В. П. Образовательные инновации: становление категориально-понятийного аппарата, этапы и законы протекания. - C. 21-31.
  6. Проблеми здоров'язбереження, фітнесу та рекреації

  7. Гета А. В., Вишар Є. В., Остапов А. В. Можливості корекції психоемоційного стану дітей із міопією засобами плавання. - C. 32-44.
  8. Очкалов О. Ф., Степаненко В. Ю. Сутність та аналіз оздоровчих систем. - C. 45-51.
  9. Радченко А. В. Оцінка ефективності програми фізичної терапії при протрузіях міжхребцевих дисків шийного відділу хребта. - C. 52-59.
  10. Рибалко Л. М. Рухова активність як складова здорового способу життя. - C. 60-69.
  11. Толчєва Г. В., Саєнко В. Г., Śliwa S. Педагогічний вплив на управлінські процеси у галузі фітнес-культури. - C. 70-88.
  12. Шинкарьова О. Д. Сучасні тенденції підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту до діяльності у сфері фітнесу. - C. 89-99.
  13. Школа О. М., Жамардій В. О. Мотиваційна методика навчання вправам фітнес-аеробіки на уроках фізичної культури старшокласників. - C. 100-115.
  14. Сучасні проблеми фізичного виховання і спорту

  15. Андреєв П. Ю., Дубовой О. В., Дубовой В. В. Сучасний стан цифрової трансформації та штучний інтелект як засіб цифровізації освітнього процесу в галузі фізичної культури і спорту. - C. 116-126.
  16. Курліщук І. І., Алексєєва О. Р. Формування культурної компетентності здобувачів середньої освіти у процесі фізичного виховання. - C. 127-135.
  17. Леонтьєва І. В., Леонтьєв О. В. Методика оздоровчих занять з гандболу різних вікових груп. - C. 136-145.
  18. Лоза Т. О. Врахування особливостей жіночого організму на уроках фізичної культури з дівчатами-підлітками. - C. 146-154.
  19. Оніщук Л. М. Особливості вивчення та формування позитивного психологічного клімату спортивної команди. - C. 155-166.
  20. Полулященко Т. Л. Формування вольових якостей учнів на уроках фізичної культури. - C. 167-179.
  21. Шинкарьов С. І., Гордієнко П. Ю., Ковальов М. Г. Спортивна діяльність як один із компонентів у професійній підготовці співробітників силових структур та відомств України. - C. 180-190.
  22. Lopuha H., Reshetilova V., Mikhailenko Yu. World Experience in Organizing the Educational Process in the Discipline of "Physical Culture" in Higher Education Institutions During the Pandemic. - C. 191-200.
  23. Korzh N., Shuba L., Shuba V. Physical Activity as an Aspect of Students’ Social and Educational Life. - C. 201-211.
  24. Афтимичук О. Е. Ритм как динамическая основа функциональной системы любой деятельности (педагогической, в частности). - C. 212-224.
  25. Березуєва Т. С. Дослідження фізичної активності студентів в умовах дистанційного навчання і самоізоляції. - C. 225-233.
  26. Гадючко О. С. Аналіз сучасного стану управління якості підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти. - C. 234-245.
  27. Загнибіда Р. П. Формування професійної етики майбутніх фахівців сфери гостинності. - C. 246-254.
  28. Зубченко Л. В., Голик В. А. Використання нестандартного обладнання в процесі занять з фізичної підготовки. - C. 255-264.
  29. Луцкевич Н. І. Аналіз психофізіологічних особливостей поведінки оператора в екстремальних ситуаціях. - C. 265-273.
  30. Лучко Ю. І. Використання хмарних технологій навчання у професійній підготовці в закладах вищої освіти. - C. 274-282.
  31. Ляшенко К. І. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. - C. 283-296.
  32. Марамуха Н. П. Методологічне підґрунтя формування у майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту готовності до надання долікарської медичної допомоги. - C. 297-306.
  33. Омельченко А. О. Виявлення рівню професійних здібностей у майбутніх тренерів в українських закладах вищої освіти. - C. 307-315.
  34. Островська Н. О., Добровіцька О. О. Формування академічної доброчесності майбутніх соціальних працівників в умовах закладу вищої освіти. - C. 316-325.
  35. Павлюк О. М., Брусак О. М. Особливості науково-педагогічних компетентностей тренера-викладача як психолого-педагогічна проблема. - C. 326-336.
  36. Пелипась Д. С. Діагностика стану готовності майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-патріотичної діяльності в закладах загальної середньої освіти. - C. 337-345.
  37. Соколенко О. І. Особливості формування творчої особистості майбутніх учителів фізичної культури. - C. 346-355.
  38. Сопотницька О. В., Котова О. В. Стимулювання професійно спрямованої мотивації на основі особистісно орієнтованого середовища у майбутніх учителів фізичної культури до тренерської діяльності з ігрових видів спорту. - C. 356-365.
  39. Сура Н. А. Сучасні технології професійної іншомовної підготовки у вищій технічній школі. - C. 366-375.
  40. Шехавцов М. О. Підготовка майбутніх учителів фізичного виховання до організації змагальної діяльності. - C. 376-384.
  41. Юрків Я. І. Інформаційно-цифрова компетентність викладача в умовах освітнього процесу online. - C. 385-394.
2022
№ 3 (351)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського