Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2020/3(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія та практика.- Запоріжжя- Титул.
- Зміст.
Розділ VI. Теорія і методика професійної освіти
- Балагур Л. О., Карасьов Д. Л., Грінченко В. В., Олешко Д. О. Методика проведення тактико-стройових занять із майбутніми офіцерами державної прикордонної служби. - C. 7-12.
- Бурак В. Г. Методологічні підходи до дослідження професійної підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи. - C. 13-20.
- Васільєва П. А. Шляхи забезпечення ефективності формування іншомовної комунікативної компетентності в майбутніх учителів початкової школи в коледжі. - C. 21-28.
- Гуркова Т. П. Структурно-функціональна модель підготовки вчителів початкової школи до впровадження діалогових форм навчання. - C. 29-36.
- Джура Н. М., Нагірнич О. М. Формування екологічної компетентності як складника професійної підготовки магістрів освіти. - C. 37-43.
- Дяченко І. М. Сучасні підходи до професійної підготовки компетентних фахівців із журналістики та соціальних комунікацій. - C. 44-49.
- Дяченко М. Д. Моделювання інформаційного освітнього середовища у процесі підготовки майбутніх фахівців видавничо-поліграфічної галузі до формування медіапростору. - C. 50-55.
- Жукевич І. П., Спірічева О. В. Формування іншомовної комунікативної компетентності військовослужбовців у процесі дистанційного навчання. - C. 56-61.
- Ільчук Л. П. Методологічні аспекти підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання школярів засобами дзвонарства. - C. 62-67.
- Карабін О. Й. Використання доповненої реальності у підготовці майбутніх учителів інформатики в умовах дистанційного навчання. - C. 68-72.
- Клочко О. О. Компетентнісний підхід у процесі підготовки майбутніх соціальних працівників до профілактики адиктивної поведінки підлітків "групи ризику". - C. 73-77.
- Літвінова Т. В. Здоров’язберігаючі технології формування соціального здоров’я майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності. - C. 78-84.
- Лютий В. М. Стан розробленості проблеми формування мовної компетентності в офіцерів військових частин Національної гвардії України. - C. 85-95.
- Партола В. В., Смолянюк Н. М., Старікова Л. П. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів. - C. 96-102.
- Полєжаєв Ю. Г. Компонентна структура культурної грамотності як складник професіоналізму майбутнього фахівця. - C. 103-109.
- Рябенко М. І. Причини правопорушень академічної доброчесності в закладах вищої освіти. - C. 110-115.
- Сіциліцин Ю. О. Проєктування візуального середовища для навчання студентів паралельного програмування. - C. 116-120.
- Чава Г. Ф., Народовська О. М. Основні методичні засади формування повноцінних фахівців нового часу. - C. 121-128.
- Шакура Ю. О. Психолого-педагогічні умови формування мовної культури студента як складової частини професійної компетентності майбутнього фахівця. - C. 129-136.
- Шукатка О. В., Криворучко І. В. Історіогенез розвитку ідеології здоров’я в нормативно-правовому контексті. - C. 137-142.
Розділ VII. Теорія і методика управління освітою
- Припотень О. В. Особливості управління проєктною діяльністю у закладі загальної середньої освіти. - C. 143-149.
Розділ VIII. Педагогіка вищої школи
- Babenko O. V. Development of students’ cognitive and intellectual abilities by means of podcasting. - C. 150-155.
- Бодрова І. О. Особливості формування самовизначення майбутніх соціальних працівників в умовах університету. - C. 156-161.
- Варава І. М. Педагогічний супровід формування готовності студентів зво до науково-дослідницької діяльності на засадах академічної доброчесності. - C. 162-167.
- Глумакова О. І. Ефективність використання новітніх технологій у формуванні вміння аудіювання здобувачів вищої освіти нефілологічних спеціальностей. - C. 168-174.
- Кириченко С. В., Овсянко Г. В. Викладання англійської мови для студентів технічних зво в умовах дистанційного навчання. - C. 175-180.
- Краснобокий Ю. М., Ткаченко І. А. Застосування системного аналізу в освітній галузі. - C. 181-189.
- Краснова Н. В., Бабак Г. С., Сорокіна Г. М. Оптимізація системи навчання іноземної мови курсантів закладів вищої освіти МВС. - C. 190-195.
- Криворучко І. Я. Дидактичні особливості викладання психологічних дисциплін під час підготовки офіцерських кадрів. - C. 196-200.
- Онищенко Н. П. Особливості використання методу проєктів під час викладання педагогічних дисциплін. - C. 201-206.
- Рідель Т. М., Кириченко Т. О. Основні компоненти та шляхи формування комунікативної готовності студентів нелінгвістичних закладів вищої освіти до оволодіння іноземною мовою. - C. 207-214.
- Роєнко Л. В. Вимоги до автентичних матеріалів та їх значення у формуванні іншомовної компетенції на заняттях зі студентами немовних факультетів закладів вищої освіти. - C. 215-220.
- Тишакова Л. Т., Хайруліна Н. Ф. Інноваційний аспект професійної підготовки правоохоронців у закладі вищої освіти: вимоги до викладача. - C. 221-226.
| 2020 | | № 3(2) (36)
|
|
|
|