Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2015/208(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія
Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абрамович В. Є. Специфіка тюторства в системі базової медичної освіти у Франції. - C. 11-19.
  4. Вахнован М. М. Методи аналізу рівня іншомовної підготовки студентів-медиків. - C. 20-31.
  5. Васюк О. В., Виговська С. В. Мотивація у професійному виборі: теоретичний аспект. - C. 32-40.
  6. Гаріна C. M. "Цифровий портрет" студентської групи як підгрунтя динамічної моделі навчання. - C. 41-49.
  7. Глазунова О. Г., Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В. Організаційно-методичні аспекти навчання студентів заочної форми засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 50-64.
  8. Дзюба Г. І. Активні методи навчання у підготовці фахівців економічного профілю у німеччині. - C. 65-72.
  9. Журавська Н. С. Спільна аграрна політика європейського союзу : реалії та перспективи в підготовці викладачів сільськогосподарських дисциплін. - C. 73-80.
  10. Захарова В. О. Особливості використання відеоматеріалів на заняттях з іноземної мови у вищих навчальних закладах. - C. 81-88.
  11. Їжко Є. С. Компетентнісний підхід як основа лінгвістичної підготовки майбутніх перекладачів. - C. 89-101.
  12. Киричок І.І., Шульженко Н.Т. Керівник загальноосвітнього навчального закладу як суб’єкт конфліктологічної діяльності. - C. 102-112.
  13. Колісник Н. В. Результативність методики формування професійної компетентності майбутніх менеджерів агропромислового комплексу у процесі вивчення економічних дисциплін. - C. 113-120.
  14. Костриця Н. М. Гуманітарна парадигма в змісті аграрної освіти. - C. 121-128.
  15. Кравченко О .І. Етапи розроблення стратегії розвитку університету. - C. 128-136.
  16. Кручек В. А. Дидактичні аспекти побудови педагогічної взаємодії. - C. 137-146.
  17. Кубіцький С.О., Ткаченко О.П. Соціально-педагогічна корекція мікросередовища дитини з метою подолання страхів в умовах дошкільного закладу освіти. - C. 147-155.
  18. Лашкул В. А. Аналіз процесу навчання майбутніх лікарів ветеринарної медицини у вищому аграрному закладі освіти в аспекті формування професійно-етичної компетентності. - C. 156-172.
  19. Лічман Л. Ю. "Компетенція" та "компетентність": педагогічні аспекти поліваріативності термінології. - C. 173-183.
  20. Лузан П. Г. Особливості активізації навчання студентів засобами усного викладу викладача. - C. 184-195.
  21. Місяченко І. Л. Методика роботи віртуального кабінету "слідами соціальної педагогіки". - C. 195-203.
  22. Наконечна О. В. Технологія колективного занурення в майбутній фах у підготовці соціальних педагогів: досвід застосування. - C. 204-212.
  23. Озерян О. Л. Розвиток інтелектуального потенціалу керівника вищого навчального закладу в системі післядипломної освіти. - C. 212-221.
  24. Палагнюк М.В. Сутність поняття "громадянська позиція". - C. 222-229.
  25. Паламаренко І. О. Шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів-медиків на заняттях з англійської мови. - C. 229-237.
  26. Пасічник Ю. П. Інновації у викладанні технічних дисциплін: від теорії до практики. - C. 237-245.
  27. Пермінова В.А. Модель підготовки бакалаврів права до творчої діяльності. - C. 245-254.
  28. Петрів Г. В. Форми організації виховання ціннісного відношенння до рідної землі студентів аграрних коледжів. - C. 254-264.
  29. Погоріла Н. І. Сутність формування професійних компетентностей майбутніх агротехніків в аграрних коледжах. - C. 264-273.
  30. Полозенко О.В. Значення аграрних реформ у підготовці фахівців для сільського господарства. - C. 273-283.
  31. Самсонова О. О. Професіоналізм вихователя дошкільного навчального закладу: категоріальний аналіз проблеми. - C. 283-295.
  32. Сич Т.В. Специфіка наукових досліджень проблем управління освітою. - C. 295-303.
  33. Співакова І. Б. Стратегія розвитку методичної роботи ліцею в умовах організації експериментально – дослідної роботи. - C. 303-313.
  34. Стадніченко Н. В. Генеза проблеми формування технічних засобів Професійного спілкування акторів. - C. 314-324.
  35. Сук А. М. Педагогічні умови формування санітарно – гігієнічної культури майбутніх фахівців агроекологічної галузі. - C. 324-332.
  36. Сущенко Р. В. Педагогические парадигмы формирования управленческой культуры будущих инженеров железнодорожного транспорта. - C. 332-344.
  37. Тверезовська Н. Т. Передумови використання інформаційних технологій в управлінні. - C. 344-356.
  38. Тітова О .А. Аналіз професійної діяльності інженерів в умовах інноваційного розвитку агропромислового комплексу. - C. 356-366.
  39. Cherevko S. Physical condition of prospective teachers and their readinss to use health-conscious technologies: experimental research results. - C. 366-373.
  40. Шинкарук В.Д. Етичні засади професійної взаємодії науково-педагогічного працівника аграрного вищого навчального закладу. - C. 373-382.
  41. Шинкарук О.В. Якість вищої освіти та її правове забезпечення в Україні. - C. 383-395.
  42. Єресько О. В. Ретроспективний аналіз міжнародного досвіду виховання валеологічних цінностей у підростаючого покоління. - C. 396-402.
  43. Яблонський В. А., Яблонська О. В. Проблеми розвитку вищої освіти ххі століття: стан і перспективи. - C. 402-412.
  44. Яковенко О. І. Результати експериментального дослідження формування професійної компетентності майбутніх економістів в процесі практичної підготовки. - C. 413-421.
2015
Вип. 208(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського