Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2023/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Порівняльна педагогіка та міжнародна освіта / Comparative pedagogy and international education

  4. Макєєв С. Ю. Формування поняття про природничо-наукову компетентність на основі міжнародного дослідження PISA. - C. 9-19.
  5. Вища та університетська освіта / Higher and university education

  6. Алексєєва О. Р., Павленко І. Г., Курліщук І. І. Формування моральної свідомості студентів закладів вищої освіти в умовах сучасних трансформацій українського суспільства. - C. 20-31.
  7. Краснова Н. П. Коучинг у діяльності викладача закладу вищої освіти: специфіка, інструменти, труднощі сприйняття та використання. - C. 32-43.
  8. Професійна освіта та навчання / Vocational education and training

  9. Карлова Н. М., Лапко О. А. Компетентнісний підхід у позааудиторній роботі майбутніх учителів-словесників. - C. 44-51.
  10. Клімашевська Г. Р. Сутність готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів. - C. 52-61.
  11. Chekhratova O. Determining the level of learner autonomy of pre-service English teachers. - C. 62-69.
  12. Шинкарьов С. І., Костенко С. Ю. Теоретико-методичні основи етапів, періодів розвитку проблем та аспектів спортивного відбору. - C. 70-79.
  13. Загальна середня освіта / General secondary education

  14. Дудко С. Г. Сучасні підходи до формування здоров’язбережувальної та здоров’ярозвивальної компетентностей учнів базової середньої освіти. - C. 80-87.
  15. Лопуга Г. В., Решетилова В. М., Mихайленко Ю. М., Присяжна М. К. Особливості інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 88-95.
  16. Швець Т. Е. Характеристика складників соціально-особистісної компетентності учнів старших класів. - C. 96-105.
  17. Спеціальна освіта / Special education

  18. Бєлова О. Б. Дескрипція сформованості вербально-логічного мислення в дітей старшого дошкільного віку з логопатологією. - C. 106-114.
  19. Калініна Т. С., Яцинік А. В. Особливості використання дидактичних ігор у формуванні мовленнєвої компетентності дошкільників з особливими освітніми потребами. - C. 115-121.
  20. Методика і технологія освіти / Methodology and technology of education

  21. Гета А. В., Остапов А. В., Мороз О. В. Значення фітнесу в рекреаційній підготовці майбутніх фахівців із фізичної культури. - C. 122-129.
  22. Martynova N., Khotiienko S., Prysiazhna M. Strength training as a means of increasing motor activity of female students of higher education institutions during distance learning. - C. 130-135.
  23. Отравенко О. В., Довгань Н. Ю., Діхтяренко З. М., Ганчева В. І. Національно-патріотичне виховання здобувачів освіти засобами бойового хортингу під час воєнного стану. - C. 136-146.
  24. Полулященко Т. Л., Павлов Р. Г. Особливості структури багаторічного тренування легкоатлетів із бігу на короткі дистанції. - C. 147-153.
  25. Радченко А. В., Березуєва Т. С., Очкалов О. Ф. Використання терапевтичних вправ у разі грудного сколіозу другого ступеня для учнів середнього шкільного віку у форматі телереабілітації. - C. 154-160.
  26. Розвиток особистості / Personality development

  27. Бойчук В. С. Міжкультурна комунікація як наукова проблема: напрями дослідження. - C. 161-172.
  28. Теорія і практика соціальної педагогіки / соціальної роботи / Theory and practice of social pedagogy / social work

  29. Коношенко С. В., Коношенко Н. А., Трубник І. В. Сутність і структура комунікативної культури майбутнього фахівця соціальної сфери. - C. 173-179.
  30. Молдованов А. В. Дефініційний аналіз феномену "фасилітація". - C. 180-186.
  31. Юрків Я. І. Суб’єкт-об’єктний компонент системи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із вразливими категоріями населення. - C. 187-195.
2023
№ 1 (355)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського