Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69802/2013/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет"
: всеукр. наук. зб..- Донецьк. Сер., Педагогіка, психологія і соціологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Теорія та історія освіти

  4. Бочарова О. А. Підготовка та професійне вдосконалення вчителів обдарованих учнів у Європейських країнах. - C. 5-10.
  5. Кожевников В. М. Оптимальний вибір методів навчання студентів у наступності загальноосвітньої профільної школи і вищого навчального закладу. - C. 11-15.
  6. Кокоріна Л. В. Концепції педагогічної підтримки обдарованих дітей в іспанській педагогічній теорії. - C. 16-20.
  7. Рудковська І. В. Основні напрями німецької філософії освіти ХХ століття. - C. 20-26.
  8. Чернишова Н. О. Вплив європейської політики сусідства на український виховний ідеал у контексті вищої школи. - C. 27-29.
  9. Розділ ІІ. Теорія і методика професійної освіти

  10. Галацин К. О. Позааудиторна робота у вищому технічному навчальному закладі як чинник формування комунікативної култури у майбутніх інженерів. - C. 30-35.
  11. Горбильова О. В., Борщ І. В. Аналіз стану сучасної гуманітарної підготовки інженерних кадрів в Україні. - C. 35-40.
  12. Данильченко С. В. Сутність професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. - C. 41-45.
  13. Капацина Н. М., Приходченко К. І. Методи навчання у втнз при створенні творчого освітньо-виховного середовища. - C. 45-50.
  14. Кривошеєва Г. Л. Методологічні підходи до формування основ професійного довголіття у майбутніх педагогів в умовах безперервної освіти. - C. 50-56 .
  15. Кучерявий А. О. Критерії оцінювання якості управління самостійною роботою майбутніх юристів з боку викладачів. - C. 56-60.
  16. Луценко О. А. Формування мовної компетенції студентів технічного вишу на заняттях з української мови за професійним спрямуванням. - C. 60-63.
  17. Паніотова Д. Ю. Компетентнісний підхід як основа модернізації вищої технічної освіти. - C. 64-67.
  18. Приходченко К. І., Люріна Т. І., Веред І. С. Психолого-педагогічні засади підготовки студентів як майбутніх фахівців. - C. 68-71.
  19. Рогова В. С. Міжнародне співробітництво як необхідна складова успішної підготовки конкурентоспроможних інженерних кадрів. - C. 71-75.
  20. Skirda A. Y., Adaryukova L. B., Romanko V. V. On the Problem of Professional Academic Development in the Context of Student Centred Learning. - C. 75-78.
  21. Стефаненко П. В. Методичний підхід до формування компетентнісної моделі військових фахівців. - C. 79-84.
  22. Хоменко В. Г. Концептуальні філософські основи розробки теорії дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 84-88.
  23. Шокотко Т. В. Формування професійного інтересу студентів-політологів: мультикультурний аспект. - C. 88-92.
  24. Розділ ІІІ. Теорія і методика навчання

  25. Бардус І. О. Модель професійно орієнтованого навчання фізики студентів інженерно-педагогічних спеціальностей компʼютерного профілю. - C. 93-99.
  26. Борін К. А. Використання принципу наочності під час навчання іноземним мовам. - C. 99-103.
  27. Диховичний О. О., Дудко А. Ф. Автоматизована система аналізу результатів компʼютерного тестування з вищої математики. - C. 103-110.
  28. Євсеєва О. Г. Оцінювання рівня сформованості та структури навчальної мотивації у експериментальному навчанні математики на засадах діяльнісного підходу. - C. 110-118.
  29. Канивец Е. И., Онипченко Л. Н. Теоретические и практические основы обучения студентов терминологии по специальности в техническом вузе. - C. 118-121.
  30. Коляда М. Г. Методика рішення задач на основі комбінаторно-логічного мислення. - C. 122-125.
  31. Кононец Н. В. Технологія майндмеппінгу як педагогічна технологія ресурсно-орієнтованого навчання інформатики в коледжі. - C. 125-131.
  32. Костюченко М. П. Формування загальної архітектури експертно-навчальних систем. - C. 131-139.
  33. Левченко Г. Г. Вплив глобалізації на парадигму викладання іноземних мов в Україні. - C. 139-143.
  34. Маловичко К. А. Методичні вимоги до компʼютерних програм для диференційованого навчання майбутніх інженерів англійського діалогічного мовлення. - C. 143-148.
  35. Розділ ІV. Теорія і практика виховання

  36. Алфімов Д. В. Навчальна діяльність в системі виховання лідерських якостей школярів. - C. 149-154.
  37. Горпинченко Г. В., Приходченко К. І. Формування художньо-конструкторських здібностей молодших школярів: теоретичний аспект. - C. 154-158.
  38. Дурманенко О. Л. Критерії та показники визначення рівня моніторінгу організації виховної роботи у вищому навчальному закладі. - C. 158-163.
  39. Приходченко К. І., Люріна Т. І., Веред І. С. Особистісно орієнтований підхід у позанавчальній роботі як соціокультурна ідентифікація молоді. - C. 163-168.
  40. Скирда А. Е., Романько В. В., Адарюкова Л. Б. Формирование инженерной культуры – одна из приоритетных задач подготовки будущих инженеров. - C. 169-173.
  41. Розділ V. Теорія і методика управління освітою

  42. Жидких Т. М. Діагностика здатності колективу навчального комплексу "коледж-академія" до впровадження організаційно-педагогічних умов управління. - C. 174-181.
  43. Куркчі Є. К. Практика у системі підготовки магістрів освітнього менеджменту в університетах Німеччини. - C. 182-185.
  44. Мартинець Л. А. Зміст поняття "самоатестація керівника загальноосвітнього навчального закладу". - C. 185-188.
  45. Хоменко В. В. До проблеми визначення професійної компетенції менеджера освіти. - C. 189-193.
  46. Розділ VІ. Психологія

  47. Кушнир Ю. В. Базовые мотивы учебной деятельности студента технического университета. - C. 194-198.
  48. Пірко М. В. Розвиток психолого-педагогічної діагностики (історичний аспект). - C. 198-203.
  49. Соловьёв С. Г. Творчество: процесс его осуществления; роль интуиции в содержании последнего. - C. 204-208.
  50. Tkachenko I. P., Karpova N. A. Some Individual Characteristics of Memory Effecting Learning Foreign Languages. - C. 208-211.
2013
№ 2 (14)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського