Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69571/2020/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Херсонського національного технічного університету.- Херсон Vestnik Hersonskogo nacionalʹnogo tehničeskogo universiteta- Титул.
- Зміст.
- Іваненко О. І. Підхід до національної оцінки ризиків для критичної інфраструктури. - C. 9-22.
- Кузнецов С. И., Венгер Е. А., Мищенко Е. В., Куликова И. О. Абсорбционный метод нейтрализации сернистого ангидрида. - C. 23-33.
- Божнюк В. В., Литвиненко Н. М. Розробка дизайну колекції жіночого одягу на основі образу хамелеона. - C. 34-40.
- Кулігін М. Л. Дослідження впливу регуляторів консистенції на якість та реологічні властивості йогурту. - C. 41-47.
- Новікова Н. В., Камєнєва Р. С. Використання нетрадиційної сировини для поліпшення споживних властивостей тортів на вафельній основі. - C. 48-53.
- Салєба Л. В., Сарібєкова Д. Г., Жебраківська І. О. Визначення показників якості та методів їх контролю для апельсинових сокових напоїв. - C. 54-60.
- Суховій А. В., Чурсіна Л. А., Тіхосова Г. А., Нежлукченко Н. В. Нові наповнювачі для полімерних композиційних матеріалів. - C. 61-68.
- Булюк В. В. Теоретичні аспекти ризиків присутності іноземного капіталу у банківській системі України. - C. 69-74.
- Кузьмінська К. І., Чабанюк О. М. Основні підходи до організації обліку витрат, доходів та фінансових результатів підприємств торговельно-розважального комплексу. - C. 75-80.
- Морозов Р. В. Теоретичні засади розвитку галузі рисівництва. - C. 81-86.
- Plyaskina А. I. The concept of the essence "Enterprise development" taking into account the impact of the external environment. - C. 87-92.
- Поліщук І. І., Довгань Ю. В. Маркетингові аспекти управління олійно-жировими підприємствами. - C. 93-100.
- Савіна Г. Г., Черевко І. М., Антош Н. В. Діджиталізація бізнес-моделей інноваційної діяльності промислових підприємств як важлива конкурентна перевага. - C. 101-106.
- Fayvishenko D. S. Modeling of the strategic system brand management. - C. 107-111.
- Джерелюк Ю. О. Науково-методичні засади ідентифікації позицій туристичних підприємств за рівнем антикризової стійкості. - C. 112-118.
- Миколайчук І. П., Расулова А. М., Салімон О. М. Підходи до оцінки привабливості та конкурентоспроможності HR-бренду у сфері HoReCа. - C. 119-126.
- Кияновский А. М. Самостоятельная работа студентов естественнонаучных и технических специальностей при изучении фундаментальных дисциплин. - C. 127-133.
- Шандова Н. В., Кириченко Н. О. Дослідження ефективності використання соціальних технологій в діяльності підприємств. - C. 134-140.
| 2020 | | № 2 (73)
|
|
|
|