Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69789:Пед.,Псих./2020/33<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Київського національного лінгвістичного університету
.- Київ. Серія, Педагогіка та психологія
Vìsnik Kiïvsʹkogo nacìonalʹnogo lìngvìstičnogo unìversitetu. Serìâ Psihologìâ ta pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Наукові дослідження в галузі сучасної лінгводидактики: теорія та практика навчання іноземних мов: Інтерв’ю з Р. Ю. Мартиновою. - C. 11-17.
  4. Martynova R. Emotional speech component content of teaching foreign languages to high schools students. - C. 18-29.
  5. Фрумкіна А. Л. Етапи формування методичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів для викладання образотворчого мистецтва іноземною мовою. - C. 30-38.
  6. Конотоп О. С. Сучасні підходи до формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності. - C. 39-46.
  7. Rusnak D. A. L’enseignement integre de la langue et de la culture des futurs enseignants de FLE avec support sur le dessin d’humour. - C. 47-56.
  8. Bodnar S. Developing future accountants' professional competency through content and language integrated learning. - C. 47-65.
  9. Чорна-Климовець І. Ю. Кейс-технологія формування у майбутніх фахівців з маркетингу англомовної лексичної компетентності в діловому письмі. - C. 66-74.
  10. Bárány K., Huszti I. Learning foreign languages in Berehove: language school experience. - C. 75-87.
  11. Бігич О. Б. Вибіркові навчальні дисципліни з курсу методики для майбутніх викладачів іноземних мов. - C. 88-92.
  12. Фабрична Я. Г. Проблема контролю у навчанні перекладу: аналітичний огляд підходів до професійної підготовки перекладачів. - C. 93-100.
  13. Плотніков Є. О., Гошилик В. Б. Наставництво в галузі навчання іноземних мов: анотована бібліографія. - C. 101-110.
  14. Карабан В. І. Рецензія на Енциклопедію перекладознавства: у 4-х томах. Т. 1: пер. з англ. / за ред. Іва Гамб’є та Люка ван Дорслара; за заг. ред.: О. А. Кальниченка та Л. М. Черноватого. Вінниця: Нова книга, 2020. 551 с. (Серія UTTU Series). - C. 111-114.
  15. Зеня Л. Я. Рецензія на монографію Н. Є. Дмітренко "Автономне навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх учителів математики" (2020). - C. 115-118.
  16. Byrkun L., Ponomarova V. The programme of the instructional discipline "Methodology of teaching and learning foreign languages in higher educational establishments". - C. 119-130.
  17. Трубчанінова Т. А., Жигадло О. Ю., Заярна І. С., Клавдіч В. О. Програма навчальної дисципліни "Академічне письмо англійською мовою" для підготовки здобувачів наукового ступеня доктора філософії в галузі права. - C. 131-139.
  18. Перелік захищених дисертацій у 2020 році. - C. 140-144.
  19. Вимоги до публікацій. - C. 145-149.
2020
Вип. 33
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського