Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2014/199(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія
Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Арістова Н. О. Формування педагогічної компетентності майбутніх викаладачів гуманітарних і соціально-економічних дисциплін. - C. 10-15.
  4. Амеліна С. М., Тарасенко Р. О. Тенденції формування інформаційної компетентності перекладачів в університетах сша в умовах глобалізації. - C. 16-25.
  5. Балалаєва О. Ю. Дослідження мотивації вивчення латини студентами-ветеринарами. - C. 26-32.
  6. Березова Л. В. Психологічні особливості рівнів реалізації стратегій. - C. 33-37 .
  7. Буцик І. М. Удосконалення змісту професійної підготовки фахівців за спеціальністю "педагогіка вищої школи". - C. 38-44.
  8. Brskova Alica Habitat and habitus in adaptation of man. - C. 45-54.
  9. Вощевська О. В. Акредитація вищих навчальних закладів США. - C. 55-59.
  10. Галімова В. М., Суровцев І. В., Галімов С. К. Застосуванням комп’ютерних технологій у підготовці сучасних фахівців – екологів. - C. 60-64.
  11. Гарінa С. М. Типологія медіатекстів: проекція на освітні ресурси та технології. - C. 65-71.
  12. Герасимова І. Г. До проблеми розробки моделі професійної мобільності майбутніх фахівців аграрної галузі. - C. 72-78.
  13. Гунько Н. А. Компоненти педагогічної майстерності майбутніх викладачів. - C. 79-83.
  14. Демешкант Н. А. Роль національної стратегії сталого розвитку польщі в екологічній освіті фахівців. - C. 84-88.
  15. Денисюк Л. М. Соціально-психологічні передумови функціонування системи професійних цінностей студентської молоді. - C. 89-94.
  16. Джеджула О. М., Островський А. Й., Хом яковський Ю. Л. Особливості графічної підготовки майбутніх інженерів-механіків на основі компютерно орієнтованих технологій. - C. 95-100.
  17. Євстаф’єва В. О., Клименко О. С., Кручиненко О. В., Коваленко В. О. Упровадження інноваційних технологій навчання у викладанні дисциплін ветеринарного напряму. - C. 101-106.
  18. Єрмакова З. І. Реальний стан розвиненості комунікативної компетентності викладачів професійно-теоретичної підготовки. - C. 107-111.
  19. Журавська Н. С., Шерембей Н. М., Попова О.Ф. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів під час проведення практичних занять у вищих аграрних навчальних закладах і – іі рівня акредитації при навчанні спеціальних дисциплін. - C. 112-116.
  20. Іванова Ю. І. Проблема формування математичних понять у науково-педагогічній літературі. - C. 117-124.
  21. Журавська Н. С., Івасик М. В., Берник Н. О. Технологія проблемного навчання у підготовці молодших спеціалістів - агротехніків. - C. 125-129.
  22. Канівець О. М. Становлення та розвиток системи британської вищої ветеринаної освіти. - C. 130-134.
  23. Касаткін Д. Ю. Особливості процесу сприйняття інформації в комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі. - C. 135-141.
  24. Ковальчук Т. І. Соціально-культурна роль музею у формуванні особистості. - C. 142-149.
  25. Кожушко С. П. Сутність та структура феномену "компетентність майбутнього фахівця у здійсненні професійної взаємодії". - C. 150-157.
  26. Колісник Н. В. Основні підходи до формування комунікативної компетентності на засадах принципу наступності. - C. 158-163.
  27. Лашкул В. А. Науково – педагогічні засади формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів ветеринарної медицини. - C. 164-172.
  28. Лісовська Л. М. Інноваційні процеси у формуванні професійної компетентності організаторів виробництва. - C. 173-178.
  29. Лузан П. Г., Кочеригін Л. Ю. Технологія оцінювання складності індивідуальних завдань зі спеціальних дисциплін для майбутніх землевпорядників. - C. 179-187.
  30. Лятуринська С. Е. Генеза елективної системи в сша в період з кінця хvііі до початку хх століття. - C. 188-195.
  31. Мартинюк І. А. Технології проектного навчання у підготовці агента з організації туризму. - C. 196-204.
  32. Мельничук Т. Ф. Роль особистості педагога у здійсненні культурно-просвітницької діяльності серед студентів. - C. 205-212.
  33. Наконечна О. В. Методика проведення міжпредметного тренінгу в контексті формування професійної компетентності майбутніх фахівців. - C. 213-219.
  34. Оначук І. О. З досвіду профілактики девіантної поведінки дітей та молоді. - C. 220-227.
  35. Опанасенко О. В. Сфера діяльності соціального педагога у сільській місцевості. - C. 228-234.
  36. Найдьонова А. В. Особливості безперервного навчання в системі підготовки економістів в університетах великої британії. - C. 235-240.
  37. Плаксієнко І. Л., Шупта М., Кочерга А. А. Окремі аспекти організації психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищій школі. - C. 241-247.
  38. Пришляк В. М. Вплив циклів навчальних дисциплін на процес формування проектної діяльності фахівців з механізації сільського господарства. - C. 248-256.
  39. Рожков Ю. Г., Журавська Н. С. Формування професійної компетентності студентів аграрних ВНЗ. - C. 257-263.
  40. Романюк И. Н. Информационные технологии в подготовке специалистов по работе с личным составом. - C. 264-270.
  41. Рудик Я. М., Бобер В.В. Методика проведення практичного заняття з аналізу виробничих ситуацій. - C. 271-278.
  42. Рудницька Н. А. Методична підтримка самостійної роботи майбутніх фахівців-аграріїв (на матеріалі французької мови). - C. 279-286.
  43. Rudnytskykh O. Pedagogical training as a modern means of prospective teachers’ pedagogical creativity development. - C. 287-291.
  44. Саєнко Т. В. Теоретико-методологічні засади екологічної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах. - C. 292-297.
  45. Соловйова О. В. Сучасні тенденції впровадження педагогічних технологій у вищу школу. - C. 298-301.
  46. Сущенко Р. В. Управлінська культура інженера залізничного транспорту та її роль у запобіганні конфліктних ситуацій. - C. 302-309.
  47. Табінська С. О. Авторські концепти модернізації професійно-педагогічної підготовки майбутніх бакалаврів з фізичного виховання. - C. 310-318.
  48. Тепла О. М. Підготовка наставників академічних груп до формування гуманістичних цінностей у студентів. - C. 319-323.
  49. Устименко В. В. Білінгвальне навчання як засіб впровадження багатомовностІ. - C. 324-330.
  50. Хорошилова Н. В. Автономне та самостийно кероване іншомовне навчання у системі освіти дорослих німеччини. - C. 331-337.
  51. Яковлева В. А. Особливості організації навчальнї практики з дисципліни "методика навчання соціально-педагогічних дисциплін". - C. 338-343.
  52. Костюк Д. А. Педагогічні умови формування фахової компетентності у майбутніх техніків-електриків сільського господарства. - C. 344-349.
  53. Яшник С. В. Обгрунтування управлінської культури в системі складових професійної підготовки фахівців до управлінської діяльності. - C. 350-360.
2014
Вип. 199(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського