Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2015/220<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія
Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вакулевич О. О. Екологічна відповідальність фахівця аграрної галузі: категоріальний аналіз. - C. 9-14.
  4. Гуменний О. Д. Мультимедійні проекти як засіб розвитку інформаційної культури студентів вищих навчальних закладів. - C. 14-20.
  5. Дзюба Г. І. Професійна підготовка майбутніх економістів в Україні і Німеччині: загальні тенденції і відмінності. - C. 20-26.
  6. Єресько О. В. Сутність поняття "валеологічні цінності". - C. 26-31.
  7. Каландирець Н. М. Поняття підприємницької компетентності майбутніх економістів-аграрників. - C. 32-37.
  8. Каленський А. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів на заняттях з дисципліни "Етика викладача вищої школи" неімітаційними методами. - C. 37-42.
  9. Каніболоцька Л. В. Зміст та структура риторичної компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів. - C. 43-47.
  10. Канішевська Л. В. Концептуалізація проблеми підготовки старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів до самостійного життя. - C. 47-55.
  11. Касаткін Д. Ю., Касаткіна О. М. Організація електронного документообігу шляхом вдосконалення інформаційного забезпечення у вищому навчальному закладі. - C. 55-62.
  12. Ковальчук Т. І., Кулик В. В. Соціально-педагогічна робота з розвитку моральних якостей сільської молоді. - C. 62-67.
  13. Колісник Н. В. Професійна компетентність менеджера як психолого-педагогічна проблема. - C. 67-74.
  14. Короленко В. Л. Сім’я і її вплив на моральне формування дитини. - C. 74-79.
  15. Костриця Н. М. Формування мовної особистості майбутніх фахівців-аграрників на засадах культурологічного підходу. - C. 80-87.
  16. Кушнір А. О. Сутність і структура поняття "героїчного вчинку". - C. 87-91.
  17. Лашкул В. А. Особливості застосування методичних підходів до формування професійно-етичної компетентності майбутнього лікаря ветеринарної медицини. - C. 91-96.
  18. Лещенко Л. А. Сутність поняття "самоосвітня компетентність майбутніх екологів". - C. 97-100.
  19. Лузан П. Г. , Печковська І. М. Суть та дефініція поняття "педагогічна технологія". - C. 100-108.
  20. Майковська В. І. Бізнес-інкубатор як інструмент управління науковою діяльністю базового структурного підрозділу внз при реалізації кластерного підходу в освіті. - C. 109-118.
  21. Мешко К. І. Потреба у формуванні господарської дбайливості студентів аграрних коледжів. - C. 118-124.
  22. Моісєєв В. В. Роль музеїв у військово-патріотичному вихованні молоді. - C. 124-129.
  23. Монашненко А. М. Перекладацька компетентність та її складові. - C. 130-135.
  24. Наконечна О. В. Навчальна (ознайомча з фаху практика) майбутніх соціальних педагогів в умовах університетської освіти. - C. 135-140.
  25. Пекач К. А. Сутність поняття "громадянська відповідальність" особистості. - C. 141-146.
  26. Попович В. І. , Кручек В. А. Формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців засобами інтерактивних методів навчання. - C. 147-151.
  27. Потапчук Т. В. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійно-педагогічної творчості. - C. 152-159.
  28. Ратинська І. В. Основні виміри моральної відповідальності та морального вибору: точки дотику. - C. 159-166.
  29. Сопівник І. В. Виховуюче навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців. - C. 166-171.
  30. Сопівник Р. В. Виховання особистості майбутнього фахівця агропромислової галузі крізь призму функцій наставника академічної групи. - C. 172-182.
  31. Співакова І. Б. Теорія і практика організації методичної роботи у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 182-194.
  32. Сук А. М. Аналіз стану проблеми формування санітарно – гігієнічної культури серед студентської молоді України. - C. 195-201.
  33. Тарасенко Р. О. Формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів у контексті глобалізації та інформатизації суспільства. - C. 201-209.
  34. Шинкарук В. Д. Виховання господарності майбутніх педагогів засобами продуктивної праці. - C. 209-215.
  35. Шинкарук О. В. Якість професійної підготовки фахівців – невід'ємна вимога до вітчизняної вищої освіти. - C. 215-221.
  36. Афанасенко Л. А. Професійна самоідентифікація як предмет психологічного дослідження. - C. 222-228.
  37. Барчі Б. В. Психологічний супровід безробітних у виборі професії. - C. 228-235.
  38. Вус В. І. Сучасна специфіка соціально-психологічних детермінант міграційної поведінки людини. - C. 236-240.
  39. Денисюк Л. М. Формування духовних цінностей студентської молоді у кризовому суспільстві. - C. 240-247.
  40. Костюк Д. А. Психологічна сутність професійного мислення енергетиків сільськогосподарського виробництва. - C. 247-252.
  41. Кравченко А. В., Тверезовська Н. Т. Виникненя і попередження конфліктів у молодого подружжя. - C. 253-258.
  42. Мандзик Л. В. Соцiально-педагогiчна профiлактика суїцидальної поведiнки у пiдлiтковому вiцi. - C. 258-262.
  43. Мартинюк І. А. Психологічні механізми адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ. - C. 262-268.
  44. Марусинець М. М. Професійна спрямованість і її віддзеркалення в моделі підготовки фахівців гуманітарного профілю. - C. 268-275.
  45. Маслюк А. М. Особливості подолання людиною критичних життєвих ситуацій. - C. 276-283.
  46. Омельченко Л. М. Невизначеність як чинник соціалізації сучасної української молоді. - C. 283-288.
  47. Полозенко О. В. Дослідження причин стресів у студентів аграрних ВНЗ. - C. 288-294.
  48. Соболюк К. В. , Кубіцький С. О. Профілактика агресивної поведінки підлітків у процесі оволодіння бойовими мистецтвами. - C. 294-299.
  49. Шевченко О. М. Психолого-педагогічний супровід розвитку особистісної компетентності старшокласників. - C. 300-307.
  50. Шмаргун В. М. , Шмаргун Т. М. Психосоматична парадигма інтеграції психології і медицини. - C. 307-319.
  51. Яшник С. В. Детермінуючі компоненти моделі керівника. - C. 319-326.
2015
Вип. 220
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського