Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69407/2012/18(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку
: зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту.- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Виткалов В. Г. Сучасна наукова діяльність у мистецтвознавчому векторі досліджень: за матеріалами VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції "Культурна динаміка України в світовому просторі". - C. 3-6.
  4. Розділ 1. Історико-мистецька спадщина України

  5. Безугла Р. І. Протогламур. Боротьба з візуальною демонстративністю у період Античності. - C. 7-12.
  6. Бєлявіна Н. Д. Французький королівський двір XVII століття – осередок концертування віртуозів-інструменталістів. - C. 12-16.
  7. Мазепа Т. Європейські й українські музичні товариства у вимірі столичних культур XVIII-ХІХ ст.. - C. 16-22.
  8. Смирнова Т. В. Музичне виконавство у магнатських маєтках Волині (кінець XVІІІ - перша третина ХІХ ст.). - C. 22-27.
  9. Бермес І. Л. Співоче товариство "Дрогобицький боян": тяглість традицій. - C. 27-32.
  10. Береговська Х. Творче формування Святослава Гординського у школі Олекси Новаківського. - C. 32-36.
  11. Матола О. О. Становлення аматорського музичного театру в Україні. - C. 36-40.
  12. Мудренко А. В. Сценічне мистецтво українського театру корифеїв: риси високої художності. - C. 40-45.
  13. Процик Л. Л. Репертуар театру ім. І.Франка 20-х років XX ст.: орієнтація на творчий пошук. - C. 45-48.
  14. Круп’як Ю. І. Взаємодія простору та пластичного об’єму (за взірцями української скульптури першої третини ХХ століття). - C. 49-54.
  15. Ластовецький М. А. Станіслав Людкевич у спогадах Миколи Колеси. - C. 54-57.
  16. Єфімeнко А. Г. Перспективи вивчення художньо-естетичних та теологічних аспектів літургічної творчості першої половини ХХ століття. - C. 57-62.
  17. Паріс О. А. Діяльність Євгена Цегельського в контексті розвитку українського хорового мистецтва Галичини першої половини ХХ сторіччя. - C. 62-67.
  18. Смирна Л. В. Українські художники-нонконформісти - учасники європейських виставок (1970-1980-ті роки). - C. 68-70.
  19. Білозуб Л. М. Національна музична мова українських композиторів ХХ-ХХІ ст.. - C. 70-74.
  20. Виткалов С. В. Народознавчий чинник художньої практики Рівненської області: спроба мистецтвознавчого аналізу. - C. 74-77.
  21. Степанюк І. В. Хореографічна культура Волині в контексті танцювального мистецтва України. - C. 78-82.
  22. Мойсюк О. С. Сакральні тканини Житомирського Полісся: проблеми дослідження, осередки виробництва, регіональні особливості. - C. 82-88.
  23. Костенко Д. О. Проблеми забудови м. Києва у працях вітчизняних та зарубіжних дослідників. - C. 88-92.
  24. Романова О. Ю. Мистецтвознавчий аналіз весільних дукачів Середньої Наддніпрянщини ХІХ - початку ХХ ст.. - C. 92-102.
  25. Корнішева Т. Л. Становлення професійних засад хорового диригування в Україні. - C. 102-105.
  26. Розділ 2. Теоретико-мистецькі аспекти української культури

  27. Дем’янова Н. О. Звіроформи як відгук тотемізму в українському образотворчому мистецтві: етно-національна специфіка. - C. 106-109.
  28. Плахта С. Л. Тенденції імпресіонізму у мистецтві закарпатської школи живопису. - C. 109-114.
  29. Пархоменко Г. А. Метаморфози античної стилістики в творчості А. Гауді. - C. 114-119.
  30. Стоян С. П. Символізм у творчості молодих українських художників: нова хвиля. - C. 119-123.
  31. Чорна О. С. Оригамі в класичних та сучасних теоріях систематизації мистецтва. - C. 123-127.
  32. Оборська С. В. Синтез звуку і кольору у звуковому дизайні: історіографічні підходи. - C. 127-133.
  33. Смоляр О. В. Особливості створення дизайну новітніх функціонально-просторових та художньо-образних типів готельно-ресторанних комплексів у стилі "неомодерн". - C. 133-138.
  34. Бондар І. С. Образний потенціал архітектурного дизайну постмодернізму. - C. 138-142.
  35. Михальчук В. В. Теоретико-методологічні засади вивчення діяльності мистецьких галерей. - C. 142-147.
  36. Гай К. Арт-ринок Західної Європи та США XX ст.: історичні аспекти становлення та передумови розвитку. - C. 147-152.
  37. Олійник В. А. Книжкова графіка Сергія Якутовича. - C. 152-157.
  38. Пастеляк Н. Поемність у формотворчих засадах фортепіанного доробку В. Барвінського. - C. 157-162.
  39. Коменда О. І. Жанрово-інтонаційні джерела тематизму камерної кантати Олександра Козаренка "П’єро мертвопетлює". - C. 162-165.
  40. Іванова Ю. Ю. Дуалізм мистецького синтезу у циклі хорових поем В. Скуратовського "П’ять струн України". - C. 165-170.
  41. Драган О. В. Виконавська інтерпретація у творчості диригента (на прикладі діяльності Я. Вощака). - C. 170-177.
  42. Гусаченко Т. О. Пісенні цикли І. Шамо: тема - ідея – образ. - C. 177-181.
  43. Кущ Є. В. До питання тембрової виразності електромузичних інструментів. - C. 181-186.
  44. Супрун О. В. Питання комунікативних особливостей джазового мистецтва. - C. 186-190.
  45. Дьяченко В. В. Виникнення і розвиток мистецьких технологій у звукорежисурі. - C. 190-195.
  46. Медведєва А. О. Театральна маска як атрибут сценічного дійства. - C. 195-198.
  47. Апчел О. А. Документальний театр як вид сучасної постдраматичної театральної культури. - C. 199-204.
  48. Мельничук О. М. Фаустівські метаморфози в символістській драмі Якова Мамонтова "Дівчина з арфою". - C. 204-208.
  49. Черніговець О. М. Дитячий ігровий театр північно-західного регіону України другої пол. ХІХ - поч. ХХ ст. як форма традиційної культури. - C. 209-214.
  50. Радзієвський В. О. Сучасні музичні субкультури у контексті субкультурології. - C. 214-219.
  51. Мерлянова О. А. Танець у контексті сімейної обрядовості. - C. 219-223.
  52. Сахно М. В. Категоріальний апарат конкурсної хореографії. - C. 224-227.
  53. Бігус О. О. Балетмейстерський контекст творчих портретів В. Чуперчук та А. Зібаровської. - C. 228-231.
  54. Комарніцький І. О. Сакральний вимір гостинності. - C. 231-235.
  55. Розділ 3. Рецензії, огляди, повідомлення

  56. Виткалов В. Г. Культурно-мистецький потенціал Рівненщини як предмет наукового дослідження. - C. 236-239.
  57. Димченко С. С. Науковий доробок Миколи Гордійчука в контексті українського музикознавства другої пол. XX - початку XXI ст.. - C. 239-243.
  58. Відомості про авторів. - C. 244-245.
2012
Вип. 18(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського