Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2015/208(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya- Титул.
- Зміст.
- Абрамович В. Є. Специфіка тюторства в системі базової медичної освіти у Франції. - C. 11-19.
- Вахнован М. М. Методи аналізу рівня іншомовної підготовки студентів-медиків. - C. 20-31.
- Васюк О. В., Виговська С. В. Мотивація у професійному виборі: теоретичний аспект. - C. 32-40.
- Гаріна C. M. "Цифровий портрет" студентської групи як підгрунтя динамічної моделі навчання. - C. 41-49.
- Глазунова О. Г., Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В. Організаційно-методичні аспекти навчання студентів заочної форми засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 50-64.
- Дзюба Г. І. Активні методи навчання у підготовці фахівців економічного профілю у німеччині. - C. 65-72.
- Журавська Н. С. Спільна аграрна політика європейського союзу : реалії та перспективи в підготовці викладачів сільськогосподарських дисциплін. - C. 73-80.
- Захарова В. О. Особливості використання відеоматеріалів на заняттях з іноземної мови у вищих навчальних закладах. - C. 81-88.
- Їжко Є. С. Компетентнісний підхід як основа лінгвістичної підготовки майбутніх перекладачів. - C. 89-101.
- Киричок І.І., Шульженко Н.Т. Керівник загальноосвітнього навчального закладу як суб’єкт конфліктологічної діяльності. - C. 102-112.
- Колісник Н. В. Результативність методики формування професійної компетентності майбутніх менеджерів агропромислового комплексу у процесі вивчення економічних дисциплін. - C. 113-120.
- Костриця Н. М. Гуманітарна парадигма в змісті аграрної освіти. - C. 121-128.
- Кравченко О .І. Етапи розроблення стратегії розвитку університету. - C. 128-136.
- Кручек В. А. Дидактичні аспекти побудови педагогічної взаємодії. - C. 137-146.
- Кубіцький С.О., Ткаченко О.П. Соціально-педагогічна корекція мікросередовища дитини з метою подолання страхів в умовах дошкільного закладу освіти. - C. 147-155.
- Лашкул В. А. Аналіз процесу навчання майбутніх лікарів ветеринарної медицини у вищому аграрному закладі освіти в аспекті формування професійно-етичної компетентності. - C. 156-172.
- Лічман Л. Ю. "Компетенція" та "компетентність": педагогічні аспекти поліваріативності термінології. - C. 173-183.
- Лузан П. Г. Особливості активізації навчання студентів засобами усного викладу викладача. - C. 184-195.
- Місяченко І. Л. Методика роботи віртуального кабінету "слідами соціальної педагогіки". - C. 195-203.
- Наконечна О. В. Технологія колективного занурення в майбутній фах у підготовці соціальних педагогів: досвід застосування. - C. 204-212.
- Озерян О. Л. Розвиток інтелектуального потенціалу керівника вищого навчального закладу в системі післядипломної освіти. - C. 212-221.
- Палагнюк М.В. Сутність поняття "громадянська позиція". - C. 222-229.
- Паламаренко І. О. Шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів-медиків на заняттях з англійської мови. - C. 229-237.
- Пасічник Ю. П. Інновації у викладанні технічних дисциплін: від теорії до практики. - C. 237-245.
- Пермінова В.А. Модель підготовки бакалаврів права до творчої діяльності. - C. 245-254.
- Петрів Г. В. Форми організації виховання ціннісного відношенння до рідної землі студентів аграрних коледжів. - C. 254-264.
- Погоріла Н. І. Сутність формування професійних компетентностей майбутніх агротехніків в аграрних коледжах. - C. 264-273.
- Полозенко О.В. Значення аграрних реформ у підготовці фахівців для сільського господарства. - C. 273-283.
- Самсонова О. О. Професіоналізм вихователя дошкільного навчального закладу: категоріальний аналіз проблеми. - C. 283-295.
- Сич Т.В. Специфіка наукових досліджень проблем управління освітою. - C. 295-303.
- Співакова І. Б. Стратегія розвитку методичної роботи ліцею в умовах організації експериментально – дослідної роботи. - C. 303-313.
- Стадніченко Н. В. Генеза проблеми формування технічних засобів Професійного спілкування акторів. - C. 314-324.
- Сук А. М. Педагогічні умови формування санітарно – гігієнічної культури майбутніх фахівців агроекологічної галузі. - C. 324-332.
- Сущенко Р. В. Педагогические парадигмы формирования управленческой культуры будущих инженеров железнодорожного транспорта. - C. 332-344.
- Тверезовська Н. Т. Передумови використання інформаційних технологій в управлінні. - C. 344-356.
- Тітова О .А. Аналіз професійної діяльності інженерів в умовах інноваційного розвитку агропромислового комплексу. - C. 356-366.
- Cherevko S. Physical condition of prospective teachers and their readinss to use health-conscious technologies: experimental research results. - C. 366-373.
- Шинкарук В.Д. Етичні засади професійної взаємодії науково-педагогічного працівника аграрного вищого навчального закладу. - C. 373-382.
- Шинкарук О.В. Якість вищої освіти та її правове забезпечення в Україні. - C. 383-395.
- Єресько О. В. Ретроспективний аналіз міжнародного досвіду виховання валеологічних цінностей у підростаючого покоління. - C. 396-402.
- Яблонський В. А., Яблонська О. В. Проблеми розвитку вищої освіти ххі століття: стан і перспективи. - C. 402-412.
- Яковенко О. І. Результати експериментального дослідження формування професійної компетентності майбутніх економістів в процесі практичної підготовки. - C. 413-421.
| 2015 | | Вип. 208(2)
|
|
|
|