Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69789:Пед.,Псих./2023/38<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Київського національного лінгвістичного університету.- Київ. Серія, Педагогіка та психологія Vìsnik Kiïvsʹkogo nacìonalʹnogo lìngvìstičnogo unìversitetu. Serìâ Psihologìâ ta pedagogìka- Титул.
- Зміст.
Інтерв’ю-портрет
- Педагогіка і добродійність за покликом душі: бесіда з О. В. Матвієнко. - C. 9-19.
Учитель початкової школи
- Мартинова Р. Ю., Боднар С. В. Дидактичні закономірності, принципи та методи підготовки майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діяльності. - C. 20-31.
Типологія кейсів учителя іноземної мови
- Бігіч О. Б., Коваль С. В. Типологія кейсів для навчання іноземних мов майбутніх учителів. - C. 32-39.
Методика навчання французької мови й культури: сучасний стан, перспективи, освітні технології
- Майєр Н. В. Наукові дослідження з методики навчання французької мови: сучасний стан і перспективи. - C. 40-49.
- Rusnak D. А. Technologies et outils educatifs actuels dans l’enseignement de l’expression ecrite en francais langue etrangere. - C. 50-58.
- Хода А. О., Чаюн І. О. Ед’ютейнмент як сучасна технологія навчання французької мови майбутніх філологів і перекладачів. - C. 59-66.
Методика навчання німецької мови й культури: ретроспективний аналіз, контроль міжкультурної лексичної компетентності
- Зєня Л. Я. Методика навчання німецької мови й культури: ретроспективний погляд на динаміку розвитку наукових досліджень (1991–2022 р.р.). - C. 67-84.
- Свиридюк В. П. Формувальий контроль лексичної компетентності як складника міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови. - C. 85-94.
Навчання японської мови й культури: технологія ед’ютейнмент
- Наумова Ю. С., Дементьєва Т. С. Едьютейнмент як сучасна технологія навчання японської мови (на прикладі використання пісень і веб-квесту). - C. 95-104.
- Грикун Ю. О. Особливості гумористичних діалогів японського комедійного жанру "мандзай”. - C. 105-122.
Сучасні технології навчання англійської мови
- Корогода Т. М. Ед’ютейнмент як сучасна технологія навчання англійської мови: з досвіду формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх перекладачів. - C. 123-135.
- Черненко Є. П. Принципи інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського діалогічного мовлення. - C. 135-139.
Підготовка до ЗНО
- Danilina S. ZNO Exam Preparation Course: Implications of Needs Analysis for Instructional Design. - C. 140-152.
Сучасне студентство: волонтерська діяльність
- Поллоі К., Маркош В., Фейнеш Г. Волонтерська діяльність закарпатських студентів під час російсько-української війни 2022 року. - C. 153-167.
Підручники угорської мови
- Дудич-Лакатош К. І., Лібак Н. А., Чурман-Пушкаш А. С. Закарпатські підручники угорської мови про місцеві мовні варіанти. - C. 168-180.
Рецензії
- Анісімова А. О. Рецензія на колективну монографію Бігич О. Б. і Руснак Д. А. "Сучасні технології та засоби формування іншомовної компетентності в письмі” (2023). - C. 181-182.
- Вимоги до публікацій. - C. 183-187.
| 2023 | | Вип. 38
|
|
|
|