Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2023/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
Порівняльна педагогіка та міжнародна освіта / Comparative pedagogy and international education
- Макєєв С. Ю. Формування поняття про природничо-наукову компетентність на основі міжнародного дослідження PISA. - C. 9-19.
Вища та університетська освіта / Higher and university education
- Алексєєва О. Р., Павленко І. Г., Курліщук І. І. Формування моральної свідомості студентів закладів вищої освіти в умовах сучасних трансформацій українського суспільства. - C. 20-31.
- Краснова Н. П. Коучинг у діяльності викладача закладу вищої освіти: специфіка, інструменти, труднощі сприйняття та використання. - C. 32-43.
Професійна освіта та навчання / Vocational education and training
- Карлова Н. М., Лапко О. А. Компетентнісний підхід у позааудиторній роботі майбутніх учителів-словесників. - C. 44-51.
- Клімашевська Г. Р. Сутність готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів. - C. 52-61.
- Chekhratova O. Determining the level of learner autonomy of pre-service English teachers. - C. 62-69.
- Шинкарьов С. І., Костенко С. Ю. Теоретико-методичні основи етапів, періодів розвитку проблем та аспектів спортивного відбору. - C. 70-79.
Загальна середня освіта / General secondary education
- Дудко С. Г. Сучасні підходи до формування здоров’язбережувальної та здоров’ярозвивальної компетентностей учнів базової середньої освіти. - C. 80-87.
- Лопуга Г. В., Решетилова В. М., Mихайленко Ю. М., Присяжна М. К. Особливості інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 88-95.
- Швець Т. Е. Характеристика складників соціально-особистісної компетентності учнів старших класів. - C. 96-105.
Спеціальна освіта / Special education
- Бєлова О. Б. Дескрипція сформованості вербально-логічного мислення в дітей старшого дошкільного віку з логопатологією. - C. 106-114.
- Калініна Т. С., Яцинік А. В. Особливості використання дидактичних ігор у формуванні мовленнєвої компетентності дошкільників з особливими освітніми потребами. - C. 115-121.
Методика і технологія освіти / Methodology and technology of education
- Гета А. В., Остапов А. В., Мороз О. В. Значення фітнесу в рекреаційній підготовці майбутніх фахівців із фізичної культури. - C. 122-129.
- Martynova N., Khotiienko S., Prysiazhna M. Strength training as a means of increasing motor activity of female students of higher education institutions during distance learning. - C. 130-135.
- Отравенко О. В., Довгань Н. Ю., Діхтяренко З. М., Ганчева В. І. Національно-патріотичне виховання здобувачів освіти засобами бойового хортингу під час воєнного стану. - C. 136-146.
- Полулященко Т. Л., Павлов Р. Г. Особливості структури багаторічного тренування легкоатлетів із бігу на короткі дистанції. - C. 147-153.
- Радченко А. В., Березуєва Т. С., Очкалов О. Ф. Використання терапевтичних вправ у разі грудного сколіозу другого ступеня для учнів середнього шкільного віку у форматі телереабілітації. - C. 154-160.
Розвиток особистості / Personality development
- Бойчук В. С. Міжкультурна комунікація як наукова проблема: напрями дослідження. - C. 161-172.
Теорія і практика соціальної педагогіки / соціальної роботи / Theory and practice of social pedagogy / social work
- Коношенко С. В., Коношенко Н. А., Трубник І. В. Сутність і структура комунікативної культури майбутнього фахівця соціальної сфери. - C. 173-179.
- Молдованов А. В. Дефініційний аналіз феномену "фасилітація". - C. 180-186.
- Юрків Я. І. Суб’єкт-об’єктний компонент системи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із вразливими категоріями населення. - C. 187-195.
| 2023 | | № 1 (355)
|
|
|
|