Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2009/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Александров В. М. Результати навчання інженерів професійно-орієнтованої англійської мови засобами інтенсивної методики. - C. 5-10.
  4. Александрова О. Ф. Життєві цінності особистості як передумова формування гуманістичних цінностей майбутніх вчителів. - C. 10-16.
  5. Вірченко Т. І. Використання ігрових форм навчання під час викладання української мови студентам спеціальності "Менеджмент організацій” економічних вищих навчальних закладів. - C. 16-19.
  6. Волярська О. С., Ляхова О. М. Психолого-педагогічні основи розвитку творчої особистості молодших школярів. - C. 20-25.
  7. Гамина Т. С. Музыкотерапия как способ гармонизации внутреннего состояния человека. - C. 25-29.
  8. Голованова Т. П. Чинники забезпечення ґендерної рівності студентів у соціально-педагогічній роботі вищого навчального закладу. - C. 29-33.
  9. Гринь Л. О. Вокал як засіб психорегуляції майбутніх акторів на заняттях з постановки голосу. - C. 34-37.
  10. Дутчак У. В. Діагностика рівнів готовності студентів мистецьких вищих навчальних закладів до естетичного виховання підлітків з використанням арт-терапії. - C. 37-41.
  11. Д’ячков М. В. Особливості виховної діяльності викладача у вищих технічних закладах. - C. 41-46.
  12. Заблоцька О. С. Умови формування предметних компетенцій у студентів вищої школи. - C. 47-51.
  13. Зимівець Н. В. Технологічне забезпечення процесу формування відповідального ставлення до здоров’я в учнівської молоді. - C. 52-57.
  14. Ivannikova M. A. A case from group music therapy for adults with depression. - C. 57-62.
  15. Каніболоцька О. А. Методичний аспект організації комплексного використання різних типів аналізу художніх творів зарубіжної літератури. - C. 62-68.
  16. Кириченко О. В. Практична підготовка соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах. - C. 68-72.
  17. Ковальчук Л. О. Формування готовності майбутнього педагога до інноваційної професійної діяльності. - C. 72-81.
  18. Лещенко О. Г. Використання музичних творів у роботі соціального педагога з молодими подружжями. - C. 81-85.
  19. Лісун Д. В. Професійне становлення цілісної творчої особистості музиканта-виконавця на основі реалізації дидактичного принципу образності. - C. 85-90.
  20. Логвинюк Н. І. Особистісні професійні цінності як основа формування комунікативно-пізнавального аспекту студентів. - C. 90-94.
  21. Локарєва Г. В., Стадніченко Н. В. Театральне мистецтво як засіб досягнення позитивних результатів у процесі реабілітації хворих: теоретичний та практичний аспекти. - C. 95-100.
  22. Міщик Л. І. Психолого-педагогічні засади професійного самовизначення соціальних педагогів вищого навчального закладу. - C. 100-104.
  23. Норкіна Л. Ж., Соловйова Н. В. Організаційно-методичні засади самостійної роботи з іноземної мови студентів філологічних спеціальностей ВНЗ. - C. 104-107.
  24. Овсяннікова В. В. Взаємозв’язок ціннісних орієнтацій особистості та її соціального статусу. - C. 107-115.
  25. Перепльотчиков Д. О. Соціалізація дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківської опіки, з діагнозом зпр за допомогою фізичного виховання. - C. 115-117.
  26. Полякова Я. В. Проблеми розвитку релігійної освіти в мультикультурній Великій Британії. - C. 118-122.
  27. Пшенична О. С. Обґрунтування принципів підготовки майбутнього менеджера організацій до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності. - C. 123-129.
  28. Рева В. П. Нелинейный диалог как принцип взаимодействия человека с музыкальным искусством. - C. 129-134.
  29. Ружин К. М., Ніколова О. О. Значення повторення лексичного матеріалу для формування мовленнєвої компетенції в процесі навчання іноземної мови. - C. 135-139.
  30. Синєокий О. В. Системні інформаційно-правові та медико-педагогічні заходи профілактики "фонових” явищ патосексуальної віктимізації молоді. - C. 140-146.
  31. Слижук О. А. Значення проблемності для формування комунікативних умінь учнів у процесі вивчення української літератури. - C. 147-150.
  32. Stige B. How music helps where: music therapy and society. - C. 150-156.
  33. Стрюков О. І. Зміцнення здоров’я дітей з обмеженими можливостями на заняттях з академічного веслування. - C. 156-160.
  34. Tor Olav Heldal Applied music therapy theory. reflections on the theory - practice relationship. - C. 160-163.
  35. Троценко Н. Є. Організаційно-методичні умови забезпечення діяльності ресурсних та консультаційних центрів для спеціалістів соціальної сфери. - C. 164-167.
  36. Філь О. В. Використання музичної казкотерапії в підготовці майбутніх соціальних педагогів у вищому навчальному закладі. - C. 167-172.
  37. Шевченко Н. Ф., Федосеєва О. В. Формування професійно-орієнтованого ставлення до навчання студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. - C. 173-177.
  38. Штик І. А. Формування професійних вмінь фахівців у галузі фізичної культури засобами іноземної мови у вищому навчальному закладі. - C. 177-180.
  39. Wosch T. Outcomes and microprocesses in music therapy. - C. 180-183.
2009
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського