Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2013/192(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya- Титул.
- Зміст.
- Вступне слово.
Професійна педагогічна освіта у поліпрофільному навчальному закладі
- Амеліна С. М. Особливості теорії і практики перекладу в підготовці перекладачів у ФРН. - C. 13-18.
- Anaлl Martin L'enseignement des langues etrangeres:nouvelles approches. - C. 19-24.
- Арістова Н. О. Перспективи інноваційної технології "мовний портфель" у вищій школи. - C. 25-28.
- Бабенко О. В., Вознюк Ю. М. Соціально-гуманітарна складова підготовки філологів: кроскультурні особливості мовної особистості. - C. 29-35.
- Барышникова О. М. Роль педагогических идей с. Френе в процессе инновационного развития теории и практики российского образования в конце ХХ – начале ХХI века. - C. 36-43.
- Білан Л. Л. Нетрадиційні форми організації науко-методичної роботи у вищому навчальному закладі. - C. 44-49.
- Блозва П. Конформність в цілісній структурі особистості старшого підлітка.. - C. 50-58.
- Бут Я. В. Місце та роль католицьких університетів у сучасній європейській вищій освіті. - C. 59-64.
- Буцик І. М. Навчально-пізнавальні утруднення студентів під час індивідуальної роботи. - C. 65-71.
- Васюк О. В. Принципи формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів. - C. 72-78.
- Виговська С. В., Ляшенко Л. М. Методологічні підходи професійної підготовки майбутніх фахівців до соціально-педагогічної роботи на селі. - C. 79-84.
- Вихор В.Г. Визначення особливостей впливу управління на якість навчання учнів. - C. 85-90.
- Vysockaja Irena Einsatz von sprachlehrfilmen im daf-unterricht am beispiel der telenovela fur deutschlerner "jojo sucht das gluck. - C. 91-96.
- Гаманюк В. А. Практика іншомовного навчання у ФРН та в Україні в аспекті міжкультурної комунікації. - C. 97-102.
- Грицюк М., Касаткін Д. Ю. Бази даних нормативно-правових документів соціальної роботи у сільській місцевості. - C. 103-108.
- Голь Р. М. Критерії та показники оцінювання готовності до педагогічної діяльності викладачів фізичного виховання, спеціальної фізичної підготовки і спорту вищих військових навчальних закладів. - C. 109-115.
- Гордійчук Є. С. Особливості отримання подвійних дипломів. - C. 116-120.
- Демидова И. Г. Возможности формирования эмоционального интеллекта учащихся учреждений профессионального образования психолого-педагогического профиля в учебном процессе с помощью кейс-метода. - C. 121-126.
- Дондик Л. Ю. Интерактивные формы на занятиях по практике французского языка. - C. 127-130.
- Дубровіна О. В. Гуманістичні погляди, покладені в основу виховання талантів С.Судзукі. - C. 131-135.
- Дьомін О. А. Навчальний процес і інтелектуальна витривалість студентів. - C. 136-142.
- Жембровский С. М. О птимізація системи підготовки керівників форм фізичної підготовки військовослужбовців в сучасних умовах реформування Збройних Сил України. - C. 143-149.
- Жуковська Л. М. Використання інноваційних технологій у підготовці майбутніх маркетологів до професійного спілкування. - C. 150-155.
- Журавська Н. С., Шелевер О. В., Ісечко Ю. С. Активізація діяльності студентів на заняттях зі спеціальних дисциплін. - C. 156-161.
- Зайченко І. В. Про вимоги до моральних якостей сучасного викладача вищого навчального закладу. - C. 162-169.
- Зайченко Н. І. Соціально-педагогічна підтримка дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в Іспанії. - C. 170-175.
- Зуєнко Н. О. Методологічні аспекти формування комунікативної культури студентiв-аграрiїв у процесi професiйної пiдготовки. - C. 176-180.
- Ібрагімова Л. С. Організація самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в умовах особистісно орієнтованого навчання. - C. 181-186.
- Іжко Є. С. Полікультурне навчання майбутніх філологів. - C. 187-191.
- Іванова О. В. Генеза поняття "автономне навчання". - C. 192-198.
- Каленський А. А. Етико-педагогічні ідеї в античні часи. - C. 199-205.
- Касаткіна О. М., Касаткін В. Ю. Сучасний етап розвитку інформаційних ресурсів на бібліотечних сайтах із застосуванням засобів інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 206-211.
- Качмарчик С. Г. Переваги дистанційних технологій навчання у вищому навчальному закладі та труднощі на шляху до дистанційної освіти. - C. 212-217.
- Kieltyka Robert On polish metonymy-conditioned zoosemy and its ukrainian and russian counterparts. - C. 218-224.
- Клімов О. М. Модель формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів технологій. - C. 225-233.
- Ковальчук Т. І. Досвід організації дозвілля студентської молоді. - C. 234-237.
- Колісник Н. В. Теоретичне вивчення типів міжпредметних зв’язків в навчанні та засобів їх реалізації. - C. 238-244.
- Копілевич В. А. Складові якості професійної вищої освіти. - C. 245-253.
- Корицький В. П. Сучасний стан організації національного виховання в системі освіти. - C. 254-257.
- Кочеригін Л. Організаційно-педагогічні засади індивідуальної роботи студентів, майбутніх землевпорядників. - C. 258-263.
- Кручек В. А. Розвиток теорії педагогічної взаємодії та її психологічна сутність. - C. 264-268.
- Kruger Antje Gesprochene sprache und daf-unterricht. - C. 269-271.
- Кузьмінська О. Г. Інформаційні технології та інноваційне навчання: потенціал, ресурси та механізми впровадження. - C. 272-279.
- Кулько В. А. Компетентнісний підхід у процесі професійної підготовки майбутніх екологів. - C. 280-285.
- Лаврова Т. Б. "Межкультурная коммуникация": теоретические и практические аспекты курса. - C. 286-290.
- Лапа О. В. Явище кібербулінгу як соціально-педагогічна проблема віртуального спілкування сучасних дітей та молоді. - C. 291-298.
- Leskiw Alina, Markiewicz Bronislaw Classroom techniques for teaching creative writing. - C. 299-304.
- Лісовська Л. М. Організаційно-педагогічні умови як фактори формування професійної компетентності організаторів виробництва у ВНЗ I-II рівнів акредитації. - C. 305-309.
- Литвинова О. В. Стимулювання та педагогічна підтримка студентів аграрних внз у процесі формування вмінь та навичок культури професійного спілкування. - C. 310-315.
- Лопатич Р.В. Підходи до формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови. - C. 316-320.
- Лукач В.С., Толочко С .В. Особливості й проблеми професійної підготовки фахівців в аграрних вищих навчальних закладах. - C. 321-331.
- Маценко Л. М. До питання організації постійно діючого науково-методичного семінару для наставників 1-го курсу НУБІП України. - C. 332-338.
- Мельничук Т.Ф. Педагогічні умови реалізації культурно-просвітницької роботи зі студентами. - C. 339-346.
- Мигович С. М. Використання соціальних мереж як основи дистанційного курсу навчання. - C. 347-353.
- Монашненко А. М. Формування лінгвістичної компетенції у майбутніх перекладачів. - C. 354-358.
- Нічуговська Л.І. Теоретико-методичні особливості формування професійно-математичної компетенції студентів аграрних ВНЗ. - C. 359-365.
- Невзгляденко А., Касаткіна О. М. Проблеми створення та використання баз даних науково-методичних розробок для роботи соціальних педагогів в Україні. - C. 366-372.
| 2013 | | Вип. 192(1)
|
|
|
|