Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2023/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вища та університетська освіта

  4. Башкір О. І. Виклики та перспективи підготовки вчителів в Україні: аналіз історичних фактів. - C. 9-15.
  5. Борисенко Н. О. Студентський парламент: досвід Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. - C. 16-21.
  6. Вітвіцький В. О. Громадянська ідентичність здобувачів вищої педагогічної освіти: виклики глобалізаційних процесів. - C. 22-27.
  7. Професійна освіта та навчання

  8. Андрієвська В. М., Галкіна Т. М., Белевець О. С. Використання соціальних мереж у професійному розвитку педагогічних працівників. - C. 28-34.
  9. Бадер С. О., Починкова М. М. Формування критичного мислення особистості в контексті ціннісно-смислової парадигми освіти. - C. 35-44.
  10. Пасько О. М., Кравченко М. С. Роль дизайн-мислення у сучасній професійній освіті: сприяння інноваціям та проблемне мислення. - C. 45-50.
  11. Рудічєва Н. К. Формування аксіологічної компетентності як психолого-педагогічна проблема. - C. 51-59.
  12. Теорія і практика соціальної педагогіки/соціальної роботи

  13. Захаріна Т. І. Реінтеграція ветеранів гібридної війни: особливості вимірювання та характеристика рівнів реінтеграції. - C. 60-68.
  14. Караман О. Л. Сутність і структура індивідуально-психологічної готовності фахівців соціальної сфери до роботи з вразливими категоріями населення. - C. 69-75.
  15. Юрків Я. І. Зміст науково-теоретичної підготовки соціальних працівників до роботи з вразливими категоріями населення. - C. 76-86.
  16. Спеціальна освіта

  17. Товстуха О. М. Досвід українських закладів вищої освіти щодо реалізації психологопедагогічного супроводу здобувачів з особливими освітніми потребами. - C. 87-92.
  18. Загальна середня освіта

  19. Хміль Н. А., Зінов'єва М. С., Хміль А. М. Обґрунтування компонентів методичної системи навчання комп'ютерних технологій опрацювання звукової інформації учнів старшої школи на уроках інформатики. - C. 93-100.
  20. Методика і технологія освіти

  21. Івах С. М., Купець О. М. Особливості морального виховання засуджених у виправних колоніях України. - C. 101-108.
  22. Нікітіна А. В., Лапко О. А. Комплексний аналіз художнього тексту в методичній підготовці майбутніх учителів-словесників. - C. 109-118.
2023
№ 4 (358)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського