Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2013/192(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія
Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вступне слово.
  4. Професійна педагогічна освіта у поліпрофільному навчальному закладі

  5. Амеліна С. М. Особливості теорії і практики перекладу в підготовці перекладачів у ФРН. - C. 13-18.
  6. Anaлl Martin L'enseignement des langues etrangeres:nouvelles approches. - C. 19-24.
  7. Арістова Н. О. Перспективи інноваційної технології "мовний портфель" у вищій школи. - C. 25-28.
  8. Бабенко О. В., Вознюк Ю. М. Соціально-гуманітарна складова підготовки філологів: кроскультурні особливості мовної особистості. - C. 29-35.
  9. Барышникова О. М. Роль педагогических идей с. Френе в процессе инновационного развития теории и практики российского образования в конце ХХ – начале ХХI века. - C. 36-43.
  10. Білан Л. Л. Нетрадиційні форми організації науко-методичної роботи у вищому навчальному закладі. - C. 44-49.
  11. Блозва П. Конформність в цілісній структурі особистості старшого підлітка.. - C. 50-58.
  12. Бут Я. В. Місце та роль католицьких університетів у сучасній європейській вищій освіті. - C. 59-64.
  13. Буцик І. М. Навчально-пізнавальні утруднення студентів під час індивідуальної роботи. - C. 65-71.
  14. Васюк О. В. Принципи формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів. - C. 72-78.
  15. Виговська С. В., Ляшенко Л. М. Методологічні підходи професійної підготовки майбутніх фахівців до соціально-педагогічної роботи на селі. - C. 79-84.
  16. Вихор В.Г. Визначення особливостей впливу управління на якість навчання учнів. - C. 85-90.
  17. Vysockaja Irena Einsatz von sprachlehrfilmen im daf-unterricht am beispiel der telenovela fur deutschlerner "jojo sucht das gluck. - C. 91-96.
  18. Гаманюк В. А. Практика іншомовного навчання у ФРН та в Україні в аспекті міжкультурної комунікації. - C. 97-102.
  19. Грицюк М., Касаткін Д. Ю. Бази даних нормативно-правових документів соціальної роботи у сільській місцевості. - C. 103-108.
  20. Голь Р. М. Критерії та показники оцінювання готовності до педагогічної діяльності викладачів фізичного виховання, спеціальної фізичної підготовки і спорту вищих військових навчальних закладів. - C. 109-115.
  21. Гордійчук Є. С. Особливості отримання подвійних дипломів. - C. 116-120.
  22. Демидова И. Г. Возможности формирования эмоционального интеллекта учащихся учреждений профессионального образования психолого-педагогического профиля в учебном процессе с помощью кейс-метода. - C. 121-126.
  23. Дондик Л. Ю. Интерактивные формы на занятиях по практике французского языка. - C. 127-130.
  24. Дубровіна О. В. Гуманістичні погляди, покладені в основу виховання талантів С.Судзукі. - C. 131-135.
  25. Дьомін О. А. Навчальний процес і інтелектуальна витривалість студентів. - C. 136-142.
  26. Жембровский С. М. О птимізація системи підготовки керівників форм фізичної підготовки військовослужбовців в сучасних умовах реформування Збройних Сил України. - C. 143-149.
  27. Жуковська Л. М. Використання інноваційних технологій у підготовці майбутніх маркетологів до професійного спілкування. - C. 150-155.
  28. Журавська Н. С., Шелевер О. В., Ісечко Ю. С. Активізація діяльності студентів на заняттях зі спеціальних дисциплін. - C. 156-161.
  29. Зайченко І. В. Про вимоги до моральних якостей сучасного викладача вищого навчального закладу. - C. 162-169.
  30. Зайченко Н. І. Соціально-педагогічна підтримка дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в Іспанії. - C. 170-175.
  31. Зуєнко Н. О. Методологічні аспекти формування комунікативної культури студентiв-аграрiїв у процесi професiйної пiдготовки. - C. 176-180.
  32. Ібрагімова Л. С. Організація самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в умовах особистісно орієнтованого навчання. - C. 181-186.
  33. Іжко Є. С. Полікультурне навчання майбутніх філологів. - C. 187-191.
  34. Іванова О. В. Генеза поняття "автономне навчання". - C. 192-198.
  35. Каленський А. А. Етико-педагогічні ідеї в античні часи. - C. 199-205.
  36. Касаткіна О. М., Касаткін В. Ю. Сучасний етап розвитку інформаційних ресурсів на бібліотечних сайтах із застосуванням засобів інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 206-211.
  37. Качмарчик С. Г. Переваги дистанційних технологій навчання у вищому навчальному закладі та труднощі на шляху до дистанційної освіти. - C. 212-217.
  38. Kieltyka Robert On polish metonymy-conditioned zoosemy and its ukrainian and russian counterparts. - C. 218-224.
  39. Клімов О. М. Модель формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів технологій. - C. 225-233.
  40. Ковальчук Т. І. Досвід організації дозвілля студентської молоді. - C. 234-237.
  41. Колісник Н. В. Теоретичне вивчення типів міжпредметних зв’язків в навчанні та засобів їх реалізації. - C. 238-244.
  42. Копілевич В. А. Складові якості професійної вищої освіти. - C. 245-253.
  43. Корицький В. П. Сучасний стан організації національного виховання в системі освіти. - C. 254-257.
  44. Кочеригін Л. Організаційно-педагогічні засади індивідуальної роботи студентів, майбутніх землевпорядників. - C. 258-263.
  45. Кручек В. А. Розвиток теорії педагогічної взаємодії та її психологічна сутність. - C. 264-268.
  46. Kruger Antje Gesprochene sprache und daf-unterricht. - C. 269-271.
  47. Кузьмінська О. Г. Інформаційні технології та інноваційне навчання: потенціал, ресурси та механізми впровадження. - C. 272-279.
  48. Кулько В. А. Компетентнісний підхід у процесі професійної підготовки майбутніх екологів. - C. 280-285.
  49. Лаврова Т. Б. "Межкультурная коммуникация": теоретические и практические аспекты курса. - C. 286-290.
  50. Лапа О. В. Явище кібербулінгу як соціально-педагогічна проблема віртуального спілкування сучасних дітей та молоді. - C. 291-298.
  51. Leskiw Alina, Markiewicz Bronislaw Classroom techniques for teaching creative writing. - C. 299-304.
  52. Лісовська Л. М. Організаційно-педагогічні умови як фактори формування професійної компетентності організаторів виробництва у ВНЗ I-II рівнів акредитації. - C. 305-309.
  53. Литвинова О. В. Стимулювання та педагогічна підтримка студентів аграрних внз у процесі формування вмінь та навичок культури професійного спілкування. - C. 310-315.
  54. Лопатич Р.В. Підходи до формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови. - C. 316-320.
  55. Лукач В.С., Толочко С .В. Особливості й проблеми професійної підготовки фахівців в аграрних вищих навчальних закладах. - C. 321-331.
  56. Маценко Л. М. До питання організації постійно діючого науково-методичного семінару для наставників 1-го курсу НУБІП України. - C. 332-338.
  57. Мельничук Т.Ф. Педагогічні умови реалізації культурно-просвітницької роботи зі студентами. - C. 339-346.
  58. Мигович С. М. Використання соціальних мереж як основи дистанційного курсу навчання. - C. 347-353.
  59. Монашненко А. М. Формування лінгвістичної компетенції у майбутніх перекладачів. - C. 354-358.
  60. Нічуговська Л.І. Теоретико-методичні особливості формування професійно-математичної компетенції студентів аграрних ВНЗ. - C. 359-365.
  61. Невзгляденко А., Касаткіна О. М. Проблеми створення та використання баз даних науково-методичних розробок для роботи соціальних педагогів в Україні. - C. 366-372.
2013
Вип. 192(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського