Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1 – Загальна педагогіка та історія педагогіки, основи дидактики

  4. Белозьорова Н. О. Організація і методика навчання та виховання учнів початкових шкіл України другої половини XIX – початку XX ст. . - C. 6-17.
  5. Костюк В. В. Становлення феномену національного виховання в історико-педагогічній думці України ХІХ століття. - C. 17-23.
  6. Lichman L. Yu. Competence subject matter simulation as scientific and educational problem. - C. 23-27.
  7. Розділ 2 – Теорія та методика виховання

  8. Бем Н. В. Національно-патріотичне виховання засобами українських періодичних видань. - C. 28-32.
  9. Гончаренко Ю. В. Формування креативної сфери учнів початкових класів у процесі хореографічної діяльності. - C. 33-37.
  10. Карпова Л. О., Магеря О. П. Слово як соціокультурний феномен. - C. 37-43.
  11. Лещенко О. Г. Методика дослідження сім’ї у період народження дитини. - C. 43-51.
  12. Овсяннікова В. В. Педагогічні умови саморозвитку особистості студента в освітньому просторі педагогічного коледжу. - C. 51-62.
  13. Петровська К. В. Експериментальна перевірка соціально-педагогічної моделі формування суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді у творчих неформальних об’єднаннях. - C. 62-75.
  14. Петрочко Ж. В. Оцінка потреб дитини та її сім’ї: сутність, значення, концептуальні засади. - C. 75-81.
  15. Стрілько В. В Естетичне виховання українців у педагогічній спадщині Григорія Сковороди та Костянтина Ушинського. - C. 82-86.
  16. Фесенко О. Д. Умови, шляхи формування естетичних смаків, уподобань на уроках української мови і літератури у ліцеїстів військових навчальних закладів. - C. 86-90.
  17. Розділ 3 – Соціально-педагогічна робота з різними категоріями населення

  18. Абрамова С. В. Науково-методична підготовка соціальних педагогів до формування соціальної активності учнів у системі ППО. - C. 91-98.
  19. Гордєєва Т. Є. Критерії професійної мобільності соціальних працівників. - C. 98-110.
  20. Кунінець О. О., Байкіна Н. Г. Психолого-педагогічні умови корекції рухової сфери глухих дітей молодшого шкільного віку зі складним дефектом ранній дитячий аутизм. - C. 110-119.
  21. Сизоненко І. Г. Проблема професійної діяльності соціального педагога з правової соціалізації особистості. - C. 120-126.
  22. Розділ 4 – Проблеми педагогіки вищої школи

  23. Єсіонова Г. О. Дослідження умов формування мотивації студентів до занять фізичними вправами. - C. 127-134.
  24. Козич І. В. Асертивна поведінка як новоутворення процесу формування конфліктологічної компетентності майбутнього педагога вищої школи. - C. 135-143.
  25. Надточій Н. О. Аналіз підходів до формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів гуманітарного профілю. - C. 143-153.
  26. Пшенична О. С. Основні аспекти організації та проведення педагогічного експерименту в умовах вищого навчального закладу. - C. 153-159.
  27. Щепова Д. Р. Формування навчально-професійної мотивації у студентів-аграріїв. - C. 160-165.
  28. Юхно О. І. Сутність вищої політехнічної освіти: генеза поняття. - C. 165-173.
  29. Ясточкіна І. А. Прояви тривожності серед студентської молоді. - C. 173-180.
  30. Розділ 5 – Теорія та практика професійної підготовки, методика навчання

  31. Білозуб Л. М. Музичні комп’ютерні технології у творчості сучасних українських композиторів. - C. 181-187.
  32. Благун Н. М. Технологія розроблення соціально спрямованої програми розвитку загальноосвітнього навчального закладу. - C. 187-194.
  33. Вавіліна С. Г. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх журналістів професійно орієнтованого читання на основі англомовних піар-текстів. - C. 194-205.
  34. Гейченко Е. И. Единицы обучения и отбора учебного материала по русскому языку как иностранному. - C. 206-213.
  35. Дедюкіна О. С., Пшенична О. С. Можливості використання електронного навчального ресурсу з інформатики у спортивній школі. - C. 213-221.
  36. Жигірь В. І. Особливості набуття менеджером освіти позитивного професійного іміджу. - C. 222-229.
  37. Kandyba M. O. Research of orientation professional training content on master students for realization of presentations in the academic sphere. - C. 230-234.
  38. Маковецька Н. В. Інтерактивні методи формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців туристичної галузі. - C. 235-241.
  39. Марушкевич А. А. Якість підготовки майбутніх педагогів у ВНЗ України в умовах модернізації вищої освіти. - C. 241-248.
  40. Нацюк М. Б. Відбір художніх творів для формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови в читанні художньої літератури. - C. 249-258.
  41. Ружин К. М. Особливості змісту і функціонування принципів інтегрованого та диференційованого підходів у навчанні іноземної мови. - C. 258-266.
  42. Савельева И. В. Методика построения индивидуализированной траектории обучения школьников. - C. 266-273.
  43. Сенченко Я. С. Зміст формування англомовної комунікативної компетентності учнів професійних ліцеїв. - C. 274-282.
  44. Стадніченко Н. В. Проблеми створення креативного освітнього простору в процесі формування техніки професійного спілкування майбутніх акторів. - C. 282-287.
  45. Сухорукова С. В. Формування індивідуального іміджу вихователя дітей дошкільного віку. - C. 287-293.
  46. Вимоги до оформлення статей у "Вісник Запорізького національного університету" за фахом "Педагогічні науки". - C. 294-298.
2014
№ 1 (22)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського