Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69417:Теор.метод.навч./2017/43<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теорія та методика навчання та виховання
: зб. наук. пр..- Харків
Teorìâ ta metodika navčannâ ta vihovannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Борисенко Н. О., Ворожбіт-Горбатюк В. В. Конструктивне освітнє середовище у контексті сучасних новацій у вищих навчальних закладах. - C. 5-14.
  4. Бочарова О. А., Штефан Л. А., Каліна К. Є. Трансформація польської школи: від нового виховання до сьогодення. - C. 15-27.
  5. Боярська-Хоменко А. В. Особливості діяльності закладів освіти дорослих в Україні (на прикладі харківського регіону). - C. 28-37.
  6. Ващенко Л. І. Особливості рухової активності молодших школярів у позашкільних навчальних закладах. - C. 38-48.
  7. Волкова Я. В. Виховання батьків в історії української педагогічної думки. - C. 49-58.
  8. Горбачова І. І. Професійна мобільність вчителя в мінливому освітньому середовищі. - C. 59-68.
  9. Грановська Т. Я., Олефіренко Н. В. Особливості формування пізнавальної самостійності підлітків у процесі навчання природничим наукам. - C. 69-78.
  10. Денисенко А. О. Роль куратора академічної групи в організації студентського дозвілля. - C. 79-89.
  11. Дьоміна В. В. Концепуальні основи виховання білінгвальної культури у майбутніх учителів іноземної мови. - C. 90-101.
  12. Єланцева І. І. Особливості діяльності соціально-педагогічних служб для дітей в україні. - C. 102-114.
  13. Єфименко Л. М. Виховання комунікативної толерантності майбутніх педагогів. - C. 115-123.
  14. Жигло О. О. Компетентісний підхід у підготовці студентів економічного профілю на сучасному етапі розвитку освіти. - C. 124-129.
  15. Запорожець О. О. Історіоргафічний аналіз проблеми просвіти батьків засобами масової інформації (друга половина хх ст. – початок ххі ст.). - C. 130-139.
  16. Зорін В. В. Особливості організації уроку класичного танцю у вищих закладах освіти з позиції концертмейстра. - C. 140-147.
  17. Кайдалова Л. Г., Поєдинцева Л. Л. Педагогічні умови та модель формування фахової компетентності медичних сестер. - C. 148-159.
  18. Когут С. Я. Розвиток педагогіки праці як наукової дисципліни у республіці Польща (70-80-ті рр. ХХ ст.). - C. 160-173.
  19. Kostikova I. Language games in teaching english. - C. 174-184.
  20. Кузнецова О. Ю. Технологічна модернізація у вищій освіті. - C. 185-195.
  21. Міхно С. В. Дидактична модель формування пізнавально-творчої самостійност студентів у еврістичному навчанні. - C. 196-205.
  22. Перепелиця Г. А. Професійно-педагогічна підготовка вчителів суспільствознавчих дисциплін у вищих педагогічних навчальних закладах України У 70-80-х рр. ХХ СТОЛІТТЯ. - C. 206-216.
  23. Подчерняєва Н. Д. Структура поняття "культура міжнаціонального спілкування старшокласників". - C. 217-229.
  24. Скиданчук С. А. Впровадження комп'ютерного симулятора "ущiльнювальна система дейдвудного пристрою морського судна" в систему професiйного розвитку iнженерiв-судномеханiкiв у пiслядипломнiй освiтi. - C. 230-238.
  25. Твердохліб Г. В. Професійна самореалізація вчителів іноземних мов у процесі використання альтернативних методик навчання школярів. - C. 239-252.
  26. Ткачова Н. О., Стрельченко Д. В. Педагогічні умови формування предметних компетентностей студентів гуманітарних спеціальностей із використанням технологій медіаосвіти. - C. 253-262.
  27. Товстяк М. М. Технологічні аспекти структурування змісту навчального матеріалу дисциплін з менеджменту освіти. - C. 263-273.
  28. Фазан В. В. Сучасні принципи християнського виховання підростаючого покоління. - C. 274-281.
  29. Цебренко А. В. Термінологічне поле дослідження проблеми стимулювання діяльності вчителя. - C. 282-292.
2017
Вип. 43
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського