Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69789:Пед.,Псих./2021/34<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Київського національного лінгвістичного університету
.- Київ. Серія, Педагогіка та психологія
Vìsnik Kiïvsʹkogo nacìonalʹnogo lìngvìstičnogo unìversitetu. Serìâ Psihologìâ ta pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методика навчання іноземних мов у педагогічних закладах вищої освіти: бесіда з І. П. Задорожною. - C. 11-16.
  4. Martynova R. Procedural block links modelling for teaching academic disciplines. - C. 17-29.
  5. Labinska B., Ivashchuk A. Implementation of the direct method of teaching foreign languages in French textbooks used in Galicia (the first half of the 20th century). - C. 30-40.
  6. Дмітренко Н. Є. Методичні засади автономного навчання майбутніх учителів професійно орієнтованого англомовного спілкування. - C. 41-47.
  7. Плотніков Є. О., Коробейнікова Т. І. Навчальна автономія у іншомовній лінгводидактиці: анотована бібліографія. - C. 48-65.
  8. Зайцева І. В. Використання інтерактивної платформи MyEnglishLab у навчанні майбутніх економістів англійської мови. - C. .
  9. Козаченко Ю. С. Технологія критичного мислення в підготовці майбутніх лікарів. - C. 75-82.
  10. Густі І., Барань Є., Лехнер І., Фабіян М. Навчання мов у період карантину в Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці ІІ. - C. 83-101.
  11. Писанко М. Л., Циган Л. В. Програма навчальної дисципліни "Усний двосторонній переклад (англійська і українська мови)". - C. 102-111.
  12. Прилипко Д. О. Міжкультурний тренінг для формування у майбутніх перекладачів міжкультурної компетентності у діалогічному мовленні (іспанська мова після англійської). - C. 112-123.
  13. Бігич О. Б. Швидкісне знайомство як інтерактивна форма навчання іноземної мови й культури. - C. 124-132.
  14. Трубчанінова Т. А., Жигадло О. Ю., Заярна І. С., Клавдіч В. О., Ступенко М. Ю. Програма навчальної дисципліни "Іноземна мова (англійська)" для підготовки студентів освітнього рівня "Бакалавр" спеціальності 081 "Право" денної форми навчання. - C. 132-142.
  15. Smirnova M., Kutasevych H. Le programme du cours D’éducation positive. - C. 143-151.
  16. Руснак Д. А., Матвєєва О. О. Програма навчальної дисципліни "Граматики основної мови (французької)". - C. 152-160.
  17. Вимоги до публікацій. - C. 161-165.
2021
Вип. 34
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського