Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786:Пед.н./2019/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса. Педагогічні науки
Naukovij vìsnik Pìvdennoukraïnsʹkogo nacìonalʹnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìm. K.D. Ušinsʹkogo

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пукало М. І., Пороховський Ю. В. Підготовка фахівців з ремонту та обслуговування електромобілів в Україні. - C. 7-13.
  4. Кордонова А. В. Теоретичні засади підготовки майбутніх політологів до професійної діяльності англійською мовою. - C. 14-20.
  5. Козаченко О. М. Діалог як предмет навчання та його роль у процесі спілкування. - C. 21-25.
  6. Маліновська Н. В. Гра як засіб формування навичок письма у дітей передшкільного віку. - C. 26-31.
  7. Кудрявцева О. А. Педагогічні умови модульно-рейтингового оцінювання якості педагогічних знань майбутніх вихователів. - C. 32-39.
  8. Кьон Н. Г., Цуй Шилін Подолання сценічно-психологічного бар’єру в магістрантів у процесі їхньої вокальної підготовки. - C. 40-46.
  9. Зайцева А. В., Козир А. В. Онтопсихологічні аспекти художньої комунікації в контексті парадигмальних змін у системі сучасної мистецької освіти. - C. 47-52.
  10. Синевич І. С. Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду. - C. 53-60.
  11. Іванова О. А. Методи спрямування фахівця сфери послуг до активності у процесі фахової реалізації. - C. 61-68.
  12. Манченко Т. О., Маріна М. С., Тадеуш О. Х. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів фізики в сучасному освітньому просторі. - C. 69-75.
  13. Хачатрян Р. Х., Авагімян А. А. Симуляційний центр як стратегічний інструмент підвищення якості освіти у медичному закладі вищої освіти: практичний аспект дослідження. - C. 76-79.
  14. Шевченко А. С., Лобова О. В. Методика формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу. - C. 80-87.
  15. Княжева І. А. Стан сформованості методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 88-93.
  16. Кушніренко А. С. Сутність та структура творчих здібностей майбутніх кваліфікований робітників сфери послуг. - C. 94-99.
  17. Ван Лу Педагогічні умови підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва до формування художньо-естетичного світосприйняття школярів. - C. 100-107.
  18. Кічук Я. В. Інтеркультурологічна компетенція фахівця з міжнародної економіки: параметр здатності до дипломатії. - C. 108-113.
  19. Щекотиліна Н. Ф. Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями в умовах інклюзії. - C. 114-119.
  20. Русалкіна Л. Г. Мотиваційні чинники англомовної професійної підготовленості майбутніх лікарів. - C. 120-124.
2019
№ 2 (127)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського