Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69789:Пед.,Псих./2018/29<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Київського національного лінгвістичного університету
.- Київ. Серія, Педагогіка та психологія
Vìsnik Kiïvsʹkogo nacìonalʹnogo lìngvìstičnogo unìversitetu. Serìâ Psihologìâ ta pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Інтерв’ю-портрет. - C. 11-16.
  4. Matsnieva O. Prospective practitioner of EFL as a non-major: constituents and content of the methodological competence. - C. 17-23.
  5. Биконя О. П., Іванишина В. П. Самоконтроль рівня володіння майбутніми економістами англомовними продуктивними компетентностями. - C. 24-31.
  6. Окопна Я. В. Особливості контролю німецькомовної ділової комунікації з використанням дистанційних технологій в умовах навчальної автономії майбутніх туризмознавців. - C. 32-40.
  7. Зайцева І. В. Використання ділових ігор для навчання майбутніх економістів англомовного діалогічного мовлення. - C. 41-49.
  8. Ващило О. В. Інфокомунікаційна технологія подкастингу в системі вправ для навчання майбутніх інженерів-механіків англійського монологічного мовлення. - C. 50-61.
  9. Місечко О. Є. Міжкультурна парадигма іншомовної освіти: що криється в деталях?. - C. 62-71.
  10. Rusnak D. А. Exploiter la dimension culturelle de la publicite iconique pour l’enseignement interculturel des futurs enseignants de FLE. - C. 72-82.
  11. Голос Г. А. Виховна інженерія по-японськи. - C. 83-95.
  12. Стрілець В. В. Психологічна модель студента – майбутнього письмового перекладача. - C. 96-104.
  13. Коробейнікова Т. І. Комп’ютерна технологія формування у майбутніх перекладачів англомовної компетентності в діалогічному мовленні. - C. 105-122.
  14. Мартиненко О. Є. Дистанційне навчання майбутніх перекладачів англомовного аудіювання. - C. 113-119.
  15. Міцай Є. П. Компетентність в англійському діалогічному мовленні майбутніх учителів. - C. 120-127.
  16. Щербина М. Б. Формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні: рецептивно-когнітивна диференціація. - C. 128-134.
  17. Kniazian M. O., Pantchenko I. V. La formation de la compétence communicative dans le cadre de la lecture suivie. - C. 135-141.
  18. Ruban A., Riabchuk Ya. Desarrollo de la comprensión audiovisual en el marco de la competencia auditiva en la didáctica española y Ucraniana. - C. 142-161.
  19. Бігич О. Б. Сучасні технології навчання іноземних мов і культур у початковій школі. - C. 162-169.
  20. Кочубей Н. П. Нова українська школа: вміння молодших школярів в англійському діалогічному мовленні. - C. 170-177.
  21. Дмітренко Н. Є., Будас Ю. О. Вплив оцінювання іншомовної компетентності на мотивацію студентів. - C. 178-189.
  22. Бабенко Т. В. Методи позитивного мотивування учнів початкової школи (за методикою А. В. Фрисбі). - C. 190-196.
  23. Зєня Л. Я. Рецензія на монографію Сімкової Ірини Олегівни "Формування в майбутніх перекладачів професійної компетентності в усному двосторонньому науково-технічному перекладі" (2018). - C. 197-202.
  24. Голуб Д. О. Програма навчальної дисципліни "Переклад ділового мовлення". - C. 203-207.
  25. Плотніков Є. О., Яремко Д. П. Стратегічна компетентність у науковій періодиці: анотована бібліографія. - C. 208-231.
  26. Шерстюк О. М. З досвіду використання автентичних навчально-методичних комплексів "Campus 2", "Déclic 2" і "Alter Ego 2" у практиці навчання французької мови. - C. 232-239.
  27. Черниш В. В., Шерстюк О. М. Кафедрі методики викладання іноземних мов й інформаційно-комунікаційних технологій Київського національного лінгвістичного університету – 55 років!. - C. 240-244.
  28. Вимоги до публікацій у віснику Київського національного лінгвістичного університету. Серія Педагогіка та психологія. - C. 245-249.
  29. Перелік захищених дисертацій у 2018 році. - C. 250-264.
2018
Вип. 29
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського