Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2022/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
Інновації в освіті
- Отравенко О. В., Довгань Н. Ю., Ганчева В. І., Гончаренко В. І. Новітні технології навчання фізичній культурі учнівської молоді в умовах глобальних змін і викликів. - C. 6-20.
- Полякова В. П. Образовательные инновации: становление категориально-понятийного аппарата, этапы и законы протекания. - C. 21-31.
Проблеми здоров'язбереження, фітнесу та рекреації
- Гета А. В., Вишар Є. В., Остапов А. В. Можливості корекції психоемоційного стану дітей із міопією засобами плавання. - C. 32-44.
- Очкалов О. Ф., Степаненко В. Ю. Сутність та аналіз оздоровчих систем. - C. 45-51.
- Радченко А. В. Оцінка ефективності програми фізичної терапії при протрузіях міжхребцевих дисків шийного відділу хребта. - C. 52-59.
- Рибалко Л. М. Рухова активність як складова здорового способу життя. - C. 60-69.
- Толчєва Г. В., Саєнко В. Г., Śliwa S. Педагогічний вплив на управлінські процеси у галузі фітнес-культури. - C. 70-88.
- Шинкарьова О. Д. Сучасні тенденції підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту до діяльності у сфері фітнесу. - C. 89-99.
- Школа О. М., Жамардій В. О. Мотиваційна методика навчання вправам фітнес-аеробіки на уроках фізичної культури старшокласників. - C. 100-115.
Сучасні проблеми фізичного виховання і спорту
- Андреєв П. Ю., Дубовой О. В., Дубовой В. В. Сучасний стан цифрової трансформації та штучний інтелект як засіб цифровізації освітнього процесу в галузі фізичної культури і спорту. - C. 116-126.
- Курліщук І. І., Алексєєва О. Р. Формування культурної компетентності здобувачів середньої освіти у процесі фізичного виховання. - C. 127-135.
- Леонтьєва І. В., Леонтьєв О. В. Методика оздоровчих занять з гандболу різних вікових груп. - C. 136-145.
- Лоза Т. О. Врахування особливостей жіночого організму на уроках фізичної культури з дівчатами-підлітками. - C. 146-154.
- Оніщук Л. М. Особливості вивчення та формування позитивного психологічного клімату спортивної команди. - C. 155-166.
- Полулященко Т. Л. Формування вольових якостей учнів на уроках фізичної культури. - C. 167-179.
- Шинкарьов С. І., Гордієнко П. Ю., Ковальов М. Г. Спортивна діяльність як один із компонентів у професійній підготовці співробітників силових структур та відомств України. - C. 180-190.
- Lopuha H., Reshetilova V., Mikhailenko Yu. World Experience in Organizing the Educational Process in the Discipline of "Physical Culture" in Higher Education Institutions During the Pandemic. - C. 191-200.
- Korzh N., Shuba L., Shuba V. Physical Activity as an Aspect of Students’ Social and Educational Life. - C. 201-211.
- Афтимичук О. Е. Ритм как динамическая основа функциональной системы любой деятельности (педагогической, в частности). - C. 212-224.
- Березуєва Т. С. Дослідження фізичної активності студентів в умовах дистанційного навчання і самоізоляції. - C. 225-233.
- Гадючко О. С. Аналіз сучасного стану управління якості підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти. - C. 234-245.
- Загнибіда Р. П. Формування професійної етики майбутніх фахівців сфери гостинності. - C. 246-254.
- Зубченко Л. В., Голик В. А. Використання нестандартного обладнання в процесі занять з фізичної підготовки. - C. 255-264.
- Луцкевич Н. І. Аналіз психофізіологічних особливостей поведінки оператора в екстремальних ситуаціях. - C. 265-273.
- Лучко Ю. І. Використання хмарних технологій навчання у професійній підготовці в закладах вищої освіти. - C. 274-282.
- Ляшенко К. І. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. - C. 283-296.
- Марамуха Н. П. Методологічне підґрунтя формування у майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту готовності до надання долікарської медичної допомоги. - C. 297-306.
- Омельченко А. О. Виявлення рівню професійних здібностей у майбутніх тренерів в українських закладах вищої освіти. - C. 307-315.
- Островська Н. О., Добровіцька О. О. Формування академічної доброчесності майбутніх соціальних працівників в умовах закладу вищої освіти. - C. 316-325.
- Павлюк О. М., Брусак О. М. Особливості науково-педагогічних компетентностей тренера-викладача як психолого-педагогічна проблема. - C. 326-336.
- Пелипась Д. С. Діагностика стану готовності майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-патріотичної діяльності в закладах загальної середньої освіти. - C. 337-345.
- Соколенко О. І. Особливості формування творчої особистості майбутніх учителів фізичної культури. - C. 346-355.
- Сопотницька О. В., Котова О. В. Стимулювання професійно спрямованої мотивації на основі особистісно орієнтованого середовища у майбутніх учителів фізичної культури до тренерської діяльності з ігрових видів спорту. - C. 356-365.
- Сура Н. А. Сучасні технології професійної іншомовної підготовки у вищій технічній школі. - C. 366-375.
- Шехавцов М. О. Підготовка майбутніх учителів фізичного виховання до організації змагальної діяльності. - C. 376-384.
- Юрків Я. І. Інформаційно-цифрова компетентність викладача в умовах освітнього процесу online. - C. 385-394.
| 2022 | | № 3 (351)
|
|
|
|