Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2014/199(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya- Титул.
- Зміст.
- Арістова Н. О. Формування педагогічної компетентності майбутніх викаладачів гуманітарних і соціально-економічних дисциплін. - C. 10-15.
- Амеліна С. М., Тарасенко Р. О. Тенденції формування інформаційної компетентності перекладачів в університетах сша в умовах глобалізації. - C. 16-25.
- Балалаєва О. Ю. Дослідження мотивації вивчення латини студентами-ветеринарами. - C. 26-32.
- Березова Л. В. Психологічні особливості рівнів реалізації стратегій. - C. 33-37 .
- Буцик І. М. Удосконалення змісту професійної підготовки фахівців за спеціальністю "педагогіка вищої школи". - C. 38-44.
- Brskova Alica Habitat and habitus in adaptation of man. - C. 45-54.
- Вощевська О. В. Акредитація вищих навчальних закладів США. - C. 55-59.
- Галімова В. М., Суровцев І. В., Галімов С. К. Застосуванням комп’ютерних технологій у підготовці сучасних фахівців – екологів. - C. 60-64.
- Гарінa С. М. Типологія медіатекстів: проекція на освітні ресурси та технології. - C. 65-71.
- Герасимова І. Г. До проблеми розробки моделі професійної мобільності майбутніх фахівців аграрної галузі. - C. 72-78.
- Гунько Н. А. Компоненти педагогічної майстерності майбутніх викладачів. - C. 79-83.
- Демешкант Н. А. Роль національної стратегії сталого розвитку польщі в екологічній освіті фахівців. - C. 84-88.
- Денисюк Л. М. Соціально-психологічні передумови функціонування системи професійних цінностей студентської молоді. - C. 89-94.
- Джеджула О. М., Островський А. Й., Хом яковський Ю. Л. Особливості графічної підготовки майбутніх інженерів-механіків на основі компютерно орієнтованих технологій. - C. 95-100.
- Євстаф’єва В. О., Клименко О. С., Кручиненко О. В., Коваленко В. О. Упровадження інноваційних технологій навчання у викладанні дисциплін ветеринарного напряму. - C. 101-106.
- Єрмакова З. І. Реальний стан розвиненості комунікативної компетентності викладачів професійно-теоретичної підготовки. - C. 107-111.
- Журавська Н. С., Шерембей Н. М., Попова О.Ф. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів під час проведення практичних занять у вищих аграрних навчальних закладах і – іі рівня акредитації при навчанні спеціальних дисциплін. - C. 112-116.
- Іванова Ю. І. Проблема формування математичних понять у науково-педагогічній літературі. - C. 117-124.
- Журавська Н. С., Івасик М. В., Берник Н. О. Технологія проблемного навчання у підготовці молодших спеціалістів - агротехніків. - C. 125-129.
- Канівець О. М. Становлення та розвиток системи британської вищої ветеринаної освіти. - C. 130-134.
- Касаткін Д. Ю. Особливості процесу сприйняття інформації в комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі. - C. 135-141.
- Ковальчук Т. І. Соціально-культурна роль музею у формуванні особистості. - C. 142-149.
- Кожушко С. П. Сутність та структура феномену "компетентність майбутнього фахівця у здійсненні професійної взаємодії". - C. 150-157.
- Колісник Н. В. Основні підходи до формування комунікативної компетентності на засадах принципу наступності. - C. 158-163.
- Лашкул В. А. Науково – педагогічні засади формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів ветеринарної медицини. - C. 164-172.
- Лісовська Л. М. Інноваційні процеси у формуванні професійної компетентності організаторів виробництва. - C. 173-178.
- Лузан П. Г., Кочеригін Л. Ю. Технологія оцінювання складності індивідуальних завдань зі спеціальних дисциплін для майбутніх землевпорядників. - C. 179-187.
- Лятуринська С. Е. Генеза елективної системи в сша в період з кінця хvііі до початку хх століття. - C. 188-195.
- Мартинюк І. А. Технології проектного навчання у підготовці агента з організації туризму. - C. 196-204.
- Мельничук Т. Ф. Роль особистості педагога у здійсненні культурно-просвітницької діяльності серед студентів. - C. 205-212.
- Наконечна О. В. Методика проведення міжпредметного тренінгу в контексті формування професійної компетентності майбутніх фахівців. - C. 213-219.
- Оначук І. О. З досвіду профілактики девіантної поведінки дітей та молоді. - C. 220-227.
- Опанасенко О. В. Сфера діяльності соціального педагога у сільській місцевості. - C. 228-234.
- Найдьонова А. В. Особливості безперервного навчання в системі підготовки економістів в університетах великої британії. - C. 235-240.
- Плаксієнко І. Л., Шупта М., Кочерга А. А. Окремі аспекти організації психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищій школі. - C. 241-247.
- Пришляк В. М. Вплив циклів навчальних дисциплін на процес формування проектної діяльності фахівців з механізації сільського господарства. - C. 248-256.
- Рожков Ю. Г., Журавська Н. С. Формування професійної компетентності студентів аграрних ВНЗ. - C. 257-263.
- Романюк И. Н. Информационные технологии в подготовке специалистов по работе с личным составом. - C. 264-270.
- Рудик Я. М., Бобер В.В. Методика проведення практичного заняття з аналізу виробничих ситуацій. - C. 271-278.
- Рудницька Н. А. Методична підтримка самостійної роботи майбутніх фахівців-аграріїв (на матеріалі французької мови). - C. 279-286.
- Rudnytskykh O. Pedagogical training as a modern means of prospective teachers’ pedagogical creativity development. - C. 287-291.
- Саєнко Т. В. Теоретико-методологічні засади екологічної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах. - C. 292-297.
- Соловйова О. В. Сучасні тенденції впровадження педагогічних технологій у вищу школу. - C. 298-301.
- Сущенко Р. В. Управлінська культура інженера залізничного транспорту та її роль у запобіганні конфліктних ситуацій. - C. 302-309.
- Табінська С. О. Авторські концепти модернізації професійно-педагогічної підготовки майбутніх бакалаврів з фізичного виховання. - C. 310-318.
- Тепла О. М. Підготовка наставників академічних груп до формування гуманістичних цінностей у студентів. - C. 319-323.
- Устименко В. В. Білінгвальне навчання як засіб впровадження багатомовностІ. - C. 324-330.
- Хорошилова Н. В. Автономне та самостийно кероване іншомовне навчання у системі освіти дорослих німеччини. - C. 331-337.
- Яковлева В. А. Особливості організації навчальнї практики з дисципліни "методика навчання соціально-педагогічних дисциплін". - C. 338-343.
- Костюк Д. А. Педагогічні умови формування фахової компетентності у майбутніх техніків-електриків сільського господарства. - C. 344-349.
- Яшник С. В. Обгрунтування управлінської культури в системі складових професійної підготовки фахівців до управлінської діяльності. - C. 350-360.
| 2014 | | Вип. 199(2)
|
|
|
|