Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69802/2013/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет" : всеукр. наук. зб..- Донецьк. Сер., Педагогіка, психологія і соціологія- Титул.
- Зміст.
Розділ І. Теорія та історія освіти
- Бочарова О. А. Підготовка та професійне вдосконалення вчителів обдарованих учнів у Європейських країнах. - C. 5-10.
- Кожевников В. М. Оптимальний вибір методів навчання студентів у наступності загальноосвітньої профільної школи і вищого навчального закладу. - C. 11-15.
- Кокоріна Л. В. Концепції педагогічної підтримки обдарованих дітей в іспанській педагогічній теорії. - C. 16-20.
- Рудковська І. В. Основні напрями німецької філософії освіти ХХ століття. - C. 20-26.
- Чернишова Н. О. Вплив європейської політики сусідства на український виховний ідеал у контексті вищої школи. - C. 27-29.
Розділ ІІ. Теорія і методика професійної освіти
- Галацин К. О. Позааудиторна робота у вищому технічному навчальному закладі як чинник формування комунікативної култури у майбутніх інженерів. - C. 30-35.
- Горбильова О. В., Борщ І. В. Аналіз стану сучасної гуманітарної підготовки інженерних кадрів в Україні. - C. 35-40.
- Данильченко С. В. Сутність професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. - C. 41-45.
- Капацина Н. М., Приходченко К. І. Методи навчання у втнз при створенні творчого освітньо-виховного середовища. - C. 45-50.
- Кривошеєва Г. Л. Методологічні підходи до формування основ професійного довголіття у майбутніх педагогів в умовах безперервної освіти. - C. 50-56 .
- Кучерявий А. О. Критерії оцінювання якості управління самостійною роботою майбутніх юристів з боку викладачів. - C. 56-60.
- Луценко О. А. Формування мовної компетенції студентів технічного вишу на заняттях з української мови за професійним спрямуванням. - C. 60-63.
- Паніотова Д. Ю. Компетентнісний підхід як основа модернізації вищої технічної освіти. - C. 64-67.
- Приходченко К. І., Люріна Т. І., Веред І. С. Психолого-педагогічні засади підготовки студентів як майбутніх фахівців. - C. 68-71.
- Рогова В. С. Міжнародне співробітництво як необхідна складова успішної підготовки конкурентоспроможних інженерних кадрів. - C. 71-75.
- Skirda A. Y., Adaryukova L. B., Romanko V. V. On the Problem of Professional Academic Development in the Context of Student Centred Learning. - C. 75-78.
- Стефаненко П. В. Методичний підхід до формування компетентнісної моделі військових фахівців. - C. 79-84.
- Хоменко В. Г. Концептуальні філософські основи розробки теорії дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 84-88.
- Шокотко Т. В. Формування професійного інтересу студентів-політологів: мультикультурний аспект. - C. 88-92.
Розділ ІІІ. Теорія і методика навчання
- Бардус І. О. Модель професійно орієнтованого навчання фізики студентів інженерно-педагогічних спеціальностей компʼютерного профілю. - C. 93-99.
- Борін К. А. Використання принципу наочності під час навчання іноземним мовам. - C. 99-103.
- Диховичний О. О., Дудко А. Ф. Автоматизована система аналізу результатів компʼютерного тестування з вищої математики. - C. 103-110.
- Євсеєва О. Г. Оцінювання рівня сформованості та структури навчальної мотивації у експериментальному навчанні математики на засадах діяльнісного підходу. - C. 110-118.
- Канивец Е. И., Онипченко Л. Н. Теоретические и практические основы обучения студентов терминологии по специальности в техническом вузе. - C. 118-121.
- Коляда М. Г. Методика рішення задач на основі комбінаторно-логічного мислення. - C. 122-125.
- Кононец Н. В. Технологія майндмеппінгу як педагогічна технологія ресурсно-орієнтованого навчання інформатики в коледжі. - C. 125-131.
- Костюченко М. П. Формування загальної архітектури експертно-навчальних систем. - C. 131-139.
- Левченко Г. Г. Вплив глобалізації на парадигму викладання іноземних мов в Україні. - C. 139-143.
- Маловичко К. А. Методичні вимоги до компʼютерних програм для диференційованого навчання майбутніх інженерів англійського діалогічного мовлення. - C. 143-148.
Розділ ІV. Теорія і практика виховання
- Алфімов Д. В. Навчальна діяльність в системі виховання лідерських якостей школярів. - C. 149-154.
- Горпинченко Г. В., Приходченко К. І. Формування художньо-конструкторських здібностей молодших школярів: теоретичний аспект. - C. 154-158.
- Дурманенко О. Л. Критерії та показники визначення рівня моніторінгу організації виховної роботи у вищому навчальному закладі. - C. 158-163.
- Приходченко К. І., Люріна Т. І., Веред І. С. Особистісно орієнтований підхід у позанавчальній роботі як соціокультурна ідентифікація молоді. - C. 163-168.
- Скирда А. Е., Романько В. В., Адарюкова Л. Б. Формирование инженерной культуры – одна из приоритетных задач подготовки будущих инженеров. - C. 169-173.
Розділ V. Теорія і методика управління освітою
- Жидких Т. М. Діагностика здатності колективу навчального комплексу "коледж-академія" до впровадження організаційно-педагогічних умов управління. - C. 174-181.
- Куркчі Є. К. Практика у системі підготовки магістрів освітнього менеджменту в університетах Німеччини. - C. 182-185.
- Мартинець Л. А. Зміст поняття "самоатестація керівника загальноосвітнього навчального закладу". - C. 185-188.
- Хоменко В. В. До проблеми визначення професійної компетенції менеджера освіти. - C. 189-193.
Розділ VІ. Психологія
- Кушнир Ю. В. Базовые мотивы учебной деятельности студента технического университета. - C. 194-198.
- Пірко М. В. Розвиток психолого-педагогічної діагностики (історичний аспект). - C. 198-203.
- Соловьёв С. Г. Творчество: процесс его осуществления; роль интуиции в содержании последнего. - C. 204-208.
- Tkachenko I. P., Karpova N. A. Some Individual Characteristics of Memory Effecting Learning Foreign Languages. - C. 208-211.
| 2013 | | № 2 (14)
|
|
|
|