Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2017/259<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія
Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Артемчук Л. М. Проектування тестового екзамену для підсумкового оцінювання з вищої математики (аспект створення тестових завдань). - C. 9-13.
  4. Бабіч О. В. Модель формування комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 13-21.
  5. Буцик І. М. Методологічні аспекти реалізації системного підходу у формуванні дослідницької компетентності інженерів аграрного профілю. - C. 21-27.
  6. Васильківський І. П. Порівняльний аналіз моделей емоційного інтелекту в психолого-педагогічній науці. - C. 28-34.
  7. Вишнівська Н. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до виховання милосердя у молодших школярів. - C. 34-40.
  8. Viktorova L. V., Zakatei Y. V. Modern concepts and strategies of foreign language teaching to adults in the process of non-formal education. - C. 40-46.
  9. Viktorova L., Ilyina M. Education quality: problems and perspectives language teaching in the process of non-formal education. - C. 46-52.
  10. Ганоцька О. Ю. Теоретичні аспекти дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів до роботи з підлітками девіантної поведінки. - C. 52-57.
  11. Гнєдкова О. О. Експериментальна перевірка ефективності контролю знань майбутніх учителів англійської мови з використанням дистанційного навчання. - C. 58-69.
  12. Гордійчук С. В. Діяльність центру експертизи та моніторнигу якості освіти як складової внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності у медичному навчальному закладі. - C. 69-78.
  13. Димова А. М., Димов К. В., Димов А. В. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх тренерів-викладачів з веслування академічного до професійної діяльності. - C. 78-86.
  14. Євтух М. Б., Яшник С. В. Інноваційна діяльність в освіті: становлення гуманістичної парадигми. - C. 86-94.
  15. Каландирець Н. М. Проектна технологія навчання як засіб формування підприємницької компетентності майбутніх економістів-аграрників. - C. 95-100.
  16. Каніболоцька Л. В. Професійно-комунікативна підготовка майбутніх викладачів ВНЗ. - C. 100-104.
  17. Канішевська Л. В. Реалізація попереджувально-профілактичної функції сучасними загальноосвітніми школами-інтернатами. - C. 105-110.
  18. Качмарчик С. Г. Використання інтерактивних технологій у формуванні соціально-комунікативної компетентності студентів-менеджерів. - C. 110-115.
  19. Киричевська Л. П. Формування творчої самодіяльності студента засобами духовно-збагаченого освітнього середовища. - C. 115-121.
  20. Кисленко Д. П. Світовий досвід використання інформаційних технологій під час професійної підготовки майбутнього фахівця з охоронної діяльності. - C. 121-125.
  21. Климчук С. В. Дослідницька компетентність соціальних працівників: сучасні підходи до визначення. - C. 125-130.
  22. Козубенко К. В. Роль семінарських занять у формуванні комунікативної компетентності майбутніх фахівців із туристичного обслуговування. - C. 130-135.
  23. Ковальчук В. І. Оцінювання рівнів розвитку загальнопрофесійних компетентностей майбутніх викладачів вищих навчальних закладів. - C. 136-141.
  24. Ковальчук В. І., Огороднік В. Р. Психолого-педагогічні засади розвитку комунікативної компетентності керівника ЗНЗ. - C. 141-147.
  25. Ковальчук Т. І., Піддубняк К. О. Coцiaльнo-пeдaгoгiчнi зacaди мeтoду iпoтepaпiї. - C. 147-152.
  26. Кучай О. В. Академічна мобільність – необхідна умова формування спільного освітнього простору. - C. 152-156.
  27. Лемешко О. В. Методичні рекомендації науково-педагогічному складу щодо формування професійної готовності у майбутніх офіцерів-прикордонників до локалізації нестандартних ситуацій в пунктах пропуску через державний кордон. - C. 156-161.
  28. Леоненко Н. В., Слободян О. П. Науково-пошукова діяльність студентів в соціокультурному контексті. - C. 162-166.
  29. Маврін В. В. Філософсько-світоглядна основа педагогіки життєтворчості особистості. - C. 166-174.
  30. Максимчук В. С. Загальна педагогізація українського суспільства – реальна необхідність і нагальна вимога нашого часу. - C. 174-182.
  31. Малінкіна В. Л. Наукова сутність готовності майбутніх викладачів дизайну до професійного саморозвитку. - C. 183-188.
  32. Малков Д. Ю. Маслова Т. М. Фотомистецтво у контексті соціокультурного виховання молоді. - C. 188-192.
  33. Манелюк А. В. Фахова спеціалізація бакалаврів з комп’ютерних наук у Великій Британії. - C. 193-197.
  34. Міськевич Л. В. Понятійно-категоріальний апарат формування готовності майбутніх керівників навчальних закладів до використання інноваційних технологій управління у професійній діяльності. - C. 198-203.
  35. Мурзіна О. А. Результати експериментального дослідження формування професійних ціннісних орієнтацій майбутніх юристів у процесі фахової підготовки. - C. 203-209.
  36. Наконечна О. В. Професійна підготовка соціальних працівників / педагогів до превентивної роботи: змістовий аспект. - C. 209-213.
  37. Ржевський Г. М. Дистанційна форма навчання в сучасних умовах: психолого-педагогічні особливості. - C. 214-221.
  38. Селищева І. А. Роль і завдання історичної освіти у формуванні національного менталітету. - C. 221-227.
  39. Сірак І. П. Методика підготовки майбутніх медичних сестер до професійної самореалізації. - C. 227-235.
  40. Сопівник Р. В. Морально-етичні орієнтири професійної діяльності педагога аграрного вищого навчального закладу. - C. 235-240.
  41. Сопівник І. В., Фещук О. С. Особливості соціально-педагогічної роботи з обдарованими підлітками, що проживають у сільській місцевості. - C. 240-246.
  42. Стискун С. В. Досвід Франції в управлінні університетською освітою. - C. 247-251.
  43. Стойчик Т. І. Конкурентоздатність фахівця професійного навчального закладу: проблеми і перспективи. - C. 251-257.
  44. Сук А. М. Рівні сформованості санітарно-гігієнічної культури студентів агроекологічних коледжів. - C. 258-264.
  45. Теслюк В. М., Душкевич О. С. Експериментальне дослідження гyманістичної спрямованості майбутніх педагогів. - C. 264-268.
  46. Теслюк В. М., Шамсутдінова К. В. Дослідження методики викладання лекційних занять із дисципліни " основи педагогічної майстерності та етика викладача вищої школи ". - C. 268-272.
  47. Чайка І. О. Особливості соціальної роботи з дітьми-сиротами, які мають прояви девіантної поведінки. - C. 273-277.
  48. Cherednichenko H. A. System of foreign language professional training of future food scientists and technologists in Ukraine. - C. 277-283.
  49. Шамне А. В., Гриценко Д. В. Динаміка ціннісно-мотиваційної сфери в юнацькому віці. - C. 283-288.
  50. Шелест Н. А. Теоретичні аспекти проблеми готовності кураторів академічних груп до формування ціннісного ставлення до створення сім’ї у студентської молоді. - C. 288-294.
  51. Школьна М. С. Ретроспективний аналіз проблеми виховання соціальної зрілості молоді. - C. 294-299.
  52. Bednarz M. Zmiany ładu społeczno-politycznego pod koniec XX wieku i ich wpływ na funkcjonowanie demokracji. - C. 299-307.
  53. Piwonski Z. Edukacja aksjologiczna drogą do moralnej jedności bez granic. - C. 308-314.
  54. Janicka T. Part nauczanie uczniów z dysleksją w szkole gimnazjalnej- część praktyczna streszczen. - C. 315-321.
  55. Сайко Н. О. Виховний потенціал чинників соціалізації особистості молодшого підлітка. - C. 321-324.
2017
Вип. 259
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського