Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786:Пед.н./2016/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр..- Одеса. Педагогічні науки Naukovij vìsnik Pìvdennoukraïnsʹkogo nacìonalʹnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìm. K.D. Ušinsʹkogo- Титул.
- Зміст.
- Богайчук Л. Р. Етно-стиль розпису тканини в процесі підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 7-11.
- Гвоздій С. П. Організація позааудиторної діяльності студентів з дисциплін про безпеку людини. - C. 12-17.
- Добровольська А. М. Концептуальна модель формування ІТ-компетентності майбутніх лікарів і провізорів у процесі навчання дисциплінам природничо-наукової підготовки. - C. 18-28.
- Іванова К. Ю. Реалізація наступності у процесі вивчення геометричного матеріалу майбутніми вчителями початкових класів. - C. 29-32.
- Кійко Т. Б., Міненок А., Воскобойнікова Г. Л. Проектування професійно-орієнтованих індивідуально-консультативних занять з основ здоров’я у формуванні адаптаційних можливостей студентської молоді. - C. 33-38.
- Кисільова-Біла В. П., Дика Н. Д., Денисенко Є. В. Математизація освіти як умова реалізації наступності у навчанні студентів. - C. 39-46.
- Коломієць А. М., Лазаренко Н. І. Сучасні методологічні підходи в організації вищої педагогічної освіти. - C. 47-52.
- Коломієць А. М., Мазайкіна І. О. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до використання особистісно зорієнтованих технологій навчання. - C. 53-59.
- Миропольська Н. Є., Федоренко С. В. Формування комунікативної компетентності студентів бакалаврату вищої школи США. - C. 60-65.
- Михалюк Е. Л., Диденко М. Влияние образа жизни на показатели здоровья лиц, прекративших активные занятия спортом. - C. 66-70.
- Нагуляк П. І. Виховання цілісної картини світу у студентів художньо-графічного факультету в умовах пленерної практики. - C. 71-75.
- Орос І. В. Теоретико-методологічні засади викладання дисципліни "естамп": структура і зміст. - C. 76-81.
- Попова О. В. Динаміка сформованості перекладацької компетентності у майбутніх перекладачів китайської мови. - C. 82-88.
- Присяжнюк С. І. Вплив малих форм активного відпочинку на розумову працездатність учнів початкової школи. - C. 89-93.
- Рубель І. С. Інтегративна програма з образотворчої діяльності в позашкільних навчальних закладах. - C. 94-98.
- Салтановська Н. І. Розвиток геометричної компетентності учнів початкових класів у процесі реалізації наступності з основною школою. - C. 99-104.
- Сидорчук Н. Л. Педагогічні умови формування рефлексивної культури у фаховій підготовці майбутніх інженерів-будівельників. - C. 105-109.
- Терепа А. В. Чинники розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 110-115.
- Аль–Фаваді Худам Мезаал Саліх Екологічна маргіналізація середовища як об’єкт креативного формоутворення в художніх ремеслах. - C. 116-122.
- Чекмарьова Н. Г., Хаджинов В. А. Оцінка здібності до сприйняття часу в системі спортивного відбору. - C. 123-128.
- Школьний О. В. Підготовка випускників загальноосвітніх шкіл до ЗНО. - C. з математики.
| 2016 | | № 3 (110)
|
|
|
|