Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2020/3(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ VI. Теорія і методика професійної освіти

  4. Балагур Л. О., Карасьов Д. Л., Грінченко В. В., Олешко Д. О. Методика проведення тактико-стройових занять із майбутніми офіцерами державної прикордонної служби. - C. 7-12.
  5. Бурак В. Г. Методологічні підходи до дослідження професійної підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи. - C. 13-20.
  6. Васільєва П. А. Шляхи забезпечення ефективності формування іншомовної комунікативної компетентності в майбутніх учителів початкової школи в коледжі. - C. 21-28.
  7. Гуркова Т. П. Структурно-функціональна модель підготовки вчителів початкової школи до впровадження діалогових форм навчання. - C. 29-36.
  8. Джура Н. М., Нагірнич О. М. Формування екологічної компетентності як складника професійної підготовки магістрів освіти. - C. 37-43.
  9. Дяченко І. М. Сучасні підходи до професійної підготовки компетентних фахівців із журналістики та соціальних комунікацій. - C. 44-49.
  10. Дяченко М. Д. Моделювання інформаційного освітнього середовища у процесі підготовки майбутніх фахівців видавничо-поліграфічної галузі до формування медіапростору. - C. 50-55.
  11. Жукевич І. П., Спірічева О. В. Формування іншомовної комунікативної компетентності військовослужбовців у процесі дистанційного навчання. - C. 56-61.
  12. Ільчук Л. П. Методологічні аспекти підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання школярів засобами дзвонарства. - C. 62-67.
  13. Карабін О. Й. Використання доповненої реальності у підготовці майбутніх учителів інформатики в умовах дистанційного навчання. - C. 68-72.
  14. Клочко О. О. Компетентнісний підхід у процесі підготовки майбутніх соціальних працівників до профілактики адиктивної поведінки підлітків "групи ризику". - C. 73-77.
  15. Літвінова Т. В. Здоров’язберігаючі технології формування соціального здоров’я майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності. - C. 78-84.
  16. Лютий В. М. Стан розробленості проблеми формування мовної компетентності в офіцерів військових частин Національної гвардії України. - C. 85-95.
  17. Партола В. В., Смолянюк Н. М., Старікова Л. П. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів. - C. 96-102.
  18. Полєжаєв Ю. Г. Компонентна структура культурної грамотності як складник професіоналізму майбутнього фахівця. - C. 103-109.
  19. Рябенко М. І. Причини правопорушень академічної доброчесності в закладах вищої освіти. - C. 110-115.
  20. Сіциліцин Ю. О. Проєктування візуального середовища для навчання студентів паралельного програмування. - C. 116-120.
  21. Чава Г. Ф., Народовська О. М. Основні методичні засади формування повноцінних фахівців нового часу. - C. 121-128.
  22. Шакура Ю. О. Психолого-педагогічні умови формування мовної культури студента як складової частини професійної компетентності майбутнього фахівця. - C. 129-136.
  23. Шукатка О. В., Криворучко І. В. Історіогенез розвитку ідеології здоров’я в нормативно-правовому контексті. - C. 137-142.
  24. Розділ VII. Теорія і методика управління освітою

  25. Припотень О. В. Особливості управління проєктною діяльністю у закладі загальної середньої освіти. - C. 143-149.
  26. Розділ VIII. Педагогіка вищої школи

  27. Babenko O. V. Development of students’ cognitive and intellectual abilities by means of podcasting. - C. 150-155.
  28. Бодрова І. О. Особливості формування самовизначення майбутніх соціальних працівників в умовах університету. - C. 156-161.
  29. Варава І. М. Педагогічний супровід формування готовності студентів зво до науково-дослідницької діяльності на засадах академічної доброчесності. - C. 162-167.
  30. Глумакова О. І. Ефективність використання новітніх технологій у формуванні вміння аудіювання здобувачів вищої освіти нефілологічних спеціальностей. - C. 168-174.
  31. Кириченко С. В., Овсянко Г. В. Викладання англійської мови для студентів технічних зво в умовах дистанційного навчання. - C. 175-180.
  32. Краснобокий Ю. М., Ткаченко І. А. Застосування системного аналізу в освітній галузі. - C. 181-189.
  33. Краснова Н. В., Бабак Г. С., Сорокіна Г. М. Оптимізація системи навчання іноземної мови курсантів закладів вищої освіти МВС. - C. 190-195.
  34. Криворучко І. Я. Дидактичні особливості викладання психологічних дисциплін під час підготовки офіцерських кадрів. - C. 196-200.
  35. Онищенко Н. П. Особливості використання методу проєктів під час викладання педагогічних дисциплін. - C. 201-206.
  36. Рідель Т. М., Кириченко Т. О. Основні компоненти та шляхи формування комунікативної готовності студентів нелінгвістичних закладів вищої освіти до оволодіння іноземною мовою. - C. 207-214.
  37. Роєнко Л. В. Вимоги до автентичних матеріалів та їх значення у формуванні іншомовної компетенції на заняттях зі студентами немовних факультетів закладів вищої освіти. - C. 215-220.
  38. Тишакова Л. Т., Хайруліна Н. Ф. Інноваційний аспект професійної підготовки правоохоронців у закладі вищої освіти: вимоги до викладача. - C. 221-226.
2020
№ 3(2) (36)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського