Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2007/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Тимченко С. М. Вітальне слово ректора Запорізького національного університету. - C. 7-9.
  4. Пономаренко О. В. Етапи становлення і розвитку психолого-педагогічної освіти в Запорізькому реґіоні. - C. 10-14.
  5. Міщик Л. І. Привітання головного редактора "Вісника Запорізького національного університету." Серія: Педагогічні науки. - C. 15-18.
  6. Архипова С. П., Майборода Г. Я. Оптимізація стратегії соціально-педагогічної освіти в контексті Болонського процесу. - C. 19-25.
  7. Байдюк Н. В. Особливості впливу факторів соціального середовища на процес статевої соціалізації старшокласників. - C. 25-30.
  8. Безпалько О. В. Соціально-педагогічна діяльність центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді в територіальних громадах різного типу. - C. 30-37.
  9. Волярська О. С. Роль діагностичної діяльності педагога у роботі з дітьми з проблемами в навчанні. - C. 37-41.
  10. Гаміна Т. С. Слухання як вид діяльності соціального педагога. - C. 41-46.
  11. Гладиш М. О. Соціалізація особистості студента в умовах трансформації суспільства. - C. 46-53.
  12. Голованова Т. П. Педагогічна підтримка як соціально-педагогічний механізм формування ґендерної рівності студентської молоді. - C. 53-61.
  13. Горбатих В. В. Синергетичний підхід у художньо-естетичному вихованні. - C. 62-65.
  14. Губа Н. О. Актуальні проблеми підготовки студентів-психологів до практичної діяльності. - C. 65-67.
  15. Гуріч В. О. До проблеми організації підготовки соціальних педагогів до діяльності щодо реалізації прав дитини. - C. 67-71.
  16. Дергач М. А. Художньо-педагогічні основи аматорської театральної діяльності школярів у педагогічній теорії 1960-1980 рр.. - C. 72-79.
  17. Доля І. С. Соціалізація дітей підліткового віку в умовах притулку для неповнолітніх. - C. 79-84.
  18. Завацька Л. М., Сачок В. О. Проблеми морально-етичних взаємин суспільства з людьми, які мають особливі потреби. - C. 85-91.
  19. Заверико Н. В. Делінквентна поведінка неповнолітніх: зміст та профілактика. - C. 92-96.
  20. Капська А. Й. Педагогічні основи соціальної роботи. - C. 96-101.
  21. Коляденко С. М. Організація практичної діяльності майбутніх соціальних педагогів у студентській соціальній службі для молоді університету. - C. 102-107.
  22. Конончук А. І. Активні методи у підготовці соціальних педагогів. - C. 108-113.
  23. Лещенко О. Г. Основні компоненти відповідального ставлення до батьківства. - C. 114-119.
  24. Локарєва Г. В., Філь О. В. Із досвіду роботи з надання освітніх послуг. - C. 119-123.
  25. Овсяннікова В. В. Ціннісні орієнтації студентів на здоровий спосіб життя. - C. 123-127.
  26. Паскевська Ю. А. Технології професійної підготовки майбутніх практичних психологів у вищому навчальному закладі. - C. 127-131.
  27. Пащенко С. Ю., Романенкова Л. О. Запорізький національний університет у контексті європейського освітнього простору. - C. 131-139.
  28. Петренко В. В. Лабораторні заняття як організаційна форма експериментальної підготовки студентів-першокурсників біологічного факультету. - C. 139-143.
  29. Поліщук В. А. Теоретичні засади допрофесійної підготовки і професійного відбору майбутніх соціальних педагогів. - C. 144-149.
  30. Полякова О. М. Актуальні проблеми розбудови сфери професійної діяльності соціальних педагогів. - C. 150-155.
  31. Пшенична О. С. Організація впровадження модульної системи при викладанні курсу "Інформатика і комп’ютерна техніка" для майбутніх менеджерів. - C. 156-165.
  32. Рева В. П. Самовоспитание культуры музыкального восприятия личности: опыт теоретического осмысления проблемы. - C. 166-171.
  33. Рись М. Ю. Соціально-педагогічні умови творчої самореалізації старших підлітків у позашкільній діяльності. - C. 171-176.
  34. Романишин Л. М., Калаур С. М. Практичні аспекти діяльності соціального педагога із неформальними об’єднаннями молоді. - C. 176-181.
  35. Семенча Л. Г. Специфіка дослідження афекту неадекватності у підлітковому віці. - C. 181-185.
  36. Сібіль О. І. Гуманізація освітнього процесу у вищій школі. - C. 185-192.
  37. Слозанська Г. І. Особливості підготовки соціальних працівників в Австралії. - C. 193-197.
  38. Спіцина Л. В. Дослідження мотиваційних установок та соціальних очікувань абітурієнтів в системі комунікаційного менеджменту вищому навчальному закладі. - C. 198-202.
  39. Трубавіна І. М. Фактори розвитку сім’ї. - C. 202-210.
  40. Турська О. В. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до організаційно-дозвіллєвої діяльності. - C. 210-216.
  41. Тюріна В. О. Особлививості професійного і психологічного відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах системи МВС України. - C. 216-222.
  42. Федій О. А. Виховання як терапія у антропософській концепції розвитку людини. - C. 222-229.
  43. Хребтова В. В. Зародження й перспективи розвитку полікультурного виховання. - C. 229-233.
  44. Шевченко А. І., Шевченко О. І. Вплив реабілітаційних заходів на стан працездатності радикально оперованих хворих на рак легенів. - C. 234-240.
  45. Шевченко Н. Ф. Семантичний простір проблеми клієнта в контексті когнітивної парадигми психологічного консультування. - C. 240-246.
  46. Шевченко Н. Ю. Зміст просвітницької роботи з батьками щодо формування усвідомленого ставлення до прав дитини. - C. 246-252.
2007
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського