Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2012/175(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія
Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретико-методологічні засади професійної освіти

  4. Паламаренко І. О. Організація післядипломної медичної освіти у Великій Британії. - C. 13-22.
  5. Zawłocki І., Niewiadomski K., Nieroba E. Zasadnicze zmiany programowo-organizacyjne w polskim systemie ksztalcenia nauczycieli. - C. 22-29.
  6. Рибченко О. Ю., Теслюк В. М. Особливості підготовки лекційних занять із соціально-педагогічних дисциплін у вищій школі. - C. 29-34.
  7. Сидорко В. М. Визначення основних етапів, що сприяють реалізації міжпредметних зв’язків. - C. 35-44.
  8. Теслюк В. М., Безлегка Т. Ю. Підготовка та проведення семінарських занять із дисципліни "Соціальна педагогіка". - C. 44-50.
  9. Продайко М. Ю. Логічне мислення майбутніх техніків-електриків як складова їх професійної підготовки. - C. 50-57.
  10. Шихненко Н. В., Теслюк В. М. Психолого-педагогічні вимоги до проведення лекцій із дисципліни "Соціальна педагогіка". - C. 58-63.
  11. Каленський А. А., Мараховський І. М. Визначення умов щодо ефективного засвоєння спеціальних дисциплін фахівцями неінженерних спеціальностей. - C. 63-68.
  12. Нагорнюк О. М., Грицишин Н. М. Методика проведення практичного заняття з навчальної дисципліни "Земельний кадастр". - C. 68-75.
  13. Лукач В. С., Петрух Р. Б. Модель та принципи формування комунікативної компетентності майбутнього викладача вищого аграрного навчального закладу. - C. 75-84.
  14. Прохорчук О. М. Психолого-педагогічні аспекти компетентнісної підготовки дослідництва у бакалаврів соціальної педагогіки. - C. 84-91.
  15. Іванюта О. О. Сутність моніторингу навчальних досягнень майбутніх фахівців. - C. 91-99.
  16. Кручек В. А., Климчук С. В. Структурні компоненти професійного мовлення майбутніх соціальних педагогів. - C. 99-106.
  17. Янц Н. Д. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до сценарно-режисерської роботи. - C. 107-115.
  18. Яковлева В. А. Вплив трикомпонентної технології на рівень пізнавальної самостійності старшокласників під час формувального етапу експерименту. - C. 115-124.
  19. Тверезовська Н. Т., Білик Р. М. Вимоги до практичної роботи майбутніх соціальних педагогів у закладах інтернатного типу. - C. 124-130.
  20. Гедзик А. М. Класифікація методичних прийомів навчання кресленню майбутніх інженерів-аграрників. - C. 130-139.
  21. Іванова Ю. І. Вживання й оперування студентами математичних понять. - C. 139-145.
  22. Зайченко Н. І. Професійна підготовка соціальних педагогів в Іспанії у 1960-80-х рр.. - C. 145-150.
  23. Інноваційні педагогічні технології підготовки фахівців аграрної галузі

  24. Абрамович В. Є. Проблема розробки навчальної програми з англійської медичної мови. - C. 151-160.
  25. Мельничук Т. Ф. Гуманістична складова в діяльності жіночого клубу "Гармонія" НУБІП України. - C. 160-166.
  26. Карпюк В. А. Узагальнене визначення методологічної основи інтеграції навчально-пізнавальної і самоосвітньої діяльності студентів. - C. 166-175.
  27. Меркулова В. О., Каленський А. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів ігровими методами при вивчення економічних дисциплін. - C. 175-180.
  28. Каленський А. А., Прокопенко І. П. Застосування проектних технологій при підготовці майбутніх техніків-землевпорядників. - C. 180-186.
  29. Саєнко Т. Інноваційні методи навчання та управління екологічною освітою вищої школи. - C. 186-195.
  30. Сподін Л. А. Проблема визначення структури особистості в наукових дослідженнях. - C. 195-203.
  31. Стаднійчук І. П. Теоретичні основи застосування кейс-технологій у процесі формування фахових компетенцій майбутніх техніків-механіків. - C. 203-210.
  32. Рудик Я. М., Ткачук Т. В. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Технологія виробництва продукції вівчарства". - C. 210-218.
  33. Разкевич І. О. Технологія конструювання педагогічних тестів. - C. 218-223.
  34. Ковальчук Т. І., Жолак Я. В. Вимоги до застосування інтерактивних засобів навчання під час підготовки фахівців-економістів в умовах аграрного вищого навчального закладу. - C. 223-230.
  35. Хвіст В. О. Використання інноваційних педагогічних технологій в самостійній роботі студентів при вивченні курсу історичних дисциплін. - C. 230-236.
  36. Дубченко Д. І., Яковлева В. А. Фактори, що впливають на ефективність практичної підготовки молодших спеціалістів аграрників. - C. 236-243.
  37. Дворак К. П., Кручек В. А. Методика проведення навчальних занять з дисципліни "Cільськогосподарська фітопатологія" для студентів спеціальності "Захист рослин". - C. 243-248.
  38. Балалаєва О. Ю. Становлення методики викладання латинської мови у вищій професійній школі. - C. 249-255.
  39. Гедзик А. М. Дидактичні умови визначення рівнів розвитку просторового мислення майбутніх інженерів-механіків аграрної галузі. - C. 255-263.
  40. Кручек В. А., Усова Г. В. Особливості методики викладання дисципліни "Основи соціальної роботи". - C. 263-268.
  41. Данькевич Л. Р., Ямнич Н. Ю. Застосування кейс-технологій у викладанні англійської мови професійного спрямування. - C. 268-274.
  42. Сицька А. В. Підготовка майбутніх екологів у вищих навчальних закладах до експертної діяльності. - C. 274-281.
  43. Іжко Є. Сутність поняття "автономне навчання" як виду самостійної навчальної діяльності студентів. - C. 281-290.
  44. Інформаційні технології в професійній освіті

  45. Тверезовська Н. Т., Мигович С. М. Роль і місце соціальних мереж у формуванні освітньо-інформаційного середовища аграрних університетів. - C. 291-298.
  46. Дьомін О. А., Колосок І. О. Дидактичні умови проведення поточного тестового контролю знань студентів у вищому аграрному навчальному закладі. - C. 299-308.
  47. Козяр М., Фещук Ю. Розвиток просторового мислення студентів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій в процесі вивчення графічних дисциплін. - C. 308-312.
  48. Гаріна С. М., Тарасенко Р. О. Інформаційні технології в управлінні навчальним закладом: питання термінології. - C. 312-319.
  49. Сидоренко В. К., Паламар А. С. Технічні здібності як визначальний чинник професійної діяльності в умовах сучасного виробництва. - C. 319-328.
  50. Тверезовська Н. Т., Місяченко І. Л. Використання віртуального середовища в начальному процесі. - C. 328-334.
  51. Броварський В. Д., Тарасюк А. П. Особливості методики навчання дисциплін сільськогосподарського напряму із застосуванням технологій мультимедіа. - C. 334-345.
  52. Тверезовська Н. Т., Пилипака С. Ф., Тарасюк А. П., Несвідомін В. М. Методика навчання студентів у комп‘ютерному середовищі. - C. 345-357.
  53. Проблеми управління, моніторингу та якості оцінки професійної освіти

  54. Тверезовська Н. Т. Взаємовплив професійно-важливих якостей керівника навчального закладу та стилю його керівництва. - C. 358-364.
  55. Макодзей Л. І., Божко Г. О. Особливості управління вищими навчальними закладами. - C. 364-369.
  56. Пилипенко О. П. Використання сучасних інформаційно-телекомунікаційних технологій у навчальному процесі ветеринарних ВНЗ Німеччини. - C. 369-376.
  57. Макодзей Л. І., Брагіна О. В. Особливості формування управлінської команди. - C. 376-381.
  58. Хвіст В. О. Електронний підручник – навчальний засіб нового покоління. - C. 381-387.
  59. Амеліна С. М., Халілова С. Е. Сутність проектно-творчих умінь майбутніх інженерів садово-паркового господарства. - C. 388-394.
  60. Формування екологічної культури особистості в умовах сталого розвитку суспільства

  61. Боголюбов В. М. Формування етичних принципів у контексті переходу суспільства до сталого розвитку. - C. 395-402.
  62. Виховання особистості майбутнього фахівця в процесі професійної підготовки

  63. Макух О. І. Соціально-психологічні фактори ціннісних орієнтацій осіб юнацького віку. - C. 403-411-418.
  64. Маценко Л. М. Формування здоров’я та здорового способу життя студентів НУБІП України. - C. 411.
  65. Опальчук Б. В., Кубіцький С. О. Передумови створення та особливості пробаційної служби за кордоном. - C. 418-425.
  66. Вознюк Н. М. Соціалізація особистості: деякі сучасні проблеми етико-педагогічного аспекту. - C. 425-431.
  67. Батечко Н. Г. Акмесинергетичний підхід у формуванні мотиваційної сфери майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури. - C. 431-440.
  68. Голік О. В. Аналіз вимог до морально-етичного портрету сучасного лікаря. - C. 440-448.
  69. Карпова І. Г. Механізми виявлення творчої обдарованості студента у процесі літературно-мистецької діяльності. - C. 449-461.
2012
Вип. 175(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського