Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69410:Сер.2/2013/2(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Хмельницького національного університету
: наук. журн..- Хмельницький. Економічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальні проблеми планування. Планування витрат

  4. Орлов О. А., Рясных Е. Г. Проблемы гибкого управления затратами и прибылью в условиях рыночной экономики. - C. 7-11.
  5. Алёхин А. Б., Брутман А. Б. Особенности международных сопоставлений конкурентоспособности предприятий. модельный анализ. - C. 12-19.
  6. Гончаров В. М., Мартинова Л. В. Ринок зерна україни: стан, загальні проблеми та ризики. - C. 20-23.
  7. Денисов В. Т., Денисов Д. Д. Некоторые направления развития экспорта гражданской продукции предприятиями авиапромышленного комплекса. - C. 24-26.
  8. Погорелов Ю. С., Бондаренко С. С. Методи планування витрат підприємства при застосуванні концепції постійного вдосконалення. - C. 27-31.
  9. Бабич Л. М. Асиметрична інформація як фактор стабілізації розподільчих відносин. - C. 32-35.
  10. Боднарюк В. А. Аутсорсинг як спосіб оптимізації витрат підприємства. - C. 36-38.
  11. Гончар О. І., Білик І. В. Внутрішньофірмове планування на виробничому підприємстві. - C. 39-41.
  12. Наконечна Г. Ф., Магдійчук П. О. Використання статистичної звітності в аналізі результатів господарської діяльності фермерських господарств. - C. 42-46.
  13. Половян Н. С. Оптимизация налогового бремени в условиях устойчивого развития. - C. 47-50.
  14. Полозова В. М., Ребекевша Г. А. Аналіз результативності діяльності тдв "хмельницькзалізобетон” за існуючих умов і обмежень. - C. 51-54.
  15. Шипуліна В. О., Осташевська А. В. Реалізація принципів гнучкого ціноутворення. - C. 55-57.
  16. Подать В. М. Використання індексного методу щодо збільшення прибутку при сукупному впливу натурального обсягу продажу і ціни. - C. 58-61.
  17. Меджибовская Н. С. Методологический подход к определению экономической эффективности системы электронного снабжения. - C. 62-65.
  18. Геделевич Є. В. Економіко-математичне моделювання виробничої діяльності промислових підприємств. - C. 66-69.
  19. Квитковский Д. А. Научное обоснование методологии оказания консалтинговых услуг. - C. 70-72.
  20. Любохинець О. В. Теоретичні засади формування та практика впровадження корпоративної соціальної відповідальності підприємств. - C. 73-78.
  21. Рассуждай Э. Я. Формирование стратегии развития угледобывающих предприятий, ориентированной на рост капитализации. - C. 79-82.
  22. Планування ресурсного забезпечення підприємства

  23. Гриценко С. І. Використання концепції соціально-відповідального маркетингу у стратегічному управлінні благодійними програмами. - C. 83-86.
  24. Євдокименко В. К., Ворошан А. Д. Інституційні фактори протидії корупції. - C. 87-91.
  25. Козаченко Г. В., Алєйніков А. А. Бюрократичні інструменти у подоланні дезорганізації управління на підприємстві. - C. 92-96.
  26. Лук’янова В. В., Лаутар А. Ю. Інформаційна безпека в умовах розвитку інформаційної системи. - C. 97-101.
  27. Мних О. Б., Гілета Ю. І. Маркетинговий і регресійний аналіз процесів злиття вітчизняних фармацевтичних компаній. - C. 102-108.
  28. Христиановский В. В., Венжега Р. В. Сущность и классификация типов понятий "слияние” и "поглощение” в корпоративном менеджменте украины. - C. 109-118.
  29. Грибик І. І., Гавран В. Я., Смолінська Н. В. Управління змінами на основі трансформації маркетингових систем. - C. 119-121.
  30. Залізко В. Д. Стратегічне державне управління сільським розвитком у контексті зміцнення соціально-економічної безпеки сільських територій: проблеми та перспективи досліджень. - C. 122-128.
  31. Доберчак Н. І. Сутність і роль маркетингу для підприємств у ринкових умовах господарювання. - C. 129-132.
  32. Дубініна М. В., Чебан Ю. Ю., Горбач С. О. Інстутиціональний механізм контролю фінансових результатів сільськогосподарських підприємств. - C. 133-137.
  33. Думанська К. С., Ющенко О. І. Формування асортименту продукції на підприємствах різних напрямів спеціалізації. - C. 138-141.
  34. Левків Г. Я. Оцінки ресурсного забезпечення маркетингового управління діяльності підприємств апк. - C. 142-144.
  35. Михальчик С. О., Михальчик Л. Ю. Використання оригінальної маркетингової стратегії як інноваційного чинника забезпечення конкурентних переваг на етапі становлення підприємства. - C. 145-148.
  36. Наконечна Т. В., Гринів Н. Т., Костюк О. С. Сегментація як метод визначення ключових клієнтів промислових підприємств. - C. 149-152.
  37. Нехай В. В. Поглиблення теоретичних основ та визначення практичних напрямів покращення маркетингової підтримки вирішення проблем збуту підприємств сільськогосподарського машинобудування. - C. 153-157.
  38. Тюріна Н. М., Шкодіна О. С. Дослідження теоретичних і практичних проблем логістизації машинобудівних підприємств. - C. 158-162.
  39. Фомова О. А. Проблеми становлення міжнародного маркетингу в україні. - C. 163-166.
  40. Шипуліна В. О. Склад і оптимізація логістичних витрат. - C. 167-170.
  41. Гончаров В. М., Гончаренко М. О. Сучасний стан м’ясопереробної галузі україни і луганського регіону. - C. 171-174.
  42. Гончаров Є. В., Пожидаєв А. Є. Сучасний стан вищої освіти як одного із напрямів концепції гуманітарного розвитку україни до 2020 року. - C. 175-178.
  43. Кича Л. М. Напрями використання закордонного та вітчизняного досвіду мотивації персоналу. - C. 179-182.
  44. Косенко В. М. Роль комерційних позначень у маркетинговій діяльності підпримств харчової промисловості. - C. 183-186.
  45. Кузнєцова Н. В. Методика оцінювання ризику зниження фінансової стабільності за допомогою мереж байєса. - C. 187-190.
  46. Курносова-юркова О. А. Диалектика логистических услуг. - C. 191-194.
  47. Лісніченко О. О. Інтегрована модель управління формуванням вартості підприємств. - C. 195-199.
  48. Палиця С. В. Тренди розбудови новітньої технологічної бази сфери забезпечення якості життя та здоровя людини. - C. 200-203.
  49. Самойленко К. В. Еволюція поняття "інформаційна логістика”. - C. 204-207.
  50. Семененко О. О. Організаційні та економічні аспекти позиціонування підприємства. - C. 208-210.
  51. Шаперенков А. В. Оцінка адекватності ресурсної бази банків потребам інноваційного розвитку україни. - C. 211-215.
  52. Шаховалова Є. О. Управління прибутком: теоретичний аспект. - C. 216-222.
  53. Структурні зміни в економіці

  54. Коваленко О. В. Актуальные вопросы управлення предприятиями сферы услуг. - C. 223-226.
  55. Петенко А. В., Петенко І. В. Економічні принципи антикризової політики на нестійких територіях. - C. 227-231.
  56. Ситник Л. С., Венжега Р. В. Моделі фінансової діагностики банкрутства металургійних підприємств у системі антикризового управління. - C. 232-241.
  57. Уманець Т. В., Уманець Н. Л. Методологічні підходи до становлення нової інформаційної парадигми в сучасній економіці. - C. 242-245.
  58. Ковальчук С. В., Тимофеєв Д. Г. Сучасні тенденції застосування маркетингового ціноутворення у практичній діяльності українських підприємств. - C. 246-249.
  59. Авдеева Е. С. Анализ современного состояния и перспективы развития рынка стекольной продукции. - C. 250-252.
  60. Подсолонко М. В. Ресурсный потенциал экономического развития сферы услуг в украине. - C. 253-258.
  61. Сментина Н. В. Партнерство влади, бізнесу та громади як складова успішності місцевого соціально-економічного розвитку. - C. 259-262.
  62. Сысой Ю. В. Системный подход к формированию организационной структуры предприятия. - C. 263-266.
  63. Форкун І. В. Регіональне фінансове планування: основні елементи та сучасні методи. - C. 267-271.
  64. Яцкевич І. В. Альянс як перспективна форма взаємодії малого та великого підприємства у галузі зв’язку та інформатизації. - C. 272-275.
  65. Грушевицька А. Б. Особливості оцінки фінансової стійкості підприємства та напрями її забезпечення. - C. 276-280.
  66. Лісовський І. В. Інституційний механізм регулювання амортизаційної політики. - C. 281-284.
  67. Бессонова А. С., Мазай Е. Ф. Активизация применения категорий электронной коммерции малыми и средними предприятиями: опыт зарубежных стран. - C. 285-290.
  68. Борисова В. О. Підвищення ефективності функціонування підприємств агропромислового комплексу у ринкових умовах. - C. 291-295.
  69. Крушніцька Г. Б. Методологічні підходи оцінки людського капіталу підприємства. - C. 296-300.
  70. Куклюк В. С., Мацеха Д. С. Проблеми відтворення людського потенціалу в регіонах україни. - C. 301-303.
  71. Маевский В. А. Совершенствование управления цепочками поставок. - C. 304-306.
  72. Сватюк О. Р., Леськів Г. Я., Приставська Т. В. Деякі напрями управління національною еколого-економічною безпекою. - C. 307-310.
  73. Шилкіна К. О. Створення функціональної моделі вітчизняного туристичного кластера в умовах діючого законодавства україни. - C. 311-314.
2013
№ 2(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського