Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2022/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті
- Акіншина І. М. Дослідження якості рекламної комунікації в медійному сегменті Луганщини початку ХХІ ст. в процесі вивчення документознавчих дисциплін. - C. 7-11.
- Головашич Е. А. Педагогічна школа Олександра Мишуги та його меценатська діяльність. - C. 12-17.
- Краснова Н. П. Соціально-педагогічні умови формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців із соціальної роботи. - C. 18-27.
- Крохмаль І. М. Формування усвідомленої мотивації до професійної діяльності майбутнього фахівця інформаційно-документознавчої галузі. - C. 28-32.
- Курило Н. О. Проблеми та перспективи підвищення кваліфікації працівників служб документаційного забезпечення управління в Україні. - C. 33-38.
- Лєсовець Н. М. Чинники формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців інформаційно-документознавчої галузі. - C. 39-47.
- Лучко Ю. І., Добровіцька О. О. Використання smart-технологій для реалізації професійної діяльності науково-педагогічних працівників. - C. 48-55.
- Малюк О. Ю. Становлення бібліотечної системи Японії. - C. 56-59.
- Молчанюк О. В., Пальчик О. О., Каденко І. В., Чернікова Н. В. Екологічна освіта: сучасні дефініції. - C. 60-69.
- Отрощенко Н. Л. Формування в учнів 7–9-х класів готовності до подальшого навчання як наукова проблема. - C. 70-74.
- Павленко І. Г. Формування толерантності як професійної якості майбутнього вчителя. - C. 75-79.
- Ротар В. Б., Мигаленко О. І. До питань організації науково-дослідницької діяльності майбутніх фахівців у сфері цивільного захисту. - C. 80-85.
- Степаненко В. І. Засоби фасилітації у формуванні критичного мислення здобувачів вищої освіти соціономічних спеціальностей. - C. 86-91.
Розвиток інклюзії в закладах освіти
- Махукова Т. В., Макаренко І. В. Психолінгвістичний підхід у логопедичному дослідженні мовної здібності у дітей із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 92-97.
- Мухіна А. Ю., Хайдаров І. І. Види компенсаторних механізмів у осіб із розладами аутистичного спектра. - C. 98-105.
- Товстуха О. М. Забезпечення формування деяких аспектів індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти у ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка". - C. 106-110.
Теорія і технології соціальної роботи
- Бік О. Я. Соціально-педагогічний супровід учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні. - C. 111-116.
- Войціх І. В., Польовик О. В. Психолого-педагогічна та емоційна підтримка студентів в умовах військового стану. - C. 117-123.
- Ігнатенко К. В. Соціальний захист дітей у міждисциплінарному підході. - C. 124-133.
- Островська Н. О., Ковтун О. С., Баранова С. С. Мобільні бригади соціальнопсихологічної допомоги як чинник удосконалення соціальної роботи в регіонах. - C. 134-141.
- Пономарьова В. М. Специфіка соціально-педагогічної діяльності з дітьми у загальноосвітніх навчальних закладах в умовах військового часу. - C. 142-146.
- Приступа М. І., Неклюєнко Т. В., Луцкевич Н. І. Соціально-демографічна криза в Україні внаслідок війни: стан, наслідки та шляхи подолання. - C. 147-152.
- Трубавіна І. М., Каліна К. Є. Підтримка сімей із дітьми з особливими потребами в умовах внутрішнього переміщення та воєнного стану. - C. 153-160.
| 2022 | | № 6 (354)
|
|
|
|